MotoNews.pl
1 Czy warto zakladac dodatkowe pierscienie a tloki? (24740/0) - NT
  

Czy warto zakladac dodatkowe pierscienie a tloki?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie - czy warto dac 100 zl za zalozenie dodatkowych pierscieni na tloki (z okazji palnowania na 3mm ale to nie w tej cenie)......??? czy ktos to ma??czy to cisnienie jest faktycznie wieksze???
  
 
osobiście uważam że sie nie opłaca...
  
 
Licz się ze zwiększonymi oporami ruchu tłoków i przyspieszonym wydzieraniem cylindrów.
  
 
No kolega mowi ze to zwieksza cisnienie...o minusach nic nie wspominal..powiedzial ze to dobra sprawa dl aglowicy 2 mm......no cosh Aha Damians - wiesz kto mi to polecal??
  
 
ja jakos niebardzo slyszalem o zakladaniu dodatkowych pierscieni moze jak glowica by poszla z 7mm w dol to ma jakis sens

widze ze tez spac nie mozesz ja siedze i mysle co wykombinowac jeszcze z kapslem do 11 bo o 11 terminal i walka mojego potowrka z gtx'em evila (ostatnio bylo rowno ) , chyba sie bujne do auchan zobaczyc czy maja toluen
  
 
Hmm no to poki co planowanie 2,2 i kolo zamoachowe plus uszczlenienie - heh i 200 nie moje.....ale trzeba cos z silnikiem zrobic bo kappie z wsyztskich roznych stron>)
  
 
wiem kto zigzag...nie ma człowieka który w każdej sprawie ma racje

Ale ja zerwałem z tym kolesiem kontakt i nie powiem wyszło mi na dobre, niedługo po tym jak go poznałeś zrobił mi nieźle koło du...y i normalie już nerwice miałem
  
 
E no to szkoda......mam zamiar mu oddac slnik - glowica plus kolo plus uszczelnienei z rozbiorka na czescipierwsze bo musi przelozyc stary korpus...nie zyczy za duzo ale jak pomysle ze koszt azmiany papierow w zwizku z nowym silnikime to okolo 60 zl to i tak warto...
  
 
Lepiej wytoczy sam kanał na 4 pierścien a olej zrobi reszte i wtedy sie opłaca.Kumpel ma tak ładzie i 170km/ h bez problemów
  
 
ja bym mu w tej chwili nie oddałsilniczka wole sobie sam zrobić
  
 
Burson moglbys dokladniej wyjasnic//??? - DamianS - a czemu mu nie oddawac?? Nie jest fachmanem??
  
 
Tłoki trzeba dac do tokarza aby wytoczył kanał na czwart pierścien
a olej sam w sobie też uszczelnia wiec jest lepsze spręzanie w malanie jeszcze tego nie próbowałem ale trzeba mądrze wygospodarować troche miejsca na tłokach aby zdało to efekt
  
 
Cytat:
2003-09-08 17:36:23, zigzag pisze:
Burson moglbys dokladniej wyjasnic//??? - DamianS - a czemu mu nie oddawac?? Nie jest fachmanem??



fachman jest ale trza mu na ręce patrzyć jak przy tym będziesz daj z czystym sumieniem jak nie to sie zastanów... szczególnie że chodzi o silnik bo inne pierdoły to luz..
  
 
ja jeździłem kiedyś na dwóch pierścieniach (bez środkowego), ale o zakładaniu dodatkowych to nigdy nie słyszałem