| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
JackDaniels732 ESCORT MK VII 1.6 16 ... Łódź | 2010-08-23 19:11:26 Yyy... prostszym językiem poproszę :] regulator biegu jałowego = silnik krokowy? Miernika pod ręką nie miałem, ale po zdjęciu wtyczki z krokowca nie było żadnej zmiany, więc można podejrzewać, że napięcia na nim nie ma. I o co chodzi z "rozcieciem wtryskiwaczy"? Podłączone są do jakiegoś "magicznego układu" związanego ze sterowaniem LPG (to jest ten emulator?).
Tak na marginesie - opłaca się kupić jakiś tańszy interfejs diagnostyczny? (np. taki?) Sprawdziłem miernikiem wtryski i silnik krokowy - napięcia brak. Na bezpiecznikach w skrzynce (tam gdzie powinno) jest napięcie. Help!
[ wiadomość edytowana przez: JackDaniels732 dnia 2010-08-25 09:46:06 ] [ wiadomość edytowana przez: JackDaniels732 dnia 2010-08-25 09:46:44 ] |
JackDaniels732 ESCORT MK VII 1.6 16 ... Łódź | 2010-08-29 17:22:32 Z tym interfejsem już nieaktualne - zagłębiłem się w temat i już wiem, że lipa totalna bo jest EEC IV, rocznik '98. Dziś wyciągam skrzynkę bezpieczników, może jakiś zimny lut się znajdzie.
Macie może jeszcze jakieś sugestie co można sprawdzić? |