MotoNews.pl
  

Uciekający przód w polonezie/fiacie 125p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem podczas szybkiego wejścia w zakręt ucieka mi przód w polonezie przednie koła tracą przyczepność i są pchane przez tylne, opony mam nowe....... jak strace przyczepnośc tyłu to bokiem poleci ale chodzi mi tu o zakręty np na torze poznań jest jakiś sposób zeby temu zapobiec?
  
 
Cytat:
2010-08-28 20:33:16, fiolek pisze:
mam problem podczas szybkiego wejścia w zakręt ucieka mi przód w polonezie przednie koła tracą przyczepność i są pchane przez tylne, opony mam nowe....... jak strace przyczepnośc tyłu to bokiem poleci ale chodzi mi tu o zakręty np na torze poznań jest jakiś sposób zeby temu zapobiec?


negatyw , dobre amory i technika jazdy
  
 
nauczyć się można tylko trzeba mieć na czym jak zrobić negatyw?? a amorki mam fabryczne i spreżyny od trucka -1 zwój
  
 
pisalem o tym ze 147 razy . zdumaj negatyw z 2 stopnie i daj najlepiej bile b6. to na pewno pomoze razem z twarda sprezyna
  
 
Cytat:
2010-08-28 20:58:24, mar125 pisze:
negatyw , dobre amory i technika jazdy



ze wskazaniem na to ostatnie no i jak na tor to tylko slick

można jeszcze obniżyć przód bardziej niż tył
  
 
Pamiętam z czasów malucha, że przód lubił wyjeżdzać. Natomiast w 125p problem jest znacznie mniejszy, tyle, że przy za dużej predkości koła płużą. Napewno należy zrobic to co Mar i Walezy mówią, a reszta, to juz wyczucie auta. Samo skrecanie zawsze spowoduje pchanie, pomaga tylko klasyka LEWY DO PRAWEGO, PRAWY DO LEWEGO
  
 
Cytat:
można jeszcze obniżyć przód bardziej niż tył


No to akurat jest zupełnie nitrafiony pomysł, szczególnie na tor...
  
 
jak przod ucieka to trzeba przyspawac
  
 
u mnie dobre opony na przedzie, negatyw (tyle ile sie da z fabrycznego zawiasu zrobic) utwardzone amory, trucki sciete 2.5 zwoja i jestem bardzo zadowolony z tego jak przod trzyma (mam zaspawany dyfer) teraz na tor to w zasadzie brakuje mi slickow i mam nadzieje ze w niedlugim czasie uda mi sie zakupic.

P.S. jesli chodzi o tyl to wedlug mnie zdecywodwanie powinno byc nizej niz przod.
  
 
Cytat:
2010-08-29 14:23:13, bimber1 pisze:
... (mam zaspawany dyfer)...



A ja się zastanawiałem dlaczego tak zamiatałeś bokami w Kielcach
  
 
Cytat:
negatyw (tyle ile sie da z fabrycznego zawiasu zrobic)



ja tam nie widziałem u Ciebie żadnego negatywu ;p

[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2010-08-30 08:15:08 ]

[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2010-08-30 08:16:08 ]
  
 
Sięgaj gdzie wzrok nie sięga...
  
 
Cytat:
2010-08-29 22:25:08, Tailgunner pisze:
ja tam nie widziałem u Ciebie żadnego negatywu ;p [ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2010-08-30 08:15:08 ] [ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2010-08-30 08:16:08 ]



przy seryjnym nie da sie za wiele zrobic, jest negatyw tyle ile seria pozwala