Test gaźników 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wyniki mojego testu
www.youtube.com/watch?v=f5rw8CpkGLQ
Oba gaźniki były w dobrym stanie, ten sam odcinek drogi, biegi zmieniałem jak przestawał ciągnąć. Ten dyfuzor z dziurą chyba rzeczywiście zubaża mieszankę, tak jak pisze w książce, bo kręci się wyraźnie niżej. Jak dorwe , to nakręce filmik z dyszą paliwa 120 albo 125.
  
 
Poluzuj pancerz z linki predkosciomierza o pol do 1 obrotu. Powinna przestac wskazowka skakac. Ta dziura zuboza mieszanke. Mam nadzieje ze dyfuzor nie skracany z dolu?
  
 
Od góry skrócony o 4mm. Dzieki za pomysl na tą wskazówkę, zaraz pojde sprawdzić
  
 
No i w drugim przejeździe miałeś mniej paliwa
  
 
deskjet3 a może chcesz przetestować mój gaźnik ?

mam nie daleko to możemy się umówić jakoś na przekazanie


mam jeszcze wydech który też byś mógł przetestować, na odetkanym silniku rzecz jasna wyniki bardziej miarodajne

no i najlepiej jak byś go ciągnął do 5000-5200obr/min bo wtedy ma pik mocy a potem to już "wercy" i nie jedzie

[ wiadomość edytowana przez: malyglod dnia 2010-08-26 10:25:40 ]


a btw. obie dysze posiadam 120 i 125 ;]

[ wiadomość edytowana przez: malyglod dnia 2010-08-26 10:46:49 ]
  
 
Sorry, że nie odpisałem, ale nie było mnie w domu.
Można by zrobić taki teścik, tylko komisja klubowa by się musiała zebrać, żeby wykluczyć jakieś oszustwa
  
 
uu to trzeba było by się zaopatrzyć w pokaźne ilości alkoholu etylowego na długi okres czasu, bo komisja nie lubi pracować "na sucho"



ja pracuję w tygodniu do 17 to jak ci będzie pasować to daj znać

[ wiadomość edytowana przez: malyglod dnia 2010-08-30 23:17:48 ]