OSŁONA ROZRZĄDU DOHC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam takie pytanie bo mam osłonę rozrządu która chciałem sprzedać koledze ale uświadomiłem sobie że nie wiem z jakiego to silnika obudowa no i teraz pytanie one będą się różnic wysokościami jakie sa te wysokości to dojdę z jakiego to silnika.
I czy 1.6dohc na tokach 80 ma taką sama jak 2.0 dohc ??
  
 
Cytat:
2008-11-09 11:37:51, Piotrek42gv pisze:
Witam mam takie pytanie bo mam osłonę rozrządu która chciałem sprzedać koledze ale uświadomiłem sobie że nie wiem z jakiego to silnika obudowa no i teraz pytanie one będą się różnic wysokościami jakie sa te wysokości to dojdę z jakiego to silnika. I czy 1.6dohc na tokach 80 ma taką sama jak 2.0 dohc ??



. różnią sie np. wysokościami oraz otworem na trójnik wychodzący z głowicy (fwd bez otworu)
1.6 80mm będzie miał raczej osłone jak 1.8 84mm

osłony są z tworzywa oraz z aluminium


-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek

[ wiadomość edytowana przez: mar125 dnia 2008-11-09 23:38:52 ]
  
 
Czyżby wypłynął kolejny 1.6 "80"?

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
jak masz te żółtą z tworzywa od dziadka to jest do 1.6 "80" lub 1.8 "84" - bo ja jej nie brałem a jemu została więc jak to ta to do kwadrata lub jedenosiem
  
 
nie nie nie to jest po furze mojego ojca jeszcze pamiątka; )
  
 
zmierz swoją jak taka sama to jedensześć kwadrat i jedenosiem, jak niższa to jedensześć na większych tłokach, jak wyższa to duemila...
  
 
Pytanie??? Jeździcie bez osłony - możecie mi opisać swoje doznania

Serio pytam.. są jakieś różnice przemawiające za jej założeniem lub zdjęciem??? Jakieś ryzyka???
  
 
kumpel kiedys wymiekl jak zobaczyl po szalenstwach na zwirowym placyku kupke kamieni w zakamarkach wzmocnienia czolowego
  
 
Cytat:
2010-09-20 20:39:05, Furiosus pisze:
Pytanie??? Jeździcie bez osłony - możecie mi opisać swoje doznania Serio pytam.. są jakieś różnice przemawiające za jej założeniem lub zdjęciem??? Jakieś ryzyka???


wg prawa (policja/przegląd) osłona ma być , ja od zawsze śmigam bez , nigdy nie było awarii z tego tytułu , a widok kółek i kręcącego paska jest fajny

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Ja upalam bez oslony i jest dobrze ale fakt ze oslona moze np. zatrzymac pasek klinowy ktory sie odmeldowal.
  
 
ja oslone mam i uwazam ze jest potrzebna nie chcial bym zeby jakis kamien wpadl mi w koleczka ale fakt silnik bez tej oslony bardziej rasowo wyglada
  
 
a ja mam silnik który normalnie pracował pomimo tego że jakimś cudem komuś udało sie wrzucić śrubkę pod osłonę i wbiła się w pasek nie wiem jak długo tak było śmigane od razu wymieniłem na nowy na kółkach prawie 0 śladów po śrubce
  
 
ja jeżdzę bez osłony, nie mówię ze sie nie przydaje ale jak się częśto grzebie i rozpina węze to przeszkadza, ja jestrem cały czas w fazie eksperymentalnej więc mnie do niczego nie potrzebna
  
 

Dzięki Panowie

Narazie nie znalazłem dobrego i skutecznego sposobu na zrobienie dystansów do obudowy więc skłaniam się ku temu, żeby jej nie było - szczególnie, że od wczoraj Lamperdi ma założone kółka rozrządu z pancerzami (dotychczas były bez). jak uda mi się zrobić takie dystanse co się nie rozpadną jak poprzednie to założę... przyznam, że silnik bez obudowy wygląda pod maską zdecydowanie lepiej
  
 
alternatywą jest zrobienie tak jak ja mam w dupowozie. Pękła mi obudowa rozrządu podczas transportu silnika klejenie tego nie miało sensu wydawanie kasy na nową bezcelowe góra została ładnie obcięta kółka widać na wierzchu jest lans, a 3/4 rozrządu jest schowane