| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MarekV6 LOB NET MEMBER Oma + Hornet :-) Poznań / Solingen | 2005-03-23 23:17:25 jak w temacie-zmieniałem koła na letnie i miałem dylemat.
Z lepszym bieżnikiem założyć na tył (koła napedowe),czy na przód ? Założyłem na tył-ale nie jestem do końca przekonany czy dobrze postąpiłem. nara Marek |
Diro DEADSOUL Mercedes Gorzów Wlkp. | 2005-03-23 23:44:45 Ja bym raczej założył na przód, w końcu ważniejsze jest w jakim kierunku się jedzie a nie jak szybko |
omegafan LOB SYMPATYK Omega włocławek | 2005-03-23 23:50:17 a jak bardzo masz zjechaną tą "gorszą""opone?
peace |
GrzegorS LOB MEMBER Opel Omega C kombi Łódź | 2005-03-23 23:53:35 Witam
zgadzam sie z Diro. zawsza koła sterujące są ważniejsze,przełóż te leprze na przód! |
BBronx Opel Omega B 2,5v6 Parczew | 2005-03-24 01:20:50 ja takze uwazam ze lepszy na przód, bo co z tego ze tył bedzie szedł dobrze jak przód pójdzie w rów? (odpukać) |
Gozer LOB NET MEMBER MV6 Siedlce | 2005-03-24 01:30:31 najlepiej gorsza na lewy przod a lepsza na lewy tyl i lepsza na prawy przod a gorsza na prawy tyl
ja zakladalem zima lepsze na tyl a latem lepsze na przod
a najlepiej wszystkie nowe i dobre (tylko nie kazdego stac )
|
panoni opel omega A 2,6 zabrze | 2005-03-24 08:38:01 Biorąć pod uwagę że nawieszchnia większości bedzie sucha ja proponuję na przód tył nawet przy poślizgu wyciągnie auto na prostą utrzymanie kierunku jest ważniejsze . W poślizgu na tylnym napędzie zawsze trzeba gaz do dechy to jedyny sposób wyprowadzenia auta . Tak że gorsze na tył . |
Krzysiu1981 Transport 1,6t cała ... Warszawa | 2005-03-24 16:39:59 biorąc pod uwagę fakt że zdecydowana większość dróg w Polsce może pochwalić się dostojnymi głębokimi koleinami w których podczas deszczu zbierają się hektolitry wody ja zdecydowanie preferuję lepsze opony na przód auta |
rw12 MV6 lodz | 2005-03-24 17:16:49 tylko jak lepsze opony pojda na tyl to wtedy wszystkie rownomiernie sie scieraja. |
miklo DEADSOUL V6 w autobusie Warszawa | 2005-03-24 18:57:27
Taki Zasada, Bogdankow, czy Hołowczyc to się jednak nie znają. Napisz do nich, niech się podszkolą ![]() |
MarekV6 LOB NET MEMBER Oma + Hornet :-) Poznań / Solingen | 2005-03-24 19:54:07 i nadal jestem w kropce |
MarekV6 LOB NET MEMBER Oma + Hornet :-) Poznań / Solingen | 2005-03-24 22:58:51 oki,czyli wybralem dobrze |
Diro DEADSOUL Mercedes Gorzów Wlkp. | 2005-03-25 00:40:48
ale zawsze można zastosować radę miklo
[ wiadomość edytowana przez: diro dnia 2005-03-25 00:41:39 ] |
boogie LOB SYMPATYK M6 warszawa | 2005-03-25 12:44:25 Panoni, zrób wreszcie skrzynie biegów i zacznij jeździć nie tylko na wstecznym...
Bo innego wytłumaczenia nie ma jak ktos pisze takie bzdety o wychodzeniu z poślizgu..... |
JanuszGnitecki OMEGA B FL COMBI Warszawa | 2005-03-25 12:59:37 Oczywiście , że lepszy bieżnik na przód !!!.
Otóż, jak podjeżdża się pod knajpę, skręcamy kierą , wysiadamy, wdzięcznym ruchem opieramy stopę obutą w trampek na oponie i obserwujemy mdlejące z wrażenia laski , mdleją oczywiście z uwagi na piękną rzeźbę bieżnika |
czacha Omega B EDITION 100 ... WLKP | 2005-03-25 20:22:43 oczywiście zdrowsze na przód. Ważniejsza jest oś przednia niz tylnia, a szczególnie w napędzie na tył. Jak ci uciekinie przód to już nic nie zrobisz, a tył zawsze możesz próbować wyprowadzić. |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2005-03-25 20:35:11
Kiedy przód auta tylnonapędowego wpada w poślizg??? |