| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-07-05 22:51:51 Z całym szacunkiem ale nic dziwnego że dusi bo zatykasz ????
Kolega kompresor ma brede i wywiercił 2 dziury w bredzie kawał blachy mały otworek i na 2 wkrety zamontował. Jakby sie dało zrobic zatyczke która by nie dławiła silnika to po co by robili taki duzy wylot |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2004-07-05 23:26:01 foto nr5 w moim profilu |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-07-05 23:29:04 Chciałem tylko powiedziec ze ejstem pod wrazeniem.
1szy raz widze coś takiego zwykle widziałem same patenty na od.....l robione. Sruba , wkrety itp. [ wiadomość edytowana przez: koniu dnia 2004-07-06 07:55:58 ] |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-07-05 23:39:48 a po co ta przepustnica? czy to moze podczas pokonywania brodow zapobiega zalaniu silnika woda w wypadku zgasniecia ? |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-07-05 23:44:43 Słyszałes kiedys brede w akcji ????
Jak nie to wpadnij pod Automobilklub w niedziele i zobacz na fure kompresora to zrozumiesz. Na sport przepustnica otwarta a po miescie mocno zamknieta..... z lekkim uchyleniem zeby spaliny wylatywały. Dlatego wg mnie patent ekstra . Schwepes mógłbys zrobić fotki z bliska ??? Tam chyba sa łozyska . I przydałoby sie obrócic o 180 stopni i zrobic fotke z drugiej strony. |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-07-05 23:49:38 nie dziekuje
nie przepadam za ryczacymi bakami, kiedys jedzilem 2 cylindra honda 400 na pustym wydechu i zoladek obrocil mi sie pare razy od halasu |
lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2004-07-06 07:31:31 podaj mi maila to podeśłe ci fotke jeszcze innego korka !!! |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2004-07-06 09:12:14 Nie kombinujcie tyle z tymi zatyczkami. Wiecie jak się wyciszało wydechy w malcach, w starych dobrych latach 80-tych??? Metalowy zmywak do garów i zawleczka. I po kłopocie. Nie widać tego wogóle, tylko nieraz zmywak sam wypadał,także trzeba mieć zapasowy na pokładzie |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2004-07-06 15:39:23 To sitko co mi mówisz to by spłonęło w pare chwil jakbym jechał |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-07-06 22:20:40 Chojnacki jak startowal w kjs to mial na tlumiku taka puche dorobiona co wyciszala tyle ze ona byla tak zrobiona zeby sie mogla szybko urwac/ |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-07-07 00:49:51 No ja też jestem pod wrażeniem - fajny patent, tylko jakoś tak nieciekawie wygląda
Też zarzuć do profilu tak jak Szłepi |
siekierhc Był 126p jest CRX Kęty | 2006-05-23 23:03:28 odświeżam.zrobilem dzis wyciszenie do bredy(szpilki+sitko)i w związku z tym mam pytanie czy takie zatykanie powoduje jakies negatywne skutki(dla bredy czy samego silnika)? |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2006-05-23 23:06:48 tak, silnik sie dusi. spaliny najpierw dostaja kopa w strumienicy po czym natrafiaja na zapore. Kropek tak uwedzil silnik Dlatego nie nalezy krecic na sile na zatyczce silnika powyzej granicy od ktorej juz nie chce isc wyzej i najlepiej raczej spokojnie jezdzic. zapytaj Gadzia on wie najlepiej dawal mi na ten temat wyklad na ostatnim KJSie i jestem mu wdzieczny za rady bo przynajmniej silnika nie zajechalem
[ wiadomość edytowana przez: 3zeR_MDS dnia 2006-05-23 23:10:07 ] |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2006-05-23 23:17:50 zatkana na wylocie strumienica nie jest juz strumienica, tylko kawalkiem puszki o malej przepustowosci spalin tak samo jak seryjny tlumik na ktorym nie slyszalem zeby ktos uwedzil silnik. jak dla mnie ten tekst to bzdura. [ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2006-05-23 23:18:36 ] |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2006-05-23 23:20:29 nie wiem, porozmawiaj z Gadziem na ten temat Kropek zajechal tak silnik na kjsie. Poprawka, dwa silniki tak zostaly zajechane...nie mowa tu o seryjnych silnikach w gruncie rzeczy tylko czyms mocniejszym do górskich...
[ wiadomość edytowana przez: 3zeR_MDS dnia 2006-05-23 23:30:06 ] |
Gadzio Nissan Micra A5 / k ... Krzeszowice | 2006-05-23 23:34:25 jasne silnik który kreci się do 8000obr/min na zatkanym wydechu się uwędzi, bo przy tych obrotach nie ma odprowadzania spalin tak jak powinno być wszystko jest tłumione w puszce, dzięki czemu temperatura wzrasta i motor się gotuje
Mój silnik zagotował się będąc zalany olejem najwyższej klasy 20w60 MOTUL syntetic. Nie polecam tego patentu stosować kręcąć silnik do wysokich obrotów. Pozdro |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2006-05-23 23:50:04 sory ale trzeba byc glupim zeby krecic brede na zatyczce do 8tys bo to mija sie z zastosowaniem zatyczki to raz, bo sluzy tylko do kulania miedzy odcinkami, a dwa przeciez to czuc ze auto tylko wyje a nie jedzie. a co do tego ugotowania to jak to sie dzieje w takim razie ze tlumiki o malej przepustowosci czyli takie tam tekle i inne pupexy nie gotuja silnikow jednak? |