Gaźnik Fiata 126p problem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich chyba poprzednio nie trafiłem w dział wiec jeszcze raz napisze szukałem i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie , jaka jest sprawdzona metoda na przerywanie w gaźnikach na lewych zakretach ? byłby ktoś uprzejmy i mi powiedział ? tylko nie zaklejanie dwóch dziurek w uszczelce. z góry dziekuje i pozdrawiam! Bartosz
  
 
Oto sprawdzona metoda:

  
 
do szlachty nie należe że sie tak wyraże ) jakieś przegrody w komoże coś słyszałem . proszee
  
 
jak nie chceszs dziurek zaklejać to załóż uszczelke nieprzelewkę
  
 
uszczelka nic nie daje
  
 
ja zrobiłem uszczelke sam bez tych dziur,ktore trzeba zaklejac i jest ok
  
 
ok spróbuje w takim razie raz jeszcze, a czy ktoś zna metode z jakimiś blaszkami albo grodziami jak zwał tak zwał ?
  
 
Napisz do tego gościa gumisrally , on ostatnio robił fotki moich przegród w dekielku gaznika. Jak zobaczysz zdjęcia to zakumasz o co chodzi. Pozdro.
  
 
Prosze bardzo fotki gaznika RALLYKOTA


  
 
mogę powiedzieć przegrody robią robotę na 100% wcześniej mieliśmy ten sam problem teraz odkąd zrobiliśmy przegrody z RALLYKOT niema tego problemu tylko jak zrobisz przegrody to nie zaklejaj uszczelki !! pozdro
  
 
Dziekuje wam bardzo panowie , bardzo pomogliście pozdrawiam wszyskich
  
 
tak jest! dziękujemy prezesowi Kotkowi bardzo za udostępnienie patentu oraz Cobrze za foto
  
 
panowie a jeszcze małe ot i pytanko , jak to jest z tym poxipolem , jest odprny na benzyne czy nie jest ? moge nim te grodzie kleić ?
  
 
Ja mam to chyba w swoim gaźniku klejone poxiliną, jezdze juz ponad pol roku i nic sie nie dzieje
  
 
Jak dla mnie jest to trochę niesprawiedliwe... Ja musiałem się sporo natrudzić i kombinować żeby mi ktoś uprzejmie podowiedział patent..Ehhh : /
  
 
Za to kupiłeś tanio ladnego klasyka
  
 
no nic , pokleiłem to ładnie wyszło wszystko , zdam relacje dla moich następców