| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2003-09-17 21:31:26 od trzech dni z powrotem jezdze swoim bobem. po odebraniu od blacharza byl strasznie rozregulowany. zaprowadzilem go do mechanika. wyregulowal, naprawil, powymienial pare pierdół. Odpala jak zyleta, chodzi rowniutko. Jest jeden maly problem:
Chleje paliwo jak stary zul... Silnik mam serie, zadbana i bezproblemowa. Zawsze byl dosyc szybki. Teraz jest troche szybszy( moze to przez nowego wupexa??? ale nie wiem) . Przedtem tez palil duzo, jakies 7 lityrow przy ostrej pizdzie teraz pali jakies 10 czy mozna go tak wyregulowac zeby nie stracil mocy a zeby mniej chlał paliwa??? jest naprawde szybki jak na seryjnego malacza, sprawdzilem jezdzac i scigajac sie innymi, rowniez tuningowanymi. O co chodzi???? |
Simon_126 F&F Sympatyk /F/I/A/T/ CCS Nowy Sącz | 2003-09-17 21:40:02 A może gubi ci gdzieś to paliwo Myślę, że to co napisałem coś ci pomorze. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-09-18 17:25:15 Sprawdź czy na wysokich obrotach nie ucieka paliwko przez dopływ do gaźnika (ciśnienie) i czy nie ucieka gdzieś z drodze powrotnej!! |
rabbit Fiat 126p Chrzanów | 2003-09-18 17:53:14 czesc sprawdz czy bak nie masz dziurawy bo ja tak mialem i myslalem ze mi spala 12l albo pompka !! membrama( czy jakos tak nie pamientam tam sa taki dwie gumki )jakone beda penkniete to tez bedzie paliwo uciekac duszy od mieszanki paliwa i jest gites |