| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() kijek27 Sympatyk FEFK Ford Świdnica | 2011-05-03 19:11:52 Pytanko dla znawców elektryki mam autko jak w temacie 98 rok i po wypięciu kostki przepływomierza nie odczówam żadnej różnicy.
Dodam że autko jest troszke zmulone nie zalącza sie turbina w okolicy 2000 obrotów.Autko spokojnie kręci do 4000 ale bez efektu "turbo".Śilnik ładnie odpala i pracuje ale spalanie sięga 10 litrów. Turbina sprawna w tym sęsie że się kręci ,zaślepiony ERG,zawór westage sprawdzony i działa, przewód z turbo do bostera ma przelot intercoler suchy. Nie wiem tylko jakie ciśnienie jest na turbinie ale postaram to się sprawdzić. Czy temu "efektowi" móże być winna przepływka |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2011-05-03 19:45:45 gdzie ty widział przepływomierz w dieslu?
odkręć turbo boostera ale ostrożnie(klucz 36) chyba i na spokojnie rozbierz go na części pierwsze. uważaj na sprężynkę, trzpień metalowy i taki element plastikowy za czubka boostera. Rozkręcasz małym torxem i w środku są dwie membranki. Zostaw je w spokoju ale przedmuchaj wszystkie dziurki w tym boosterze. a na końcu zobacz czy ten trzpień porusza się w boosterze bez oporów. Jeżeli bez to złóż z powrotem i zobacz czy działa. wszystko. Jeżeli opór jest to ten trzpień(8x4mm) nasadź na wiertarkę i lekko spoleruj papierem wodnym 2500. Zwróć uwagę przy demontażu i montażu poszczególnych elementów. Źle złożyć łatwo. Booster na śrubę regulującą, przypilnuj abyś nie ruszył na niej gwintu bo on odpowiada na wcześniejsze lub późniejsze otwieranie turbo. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2011-05-03 20:02:36 jeżeli ci chodzi o to coś na pompie lucasa z trzema przewodami to trzeba to sprawdzić miernikiem
odchodzi od niego przewód 3 żyłowy ja się wpinam we wtyczke w środkowy kabel woltomierzem i do masy, powinno wskazywać od 0,6-0,7v do maks 4v ale dolna jest ważniejsza, przekręć kluczyk na świcące kontrolki i sprawdź tak jak pisze. |
![]() kijek27 Sympatyk FEFK Ford Świdnica | 2011-05-03 20:05:51 Ok dzieki za rade napewno to sprawdze.
A co do przepływomierza to powiedz mi co to jest co znajduje sie na przewodzie z filrta paliwa do turbiny. Znajduje się to zaraz na wyjści z filtra paliwa ma prostokątny kształt i jest do niego podłączona 4 pinowa kostka ? Jak znajde zdjęcie to wrzuce. |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2011-05-03 20:53:44
|
![]() kijek27 Sympatyk FEFK Ford Świdnica | 2011-05-03 21:04:42 Ok widze ze namieszałem sporo.Moja pomyłka przeprszam.
Chodziło mi oczywiscie o wyscie z filtra powietrza do turbiny.zaraz za filtem powietrza jest prostokątne pudełeczko i do niego podpięta jest wtyczka 4 pinowa. Czy to przepływomierz? A co do podgrzewacza paliwa to mam zaślepiony |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2011-05-03 21:15:06 Taki nie duży czarny pierdolnik osadzony na aluminiowej obudowie? To jest właśnie przepływka. |
![]() kijek27 Sympatyk FEFK Ford Świdnica | 2011-05-03 21:20:48 Ok bo tkoś niżej twierdził ze w dislu przepływi niema więc ponawiam pytanko .
Pytanko dla znawców elektryki mam autko jak w temacie 98 rok i po wypięciu kostki przepływomierza nie odczówam żadnej różnicy. Dodam że autko jest troszke zmulone nie zalącza sie turbina w okolicy 2000 obrotów.Autko spokojnie kręci do 4000 ale bez efektu "turbo".Śilnik ładnie odpala i pracuje ale spalanie sięga 10 litrów. Turbina sprawna w tym sęsie że się kręci ,zaślepiony ERG,zawór westage sprawdzony i działa, przewód z turbo do bostera ma przelot intercoler suchy. Nie wiem tylko jakie ciśnienie jest na turbinie ale postaram to się sprawdzić. Czy temu "efektowi" móże być winna przepływka ? |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2011-05-03 21:26:41
|
![]() kijek27 Sympatyk FEFK Ford Świdnica | 2011-05-03 21:28:29 Ok dzięki za wszystkie podpowiedzi wiec sprawdze booster tak jak mówicie. |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2011-05-03 22:45:56
|