[s] BMW E30 318i + LPG, 1990, Touring pilnie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
od razu mówie, że ciśnienia na sprzedaż nie mam, a mam na nia 1,5 tygodnia bo do 1 lipca jestem w kraju. jak sie sprzeda to ok, jak nie to trudno.

a wiec:
rocznik 1990
kolor czerwony
silnik 1,8 na wtrysku, seryjnie 113KM, przebieg 202 tys, autentyczny
instalacja gazowa, a w zasadzie dwie instalacje, gdyz byla prerabiana przezemnie na standardowa, z regulacja mieszanki sruba i zwyklym przelacznikiem (jest rowniez niepodlaczona instalka Landi Renzo z mozliwie ze niesprawnym kompem - nie sprawdzalem), butla 40 litrow w kole zapasowym.
Silnik jezdzi na oleju Castrol 15W-40 High Mileage
katalizator wraz z tłumikiem srodkowym wyciete i zastapione prosta rura (troszke glosny jest, ale nie za bardzo)
ostatnio czyszczony uklad chlodzenia i wymieniany plyn chlodniczy
stan blacharski super, podloga bez dziur. jedyna dziurka na dole prawego przedniego blotnika, moge sie ja postarac zalatac. poza tym ma jakies poprawki w 2 miejscach przez poprzedniego wlascicieli, nic z nimi nie robilem. Do tej pory wszystko bylo git, moge porobic fotki co i jak.
Auto ma hak wbity w dowod.

teraz co jest do zrobienia:
sprzeglo (regeneracja ok 70-100 pln z tego co sie pytalem)
amorki by wypadalo wymienic i sprawdzic ogolnie stan zawiasu
silowniki tylnej klapy do wymiany

co z wyposazenia:
centralny zamek z pilota (piloty troszke styrane, ale dzialaja )
szyberdach
elektrycznie sterowane lusterka (jedno cos sie wiesza, musze sprawdzic)
opony zimowe na stalowkach (mialem je docinac na przyszla zime bo sa calkiem git) - auto teraz na nich stoi
alufelgi Hartge (unikaty!) 16 cali z jakimis tam oponkami (2 do pojezdzenia sezon, 2 do wywalenia).
radio + glosniki

wiecej nie pamietam, pytajcie jak ktos bedzie cos chcial wiedziec czy bedzie zainteresowany

aha, przeglad do 13 lipca, OC do grudnia jakos chyba 12ego

zdjecia wrzuce niebawem

Cena jaka mnie interesuje to 5800 do negocjacji


[ wiadomość edytowana przez: 3zeR_MDS dnia 2007-06-21 17:58:52 ]
  
 
podnoszę
aktualny przebieg autentyczny 286500
obecnie na oleju Shell 15W-50 - bierze 1l na 10tys
nowe amortyzatory i ich gorne mocowania z tyłu (Sachs to i to, gazowe, zmieniane w zeszłym tygodniu).
Nowy tłumik środkowy Walker z dwururką (2tyg temu założony)

jest szpera całkiem rzeźka, jest kubeł Bimarco C + pasy Schrott, jest kiera OMP 320mm
blacharsko auto ma swoje prawie 21 lat ( luty 1990), ale podłoga w stanie perfekcyjnym.
w zeszłym roku 3 stłuczki (2 razy baby wjechały mi w dupę - bez dramatu, 1 raz spotkaliśmy się rogami z chłopem na ślizgawce - w lewym rogu wymienione reflektory, dokładka pasa, atrapa chłodnicy, przedni zderzak i błotnik, klapy nie ruszałem bo jest tylko delikatnie przygięta)
auto na ksenonach 4300K
pali 10-13l gazu na 100km

auto stoi na 4 stalówkach z nowymi oponami Profil Alpiner z przodu i 3 letnimi też Alpinerami z tyłu. Do tego felgi aluminiowe 7,5J16 Ronal Hartge (bardzo rzadkie) z dwoma nowymi oponami Profil Tornado F1 205/50/16 oraz dwoma BFGoodridge'ami 205/50/16.

aha, mam wykresy z hamowni, pół roku temu auto wypluło 95KM na benzynie i 90KM na gazie co jest niezłym wynikiem jak na LPG ze zwężką. W tym tygodniu chce je jeszcze raz wrzucić na hamownie zobaczyć jak jest na nowym wydechu.

auto można obejrzeć w krakowie bądź alwerni po wcześniejszym umówieniu.
opcja raczej dla kogoś kto chce mieć fajnie prowadzące się auto do jazdy na codzień, nie dla fanatyków idealnych egzemplarzy.

cena jaka mnie interesuje to 3000 z dwoma kompletami kół. Za dodatkowy 1000 mogę dorzucić komplet alu BBS 15 calowych z wyczynowym kolcem Michelin C5 10/62 R15 specjalnie do tego auta.

tel: 691 515 350

P.S. aha - II rata OC płatna do 05.04.2011, przegląd do sierpnia

[ wiadomość edytowana przez: 3zeR_MDS dnia 2011-01-02 18:52:10 ]
  
 
a, zapomniałem napisać, że auto ma szperę płytkową BMW, bardzo rzeźką jak na swój wiek. Cały czas zalana Castrolem SAF-XJ, wymieniany co 20 tys
  
 
zapodaj jakimis fotkami jak mozesz bo moze bede zainteresowany;]
  
 
postaram sie dzisiaj cos wrzucic bo szczerze to aktualnych fotek nie mam, cos z lata tylko poki co:
  
 
foty jednak jutro. dodam, że auto ma najkrótsze możliwe przełożenie główne czyli 4.27 - vmax to jakies 160km/h
  
 
najkrótsze możliwe przełożenie dyfra to 4.45 - na nim v-max to 170km/h, dokładając skrzynie z e36 masz v-max jakieś 160km/h

Na przełożeniu 4.27 + seria skrzynia masz v-max w okolicach +200km/h


tak wyjaśniając
  
 
przecież marne 1.8 na seryjnym moście nie pociśnie 200 km/h
  
 
Cytat:
2011-01-08 00:08:42, tabi666 pisze:
najkrótsze możliwe przełożenie dyfra to 4.45 - na nim v-max to 170km/h, dokładając skrzynie z e36 masz v-max jakieś 160km/h Na przełożeniu 4.27 + seria skrzynia masz v-max w okolicach +200km/h tak wyjaśniając



NA duzych kołach (205/50/16) przy dyfrze 4,27 i obrotach 6000 na 5 biegu masz 201 km/h. Tylko odpowiedz sobie sam czy na nadbiegu taki motor kreci sie do 6000. BArdzo często Vmax osiaga sie na przedostatnim biegu, wiec liczac dla tych samych opon i przelozenia bezpośredniego (bo takie jest na 4) dla 202 km/h wychodzą obroty 7500, też raczej niemozliwe
  
 
Przypominam, iż temat dot. sprzedarzy auta. Więc komentarze i krytykę prosze zachowac dla siebie.
  
 
to dziwne, bo mi przy 6000obr na 5 biegu wskazowka stanela na 160km/h.
ps. w e30 4.27 to bylo najkrotsze dostepne seryjnie przelozenie, nie znalazlem w zadnych danych krotszego
  
 
moje dobrze odchudzone 316i, osiągało 205km/h, na seryjnym przełożeniu 4.27, - oczywiście wdg. licznika, jeśli przy 6k rpm na 5 biegu masz 160km/h - znaczy że masz skrzynie z e36, albo duże przekłamania na prędkości...

wszyscy w bmw challenge, etc, w e30 montują zestaw dyfer 4.45 + skrzynia e36 po to żeby mieć v-max realny w granicy 165km/h
  
 
podnosze, cena 2000 bez alufelg
  
 
jakbyś złomował i sprzedawał na części to daj znać
  
 
Na części też był bym chętny (szpera).
  
 
dyfer ze szpera po wymianie lozysk i regulacji luzów 1500 pln
  
 
up
  
 
nadal czekam na te foto ;]
  
 
a, ok, jutro zrobie, sorry
  
 
spoko i tak miałem male problemy z płynnoscia finansowa ;] dlatego nie odswiezalem ;]