[MKVII] Krokowiec 1.4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

[ powód edycji: poprawa tytułu ]

[ wiadomość edytowana przez: TK91 dnia 2011-03-12 12:38:41 ]
  
 
Wiec tak korkowiec w silniku 1.4 znajduje się z lewej strony ( patrząc na silnik przy otwartej masce) kolektora ssącego jest przykręcony na 4 śrubki dochodzi do niego wężyk gumowy z rury dolotowej i wtyczka dwu pinowa. Nie mam zdjęcia żeby wstawić i pokazać więc myślę ze będziesz wiedział co i jak z mojego opisu.


A co do falujących obrotów to może być wszystko mam ten sam silnik i ten sam problem rozwiązałem go jeżdżąc z odpiętą wtyczką przepływomierza i chodzi równo.

A sprawdzałem i podmieniałem: Krokowca, przepływomierz ( z 4 różne), TPS, sondę lamdę, odmę, kable WN, świece, czy nie łapie lewego powietrza, wtryskiwacze czy nie leją i inne i się częściowo podałem.

Życzę powodzenia w wyjaśnieniu przyczyny
  
 
witam,też mam problem z obrotami, jak stoję na światłach to nie spadają,muszę trzymając hamulec wdepnięty puścić sprzegło na chwilę i wtedy jest ok,ale na następnych to samo , może też mi ktoś podpowie gdie jest krokowiec ale w silniku 1.3 (monowtrysk) z okrągłym filtrem powietrza
  
 
...

[ wiadomość edytowana przez: TK91 dnia 2011-03-15 18:21:41 ]
  
 
Witam.
Widzę, że dużo osób z silnikiem 1.4 ma te problemy. Oczywiście nie ominęło też mnie. Ja mam silnik 1.4 na wielopunkcie F4B. Na zimnym silniku jak jadę czuje, ze podszarpuje bardzo delikatnie.

Na biegu jałowym po rozgrzaniu obroty spadają nisko, w momencie gdy obroty spadają widzę na kompie, że go przylewa tzn. lambda poniżej 0.80. Jak odepnę przepływkę to obroty się stabilizują, ale nie jest to co powinno być.

Komp wywala mi 2 błędy:
172
183

Gdzieś wyczytałem, że może to być lewe powietrze np z pod kolektora ssącego. Uszczelkę już kupiłem jak będzie czas to się za to wezmę.

Czy rozwiązał ktoś już tą zagadkę ?
Nie mam zamiaru w ciemno wymieniać sprawnych rzeczy.
  
 
Kolego thomson2 mam ten sam silnik i identyczny problem i nie mam już siły z tym walczyć i jeżdżę z odpięta przepławką. Sprawdzałem to co niżej wymieniłem i nawet próbowałem jeździć z odłączoną odmą i nic nie dało. Dobrze że chodzi normalnie z odpięta przepławką bo tak to była by masakra. Życzę powodzenia w rozwiązaniu problemu
  
 
A jak u Ciebie ze spalaniem i z mocą na odpiętej przepływce?
  
 
Cykl mieszany

PB 8l
LPG 10l

ubytku mocy nie odczuwam żadnej