Start w GSMP

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chciałbym w tym roku wystartować w GSMP, ale nigdy nawet nie byłem oglądać takiego wydarzenia i absolutnie nie wiem czego się spodziewać. W związku z powyższym pytanie do wszystkich, którzy mają już to za sobą.

Chciałbym się dowiedzieć jak wyglądają zawody od zaplecza, tzn. ile dni trzeba zarezerwować, co zabrać, co się przydaje, a co można sobie darować pakując się na drogę, jak wyglądają strefy seriwsowe, badania techniczne, zawody itd.

Gdzie bym nie pojechał, to w jedną stronę będę miał jakieś 400 km i chyba lepiej jakbym o niczym nie zapomniał Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje.
  
 
W okolicach Krosna (GSMP Korczyna/Czarmorzeki) mogę Ci zorganizowac spanie i kawałek warsztatu w razie jakiejś draki - od Korczyny jakieś 5 km przez jdaną górkę...
  
 
Ja nie startowalem w GSMP ale bylem nie raz a startuje w Berg Cup'ie ktory wyglada niemal identycznie. Musisz byc w piatek na BK i odbior administracyjny czyli wyjazd w piatek o swicie. Potrzebna jest plachta pod samochod bo jest obowiazkowa. Reszta to juz wedle uznania, mozesz przywiezc nawet generator, kompresor, elektronarzedzia i cale drugie auto w czesciach.

Spac mozna w depo albo cos wynajac w okolicy. Depo jest zawsze na dole w okolicy startu, jest to albo jeden pas drogi albo jakies place/parkingi albo jakas trawa (to najgorsza opcja, chyba w Zaluzu tak jest).

Jak masz tak daleko wszedzie to polecam Banovce na Slowacji (runda GSMP), ulubiona trasa wiekszosci kierowcow. On-board w moim podpisie.
  
 
Cytat:
2011-03-25 21:14:37, yapko pisze:
Ja nie startowalem w GSMP ale bylem nie raz a startuje w Berg Cup'ie ktory wyglada niemal identycznie. Musisz byc w piatek na BK i odbior administracyjny czyli wyjazd w piatek o swicie. Potrzebna jest plachta pod samochod bo jest obowiazkowa. Reszta to juz wedle uznania, mozesz przywiezc nawet generator, kompresor, elektronarzedzia i cale drugie auto w czesciach. Spac mozna w depo albo cos wynajac w okolicy. Depo jest zawsze na dole w okolicy startu, jest to albo jeden pas drogi albo jakies place/parkingi albo jakas trawa (to najgorsza opcja, chyba w Zaluzu tak jest). Jak masz tak daleko wszedzie to polecam Banovce na Slowacji (runda GSMP), ulubiona trasa wiekszosci kierowcow. On-board w moim podpisie.



Niestety w depo spać nie można (nie liczę rundy w Banovcach bo tam są warunki ku temu), w większości przypadków serwis jest na normalnej drodze, którą trzeba odblokować po każdym z dni zawodów. My wynajmowaliśmy jakieś spanie w gospodarstwach agroturystycznych (25-35 zł za noc od osoby wiec bez dramatu, wyjątkiem jest Sopot gdzie wszystko jest drogie ). Jakbyś miał jakieś pytania to pisz na gg (4238097) postaram się pomóc.
  
 
No a ja dzieki uprzejmosci naszego kolegi forumowego to w Sopocie za darmo spałem więc wszystko zależy od tego co sie uda załatwić. Jeszcze raz dzieki Dominik.
  
 
a to ja mam małe pytanie w temacie - jak jest w GSMP z gasnicami?
trzeba miec obowiazkowo system gasniczy czy wystarczą jakieś tylko butle 1kg/2kg ?

i drugie pytanie - 6pkt wyłącznik prądu jest zawsze obowiązkowy ? i jesli tak to czy musi miec wyprowadzenie na zewnatrz? a jesli musi to czy jest jakas konkretna strona do wyprowadzenia tej linki czy moge ja umiejscowic zgodnie z logiką ale gdzie mi sie podoba?
  
 
majki, ale to wszystko masz w regulaminach na 2011 podpartych zał. J. system gasniczy nie jest obowiazkowy, wylacznik pradu natomiast jest i ma byc homologowany z wyprowadzeniem na zewnatrz pojazdu. min 2 kg srodka gasniczego w aucie chyba ze sie cos zmienilo
  
 
aa pojawił sie temat to pytam-nds także skorzysta
Dzisiaj mnie pulpit uświadomił, że ponoć nie trzeba systemu gasniczego a myslalem całkiem inaczej.
Bede musiał grzebnąc żeby jeszcze sprawdzic Twoje informacje.

A z tym wyłącznikiem, to wiesz coś na temat umiejscowienia linki wychodzacej na zewnatrz samochodu ? prawa, lewa strona czy na srodku na podszybiu tez przejdzie ?
  
 
Co do gaśnicy to wystarczy 2 kg (obowiązkowo z 2 stalowymi opaskami mocującymi). Co do wyłącznika prądu to wyprowadzenie na zewnątrz musi być u dołu słupka przedniej szyby (strona dowolna)