[MKVI] podłączenie przedniej grzanej szyby

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kto powie gdzie podłaczyc w skrzynke kabelki z przełącznika ogrzewania przedniej szyby. najlepiej jakby było zdjęcie skrzynki i zaznaczone piny numerami. pomoże ktoś?? i pytanie co do szyby: czy mase z napieciem można zamieniac?? bo mam uciete kabelki i nie wiem ktory to ktory.
pozdr


[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-01-03 22:15:54 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu(cyfry rzymskie) ]
  
 
KLIK dokumentacje okablowania z kolorami przewodów.


[ wiadomość edytowana przez: kcprski dnia 2010-12-16 00:32:44 ]
  
 
Cytat:
2010-12-16 00:32:27, kcprski pisze:
KLIK dokumentacje okablowania z kolorami przewodów. [ wiadomość edytowana przez: kcprski dnia 2010-12-16 00:32:44 ]



niemieckiego ni w ząb, ale dzieki.


[ wiadomość edytowana przez: lukas1986 dnia 2010-12-16 07:04:20 ]
  
 
no to co... pomoże ktoś??
  
 
a kto ma schemat takiej instalacji, zebym sam mogl sie jakos pomeczyc i podłaczyc ta szybe?? do mk6 potrzebuje


[ wiadomość edytowana przez: lukas1986 dnia 2010-12-29 20:30:18 ]
  
 
maila poproszę
  
 
Cytat:
2010-12-30 07:13:13, surec pisze:
maila poproszę



Jak masz taką sytą rozpiskę do MK7 po polsku to ja też chce
  
 
Cytat:
2010-12-29 20:26:03, lukas1986 pisze:
a kto ma schemat takiej instalacji, zebym sam mogl sie jakos pomeczyc i podłaczyc ta szybe?? do mk6 potrzebuje [ wiadomość edytowana przez: lukas1986 dnia 2010-12-29 20:30:18 ]



Nie mam schematu, ale powiem Ci jak to u mnie wygląda, MK6.

Koło kompa ABS-u w podszybiu powinieneś mieć dwie, duże kostki owalne. Jedna 8 pinowa, druga chyba 12 pinowa. 12 pinowa jest od instalki silnika. 8 pinowa od instalki grzanej szyby + klimy. Konkretnie 5 pinów od klimy i 3 od grzanej szyby.

Nie jestem pewny na 100% ale może być też opcja, że po 94r. (wersje z air bagiem) pakowali inną instalację i będziesz miał dwie kostki 12 pinowe.

Podaje kolory kabli od grzanej szyby w tej kostce:

- czarno-niebieski
- czarno-fioletowy
- czarno-brązowy

Szyba po obu stronach ma po dwie kostki, chyba 2 pinowe, z krórejś strony idzie jakiś kabelek do masy jeszcze chyba. Tyle pamiętam
  
 
dobra juz sie chyba uporałem. dorwałem wiazke w ktorej było ogrzewanie szyby i po kabelkach do przełącznika. dziwi mnie jedno, ze niebieski kabelek rozdziela sie na 3 i jeden idzie do zegarów na 6 pin, drugi gdzies we wtyczke od kontrolek rezerw paliwa i płynu spryskiwaczy,a trzeci w skrzynke bezpieczników.
rozpisałem sobie gdzie co i jak. zobaczymy jak to bedzie. niebieskiego nie bede rozdzielał na 3 tylko w skrzynke dam.

jeśli będzie działać to dam przepis co i jak

w tym roku już nie zdążę tego podłączyć ale w przyszłym kto wie

p.s HAPPY NEW YEAR.


[ wiadomość edytowana przez: lukas1986 dnia 2010-12-30 23:31:45 ]
  
 
jak znajdziesz dzialajace rozwiazanie napisz co gdzie sie podlacza bo mam ten sam rebus. z tego co wiem to te rozdzielajace sie kabelki trzeba podlaczyc tylko w ktore miejsca?
  
 
Cytat:
2010-12-30 23:17:14, lukas1986 pisze:
...dziwi mnie jedno, ze niebieski kabelek rozdziela sie na 3 i jeden idzie do zegarów na 6 pin, drugi gdzies we wtyczke od kontrolek rezerw paliwa i płynu spryskiwaczy,a trzeci w skrzynke bezpieczników...



a mnie nie.
popatrz... szyba grzeje - no kiedy - when engine running.
wiec konieczne jest polaczenie alternatora z przekaznikiem szyby, skrzynka, zestawem wskaznikow.
oddzielna kwestia jest dzialanie obrotomierza w silnikach z zaplonem samoczynnym... tam ta informacja jest tez podana do EDC.
o kostkach i kolorach sie nie wypowiadam bo ja mam mk7 i musial bym zanegowac wszystkie wypowiedzi w watku, poza tym ze jest przekaznik i szyba z 2 "grzalkami".
  
 
Cytat:
2011-01-03 19:37:20, CKsrv pisze:
a mnie nie. popatrz... szyba grzeje - no kiedy - when engine running. wiec konieczne jest polaczenie alternatora z przekaznikiem szyby, skrzynka, zestawem wskaznikow. oddzielna kwestia jest dzialanie obrotomierza w silnikach z zaplonem samoczynnym... tam ta informacja jest tez podana do EDC. o kostkach i kolorach sie nie wypowiadam bo ja mam mk7 i musial bym zanegowac wszystkie wypowiedzi w watku, poza tym ze jest przekaznik i szyba z 2 "grzalkami".



wiec musze podpiąc kabelek w zegary?? a jesli nie mam kontrolek rezerw paliwa i płynu spryskiwaczy?? to szyba nie bedzie grzała?? wiazke w podszybie mam, wraz z przekaźnikiem. to nie stanowi problemu. tylko ten przełącznik
  
 
Cytat:
2011-01-03 21:55:51, lukas1986 pisze:
...a jesli nie mam kontrolek rezerw paliwa i płynu spryskiwaczy? to szyba nie bedzie grzała?



ja tez nie mam.
  
 
http://img233.imageshack.us/img233/9827/ogrzewanieszybyprzednie.jpg
  
 
Cytat:
2011-01-03 22:09:57, CKsrv pisze:
http://img233.imageshack.us/img233/9827/ogrzewanieszybyprzednie.jpg




widziałem ten schemat, nie umiałem go rozczytać. dlatego kabelki rozplatywałem z wiązki. ale nie ważne, zobaczymy co sie bedzie działo jak podłacze według tego co sam ustaliłem.
  
 
A jak najszybciej odłączyć grzaną szybę w MK7? Jakiś przekaźnik wyciągnąć, jakąś wtyczkę? Dzięki