MotoNews.pl
  

Jakie zaciski pasują na tarcze ze 125?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich, może gdzieś to w postach już było, ale ja się dokopać nie mogę.

Urwałem odpowietrzniki w zaciskach od 125, rozwierciłem zgodnie z instrukcją forumowiczów wiertłem 6,4 nagwintowałem M8, zakupiłem uszczelniacze, pastę, papier, odpowietrzniki i dupa blada gwint rozpadł się przy pierwszym wkręceniu, ze już o trzymaniu ciśnienia nie wspomnę. Krew mnie zalała jest jeszcze szansa na odpowietrzniki od żuka. ale nie wiem czy się podejmę rozwiercania i gwintowania.

Są więc dwa wyjścia:
1-zawieść do "fachowca", mam dobrego który to zrobi niech założy odpowietrzniki od żuka
2-dużo droższa inne zaciski ale od czego żeby pasowały na tarcze ze Df'a, nowe klocki, przerobienie przewodów.

Jakieś rady?inne wyjścia

Pozdrawiam
  
 
A nie mozesz po prostu kupic innych zacisków od kanta? uzywany pewnie ze 30 zł kosztuje, po regeneracji za 80 zł juz bys pewnie kupił...czasi poswiecenie ktore wywaliles na gwintowanie i wiercenie pewnie tyle warty
  
 
jak mam kupować to wolę coś co mnie na przyszłość nie będzie wkórwiać...a ze szrotami i częściami do fiatów u mnie krucho...nalatam się na jeżdżę i nic z tego. może odezwie się ktoś kto ma takie zaciski a stare na alu złom sprzedam

mam jeszcze jedno miejsce więc dziś podjadę i sprawdzę. może coś wygrzebią z odkręconymi odpowietrznikami.

dzięki za szybką odpowiedź bo już traciłem wiarę w to forum..dawno mnie nie było ale dużo się zmieniło...
  
 
A może jakiś magik by wymodził flanszę pod zacisk z CC ?


p.s. zapomniałem dodać że mi chodziło o taką sytuację- fiat 125p+ flansze pod zaciski CC aby w kancie mieć hamulce z CC tudzież czegoś podobnego, niezapiekającego się

[ wiadomość edytowana przez: Tybek dnia 2011-04-14 10:25:10 ]
  
 
mam flansze pod zaciski z dfa, ale zaspawałem otwory mocujące jarzmo bo były za daleko od osi piasty, więc mogę coś pasować innego, z tąd pojawił mi sie pomysł innych zacisków. jak już będę na szrotach to coś mogę popatrzeć ale chciałbym info co pasuje na tarczo od dfa?


ps po edit

ja to mam w 126 tarcze są takie same w CC jak Df? średnica i grubość?tarcze mam prawie nowe więc nie chcę kupować.

[ wiadomość edytowana przez: black_panther dnia 2011-04-14 10:38:37 ]
  
 
Cytat:
2011-04-14 10:14:51, Tybek pisze:
A może jakiś magik by wymodził flanszę pod zacisk z CC ? p.s. zapomniałem dodać że mi chodziło o taką sytuację- fiat 125p+ flansze pod zaciski CC aby w kancie mieć hamulce z CC tudzież czegoś podobnego, niezapiekającego się [ wiadomość edytowana przez: Tybek dnia 2011-04-14 10:25:10 ]


Ale po co? nie lepiej wsadzić lukasa z poloneza? albo ładę? choć ja zawsze powtarzam że utrzymane we właściwym stanie zaciski z dfa robią robotę
  
 
Już ci tłumacze po co. mam flansze do tarcz z df do malca i nie trzeba jej modzić, mam tarcze do df prawie nówki, a zaciski z dfa mam padnięte z powodu odpowietrzników i zrobienie ich wyniesie tyle co zaciski z cc na szrocie.
  
 
Cytat:
2011-04-14 10:46:00, pavlus pisze:
Ale po co? nie lepiej wsadzić lukasa z poloneza? albo ładę? choć ja zawsze powtarzam że utrzymane we właściwym stanie zaciski z dfa robią robotę



Też tak uważam
  
 
ja też nie miałem problemów z zaciskami z df'a , a jeździłem na nich kilka ładnych sezonów i palcem nie ruszyłem od montażu. Ale teraz mam (bo auto stało kilka lat na kołkach) i ponawiam pytanie.

Od czego można dopasować zaciski żeby pasowały na tarcze z Df'a? no i żeby podeszły mocowania przewodów hamulcowych.

Jeszcze jedno, nie mogę ruszyć bębnów z tyłu. całe zardzewiały pewnie z obu stron. próbowałem oczywiście po dobroci młotkiem ale nie wiele to pomogło

Dzięki za zaangażowanie


[ wiadomość edytowana przez: black_panther dnia 2011-04-14 12:43:59 ]
  
 
jezeli przez mocowania przewodów rozumiesz gwint, to z niczego nie podejdzie, bo wszystko juz bedzie miało gwint drobny
  
 
Sorry za OT. Panther Ty żyjesz? Rozumiem, ze Twój maluch biało niebieski też? Jak zacząłem korzystać z forum f&f, a było to już z 8 lat temu to pamiętam, że byłem nieźle zajarany Twoim swapem. Był też taki czerwony swap Benka, też na zośce, istnieje on jeszcze? Pozdrawiam
  
 
Żyjesz żyjesz to już 8 latek..oj myślałem że z 11 ale nie będę się spierał mój biało niebieski właśnie się reinkarnuje..powstaje z popiołów, a Beneq swojego sprzedał nawet nie wiem dokąd pojechał ale on miał 1.3. dużo nim nie polatał.zaraz po zrobieniu wyjechał teraz jest w stanach i ma duże zabawki, raczej w jeepy wszedł nasze były jednymi z pierwszych w Polsce 1.1 ale to już historia. Ale brawo za pamięć.

Pozdrawiam
  
 
Ja pierdziele, ale ten czas leci, fajnie, że go jeszcze masz. Powodzenia w reinkarnacji i zajawki z jazdy. Ja ostatnio też kupiłem malucha i swapuję na 1,2 MPI, heh, kiedyś to było marzenie ściętej głowy... Sorry, jeszcze raz za OT ale mało już zostało userów z tamtego czasu, fajnie, że niektórzy wracają
  
 
Ja również przepraszam moderatorów i forumowiczów za OT mam nadzieję, że poprzez przynależność od 100 lat zostanie nam to wybaczone. Lugol powodzenia..a marzenia ściętej głowy się spełniają...zapraszam na PRV lub GG to nie będziemy się narażać Moderatorom

ps Pozdrawiam starą gwardię jak i nowych forumowiczów....pamiętajcie..trzeba mieć marzenia moje się spełniają...kolejne i kolejne..trzeba być cierpliwym i baaaardzo otwartym ::

jecze raz sory za OT

Wracając do tematu, tylko zaciski od CC pasują na tarcze z DF??


[ wiadomość edytowana przez: black_panther dnia 2011-04-17 08:45:22 ]
  
 
zacisk od cc nie może pasować do tarczy od DF z tego powodu że tarcz ma 13mm mniejszą średnice chyba że da to sie zmontować na jarzmach od DF, a jak byś już zmieniał tarcze to pamiętaj że mają inne osadzenie o 5mm czy coś koło tego więc zacisk też musi być troszkę w innym miejscu
  
 
wtedy trzeba tarcze od poloneza system lucas - to samo co tarcza od cc tylko większe odsadzenie tarczy... tyle że jarzmo od cc ma mniejszy rozstaw śrub mocujących więcnajłatwiej kupić sprawne zaciski od 125p
  
 
Czesc Blacj - kope lat Nie sadzilem, ze twoj maluch jeszcze istnieje (duzo zdjec jest na mojej stronie). Co do zaciskow, to mam do sprzedania jakies przednie i tylne oraz od uniaka. Natomiast jak ju ktos zauwazyl, zaciski z cc nie podejda p&p na tarcze od dfa ze wzgledu na inne odsadzenie tarczy. Chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie przejscie calosciowo na zestaw cc/sc.
  
 
Maluch Black Panthery

Zuraw : Coś Twoja strona opornie działa?
  
 
Wieki przy niej nic nie robilem. Ale link wlasciwy.
  
 
Ale foty w tym linku...nawet ja ich już nie mam..jak ktoś jeszcze coś ma to proszę o podesłanie na maila

W związku z tym, że nie da się nic bezproblemowo spasować, to jutro ogarniam przegwintowanie na odpowietrzniki jakieś większe. dzięki za wszelkie info.

pozdrawiam