3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | Lada VFTS grupy E1/H zbudowana w 2010 roku z myśla o wyścigach górskich w grupie E1/H oraz imprezach typu track-day.
Superlekkie nadwozie 785kg w wersji ready-to-race. Klapy laminat, dach laminat, lekkie drzwi, szyby poliweglan certyfikowany. Fotel Bimarco Futura z homologacja, pasy Sandtler 6pkt z homologacja, kierownica Sparco, główny wyłącznik prądu Sandtler 6pkt, gaśnica 2kg, akumulator żelowy. Przewody paliwowe i hamulcowe w oplocie stalowym. Klatka bezpieczeństwa Race Cages zgodna z zał. J. , siatka na szybę Sparco.
Zawieszenie custom na amortyzatorach typu coil-over AVO Twin-Tube z regulacja twardosci i wysokosci. Stabilizatory przód i tył.
Układ hamulcowy z korektorem siły hamowania Wilwood we wnętrzu, hydrauliczny hamulec ręczny na pompie Wilwood. Przód tarcze nawiercane i nacinane, zaciski dwutłoczkowe, tył hamulec bębnowy z bębnami aluminiowymi.
Sprzegło spiekowe, sztywne. Skrzynia biegów 6 biegowa, kłowa, o prostych zębach. Dyferencjał z przełożeniem głównym 4,3, szpera cierna, płytkowa, spięcie wstępne 65Nm.
Silnik to jednostka 1,5 litrowa rozwiercona na 1,6 litra. Tłoki podnoszące stopień sprężania, lekkie korbowody, lekki wał korbowy, stalowe koło zamachowe. Głowica po kompletnej obróbce - kanały obrabiane CNC, prowadnice zaworowe z brązu, zawory 41/36mm, sprezyny zaworowe dBilas, wałek HMS 328/304 stopnie, regulowane kolo rozrzadu, stalowa uszczelka pod glowica, swiece Champion Racing, male kolo pasowe na wale, chlodnica oleju z termostatem, kolektor wydechowy 4-1 i uklad wydechowy 60mm z jednym tlumikiem. Kolektor dolotowy HMS pod dwa Webery 45DCOE. Uklad zapłonowy Ford EDIS-4 sprzężony z komputerem sterujacym MegaJolt LT - zaplon programowalny w 3 wymiarach - aktualna moc 135KM, moment 160Nm. Rezerwa ok. 10KM.
Posiadam pełną dokumentację fotograficzną budowy.
Cena 32000pln, w cenie wszystkie części nowe i używane, które mam na zapas |