Dwa silniki - niestety w Corsie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wczoraj widziałem w telewizorze na DSF fragment programu Motorvision (pewnie niektórzy z was znają), z relacją z tegorocznego Opel Blitz.
Poza wyborami Miss, striptizem i śpiewami pijanych Niemców (buee, to jest odruch wymiotny) wyłowiłem info i fragment o Corsie A z dwoma motorami. Na oko 2xLET dłubane na sumę >600KM. Jeden z przodu, drugi z tyłu.
Na 1/4 miał >200km/h (chyba 203, 207 a może to było 213?).
Czasu nie wynotowałem.
Autem jechał rodowity Niemiec, ale blachy były chyba angielskie.
Moja znajomość tego języka, skądinąd znakomitego do wbijania gwoździ, ogranicza się do możliwości radzenia sobie w sytuacjach awaryjnych (tzn. zamówienia jeszcze jednego piwa / sznapsa ), tak więc pewnie coś opuściłem.
Ciekawa jest sama idea i jak to jest sprzężone.
Program w miarę świeży, no to jak będziecie czujni to go wyłapiecie. Jak się komuś uda i coś zrozumie, to niech się podzieli.

Pzdr.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
a nie chodzi czasem o tą:

Hallo,
das ist ziemlich sicher ein Fakt.
methanol
598 ps
8.5 Liter
Tüv 10.2020
km 545000
also wäre ja nicht schlecht wenn ein corsa so viel Leistung hätte. aber das wäre mit ziemlich aufwand verbunden.
aber unterhaltsam ist es.


albo o tą:

Nur hier gibt es Autos wie einen Corsa 1, der vorne unter der Haube einen 330 PS starken Motor hat und im Heck einen zweiten - ebenfalls 330 PS stark
  
 
A jak to można poznać?
Po kuniach? Czy coś jeszcze?

PS. Tamta była siakaś ciemna (czarna?), dwie rury z tyłu, ale dość druciarsko zrobione bo jedna z widocznym tłumikiem a druga bez - rozchodzące się od środka auta na boki.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
zdjęc nima tylko info na motorvision i jakiś innych stronach w barbarzyńskim języku
  
 
http://www.boost-beast.de/ to chyba o to autko chodziło
  
 
jołp, to je ono 2 x C20LET :



  
 
Tak - to je ono.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
jak tam weszly dwa to ciekawe ile da sie upchnac w omie



  
 
www.boost-beast.de/downloads/downloads-startseite.htm - gdzieś tutaj jest filmik jak chłopaki pokazują start swojego monstrum. Prędkość to tam na końcu rozwijają konkret ale problem polega na tym że robią to na wąskiej dróżce miedzy dziesiątkami drzew - powodzenia
  
 
Cytat:
jak tam weszly dwa to ciekawe ile da sie upchnac w omie



Do Omegi sie takich rozruszniczkow nie wklada jak w tej Corsie

Wersja rozwojowa silnika do Omegi :





  
 
wyglada zacnie,

juz odkladam do skarbonki



  
 
Fakt jest to kawał serducha ale wydaje mi się że raczej do sedana nie wejdzie, raczej przewidziano go do wersji Caravan więc wpierw musisz Jules szarpnąć się na zamianę nadwozia
PZDR Vincent
  
 
wiesz teraz to sie zastanawiam czy czasem nie zrobic takiego modelu w skali 10:1, chyba mogły pełnic role sporego mieszkanka.
co wy na to, kupic dzialeczke i zbudowac chate w ksztalcie omegi


  
 
Rzędowa 10 cylindrówka, jak to musi mruczeć

myślę że pojemność, moc oraz moment obr. jest jak najbardziej odpowiedni do mojej bestyi

liczę że ten silniczek ma jakieś........ 20 m3 pojemności
  
 
Serducho zaprawdę zacne, ale ciekawe jak wygląda skrzynia biegow, a zwłaszcza lewarek? Trzeba do niego po drabinie włazić
  
 
Ja rozumiem... oszczędności oszczędnościami, ale żeby silniki u chińczyków składać to lekka przesada

Poza tym, to obawiam się, że to jednak będzie diesel (nie mylić z Dislem)

...a jeśli nie diesel to...






...czy może ktoś montował w takim silniczku LPG ?
  
 
The Wartsila-Sulzer RTA96-C turbocharged two-stroke diesel engine is the most powerful and most efficient prime-mover in the world today. The Aioi Works of Japan's Diesel United, Ltd built the first engines and is where some of these pictures were taken.
It is available in 6 through 14 cylinder versions, all are inline engines. These engines were designed primarily for very large container ships. Ship owners like a single engine/single propeller design and the new generation of larger container ships needed a bigger engine to propel them.

The cylinder bore is just under 38" and the stroke is just over 98". Each cylinder displaces 111,143 cubic inches (1820 liters) and produces 7780 horsepower. Total displacement comes out to 1,556,002 cubic inches (25,480 liters) for the fourteen cylinder version.

Some facts on the 14 cylinder version:
Total engine weight: 2300 tons (The crankshaft alone weighs 300 tons.)
Length: 89 feet
Height: 44 feet
Maximum power: 108,920 hp at 102 rpm
Maximum torque: 5,608,312 lb/ft at 102rpm


i caly silnik

to ten co byl na poczatku tematu