Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
borman Krosno | 2004-01-13 15:33:40 To wszystko zależy od stanu technicznego i ceny danego konkretnego egzemplaża. Starszy Lexus może być w duzo lepszym stanie od Camry i na odwrót |
borman Krosno | 2004-01-13 15:39:24 Camry V6 automat 99r ta w kanciatej budzie i Lexus GS300 98 auto. Lexus byl firmowy tak, ze dobrze go sprawdzilem. Szczegolnie polecam GS400 (tylko sie przewiozlem ale czuc te roznice 1000ccm. |
![]() Lwiecz01 TOYOTA DRIVER Lexus LS400 '99 VVTi Kielce/Warszawa | 2004-01-13 15:52:50 No nieee. 4 litry, to już nawet na gazie może po kieszeni udeżyć znacznie. I ubezpieczenie duuużo większe ![]() Dziękuję za gratulacje ![]() A Uno dostałęm od teścia, a darowanemu koniowi w zęby się nie patrzy. Co prawda naprawy i modyfikacje już chyba wartość doganbiają, ale jeździ ![]() |
![]() Jackal TOYOTA DRIVER Avensis T25 Wagon Warszawa | 2004-01-13 16:19:01 Lwiecz01
Jeśli znajdziesz konkretnego Lexusa i Camry, to porównaj je wnikliwie, przejedź się i wtedy popytaj nas o konkrety. Teraz to czyste teoretyzowanie. Przy okazji popytaj w serwisach Toyoty (firmowych i nie) o koszty części. IMO Camry może być później tańsza w utrzymaniu. Aleks Maybach???? Za kierownicą każdy wygląda jak szofer ![]() ![]() |
![]() Lwiecz01 TOYOTA DRIVER Lexus LS400 '99 VVTi Kielce/Warszawa | 2004-01-13 16:25:49 Prawdę gadasz ![]() Przejadę się, zobaczę. Z tych 2 Lexusuów które znalazłem żaden może nie być już do użytku ![]() |
![]() Aleks Mitsubishi Carisma Warszawa | 2004-01-13 17:17:45
A kto mówi że za kierownicą? |
![]() Jackal TOYOTA DRIVER Avensis T25 Wagon Warszawa | 2004-01-13 17:24:25
To po co mi ten samochód? Mnie rajcuje siedzieć za kółkiem i prowadzić. Jak będę miał 30 lat więcej, 2 zawały za sobą i będę miał kasę, wtedy będę chciał być wożony na tylnym siedzeniu ![]() |
![]() Aleks Mitsubishi Carisma Warszawa | 2004-01-13 20:26:43 No i właśnie po to Maybach, choć na mój gust to autko nieco za bardzo na pokaz. Ale taki stonowany Silver Cloud albo Phantom - czemu nie. A do własnego jeżdżenia? Do Rollsa świetnie pasuje Bentley, ale mi bardziej widzi się Jaguar Mk 2.
Strasznie OT, ale jak juz zeszło na Lexusy... |
![]() Lwiecz01 TOYOTA DRIVER Lexus LS400 '99 VVTi Kielce/Warszawa | 2004-01-14 12:32:23 A propos leprzego zawieszenia Lexusa w stosunku do Camry - opis Lexusa ES300:
"Od 1991 roku ( jako I generacja ) produkowany jest model ES 300. Kontrukcja pojazdu oparta jest na modelu Toyota Camry II. generacji , produkowanej od 1996 roku . ES 300 jest czterodrzwiową limuzyną typu hardtop , pozbawioną środkowego słupka.Róznice w stosunku do modelu Camry polegają na innym wystroju wnętrza i luksusowym wyposażeniu. Mechanizmy podwozia oraz zespól napędowy przejęty został z modelu Camry bez zmian, dlatego pojazd dostępny jest wyłącznie z silnikiem V6-3.0 o mocy 223KM, który napędza koła przednie." GS300: "Lexusem jeździ się luksusowo, 212-konny silnik GS 300 dziecinnie łatwo osiąga prędkości powyżej 200 km/h, automatyczna przekładnia miękko przełącza biegi, a szumy spowodowane wiatrem są minimalne. Jedynie opony powinny ciszej się toczyć, a sprężyste dostrojenie zawieszenia znajdzie uznanie raczej u kierowców ze sportowymi ambicjami." To takie skrótowe opisy. Nie udało mi się jednak znaleźć danych technicznych ES300. Teoretycznie powinien mieć lepsze osiągi od GS'a ze względu na mocniejszy silnik. Może ktoś potrafi wskazać różnice pomiędzy tymi dwoma modelami ? |
![]() Jackal TOYOTA DRIVER Avensis T25 Wagon Warszawa | 2004-01-14 12:42:57
Trzeba będzie poszukać. O jakich rochnikach mówisz? |
![]() Lwiecz01 TOYOTA DRIVER Lexus LS400 '99 VVTi Kielce/Warszawa | 2004-01-14 14:12:18 No raczej nie nowsze niż 95-96 rok... ![]() |
![]() Lwiecz01 TOYOTA DRIVER Lexus LS400 '99 VVTi Kielce/Warszawa | 2004-01-15 09:36:53 Pierwsze różnice z grupy pl.misc.samochdy są następujące:
- GS300 - lepszy silnik. Nie jest to V6 jak w ES300, ale L6 - prosto z Supry - GS300 - ma napęd RWD, a ES300 - FWD - ES300 - podobno odpowiednik Camry, tylko ze znaczkiem Lexusa i z delikatnie lepszym wyposażeniem - GS300 - wypasione auto, stereo Bose + 6 głośników , 4-6 poduszek powietrznych, 4-strefowa klima i inne bajery Tylko teraz co się wiąż z silnikiem L6. Czy to można zagazować za rozsądne pieniądze (4-generacja)? Ile toto pali - straty energii na wale + mocniejszy silnik ? Jak z kosztami serwisu - jeżeli to RWD, to może być droższy. Internet tym razem zawodzi i nie podaje tych informacji. Help... |