Ktory to szlif ?????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
na początku chcialem powiedziec ze przelukałem forum i nie znalazłem nic o poldku z silnikiem 1,6 a tylko o fiacie z silnikiem 1,5
więc tak :brakowalo kompresjii i postanowilem wymienic pierscienie ( i slusznie luzy na zamku mialy prawie milimetr ) - progów nie ma ale :
wyjołem tłok i ma wymiar 80,25 -który to szlif ????
dodam ze na denku tłoka są oznaczenia których niestety pan Morawski nie przewidział i ze ksiązka ta to ma pare "niedociągniec"
Sprawdzałem i tam są takie podziały (A,B,C to oczywiscie grupy selekcyjne)
nominalny A 79,95...79,96 B 79,96...79,97 C 79,97...79,98
nadwymiar 0,1 A 80,05...80,06 B 80,06...80,07 C80,07...80,08
Nadwymiar 0.2 A80,15...80,16 B80,16...80,17 C80,17...80,18
nadwymiar 0,4 A80,35...80,36 B80,36...80,37 C80,37...80,38

a gdzie nadwymiar 0,3 ????? otóz nie ma
i jak widac nie ma równiez wymiaru tłoka w którym by sie miescilo 80,25
oznaczenia na denku wygladają tak :

co sugerowało by 4 nadwymiar ale wg Morawskiego to nie jest 4


Jak ktos ma inne wydanie albo jeszcze lepiej TRZECIAKA to bylbym wdzięczny
P.S. Z moich spostrzezen wynika ze to drugi szlif niech nie ktos mądry utwierdzi w tym przekonaniu lub stanowczo zaprzeczy

[ wiadomość edytowana przez: rdt dnia 2003-09-22 00:05:32 ]
  
 
tez tak uwazam, 4, napisane jest +0,4
  
 
Jak jest to silnik 1.6 to +0.4 wskazuje 2 szlif.
Szlify idą kolejno:
I szlif: +0.2
II szlif: +0.4
III szlif: +0.6
IV szlif: +0.8

Pozdrófka.