[OGÓLNE] Tunel środkowy ze Scorpio do Escorta

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie... dzisiaj wyrwałem tunel środkowy ze scorupy... przypomina bardzo swoim wyglądem ten z Coswortha mam też środkową część desko rozdzielczej mieszek itd.

Czy ktoś kiedyś próbował zaadaptować to do escorta ?? Bo jak nie to będę jakoś kombinował fanie by było jakby ktoś dał jakąś dobrą rade albo powiedział jak to zrobić... tunel od Scorpio w moim mniemaniu jest dużo ładniejszy... dlatego chciałbym go widzieć u siebie
  
 


Mam taki zestawik ale do manualnej skrzyni...

Coś takiego chciałbym u siebie w escorcie... po pierwszej przymiarce wygląda na to że podłoga w escorcie jest niżej niż w scorpio i tunel jest troszke za nisko... ale można pokombinować troszkę

Ma ktoś jakieś pomysły ??


[ wiadomość edytowana przez: Mativo dnia 2009-12-01 14:29:16 ]
  
 
Ja juz dawno o tym myslalem ,ale do realizacji jeszcze nie doszlo Napewno zabawy troche bedzie ,ale gra warta swieczki
  
 
hehe... właśnie ide obadać co i jak gra jak najbardziej warta świeczki... odległości od lewarka do ręcznego są takie same także tu będzie wszystko ok... z mocowaniem tunelu też nie będzie problemu ale gorzej z dopasowaniem tego wszsytkiego do deski ... czyli co ... nikt jeszcze tego nie robił na forum ??? ;/
  
 
Odległość chyba podobna, ale w essim ręczny jest trochę z boku. Od skorupiaka wydaje mi sie za wielki ten tunel. Coss miał chyba ze ścierki. Mam taki tunel i raz widziałem taki w ścierce. Ma tylko zaślepki na grzanie foteli.
  
 
Idę do garażu porobie zdjęcia jak to wygląda... może pomożecie mi jakoś poradzić sobie z tym...
  
 
Ja śledze na stronce passion ford jak gość do escorta wszczepia całą płytę podłogową ze sierry, generalnie nie jest to wcale aż tak bardzo skomplikowane trzeba mieć tylko troche zaplecza, narzędzi i kasy. No ale można mieć prawie ''Coswortha"
  
 
Cytat:
2009-12-01 16:22:34, zeppelin pisze:
Ja śledze na stronce passion ford jak gość do escorta wszczepia całą płytę podłogową ze sierry, generalnie nie jest to wcale aż tak bardzo skomplikowane trzeba mieć tylko troche zaplecza, narzędzi i kasy. No ale można mieć prawie ''Coswortha"



odnośnie takiego szczepu to jestem lepszy, osobiście przy okazji sprzedaży skrzynki bezpieczników do RSa spotkałem gościa który spawa do escorta podłogę ze ściery i robi cossiego a gośc jest z BDG, pewno nikt nie wiem o tym projekcie z bydgoskich essimaniaków nie mówiąc już o innych fefkowiczach
  
 
Cytat:
2009-12-01 16:34:12, trance pisze:
robi cossiego



Coswortha robi czy replike coswortha?
  
 
Cytat:
2009-12-01 16:38:46, stilon pisze:
Coswortha robi czy replike coswortha?



na razie z tego co zrozumiałem spawa podłogę sciery do essiego cały body kit ale silnik jest N7A co dalej to powiedzą tylko $$$$$
  
 
Sprawa ogarnięta będzie tunel ze skorupy niestety ale nie będzie przejscia na deske ale będzie fajna zasłonka na ręczny i podłokietnik myślę że w tym tygodniu jeszcze wszystko ogarnę do kupy i będzie gotowe... dzisiaj pociąłem oba tunele i przypasowywałem nie jest tak źle... tylko będzie kombinacja norweska żeby to wsadzić do auta i połączyć tak żeby się trzymało...

Nawet Recaro się mieści... co prawda lekko na styk ale będzie ok wszystko się da ogarnąć...







Mam wizje i będzie ok

[ wiadomość edytowana przez: Mativo dnia 2009-12-01 23:05:00 ]

[ wiadomość edytowana przez: Mativo dnia 2009-12-01 23:06:09 ]
  
 
A jak myślicie dało by się ten tunel od scorpio wcisnąć do MKVII HB 5D?? Bez jakichś zbędnych przeróbek?
  
 
Rowniez jestem bardzo ciekawy jak to wyglada na mecie.
  
 
nie dowiesz się , Mativo został wydalony z klubu i sprzedał escorta.
  
 
Bedzie trzeba samemu sprawdzic
  
 
W profilu ma podane gg, może jeszcze aktualne.