Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Pele19m Sympatyk FEFK Ford Mondeo MK3 Czerwionka-Leszczyny | 2011-10-31 21:02:23 W 90Km masz inną pompę wtryskową (booster) i nie wiem, czy w 70km turbo nie było w całości z kolektorem wydechowym. |
![]() Pele19m Sympatyk FEFK Ford Mondeo MK3 Czerwionka-Leszczyny | 2011-10-31 23:54:54 Co do boostera, to oczywiście masz rację, mój błąd, miałem na myśli pompę.
Jeśli jesteś ogarnięty to można zrobić tak jak pisałeś (ministerq), ale jak nie ustawisz dawki to turbina będzie pompować, a paliwa nie będzie - tak jak napisałeś, więc zapewne wiesz co się stanie. [ wiadomość edytowana przez: Pele19m dnia 2011-10-31 23:55:49 ] |
Rechotnik - mała | 2011-11-01 05:23:51
W dieslu co się może stać ? ale własnie rodzi się tu pytanie czy w dieslach z komorą wstępną wtrysk jest znacznie wczesniej przed GMP niż w wtrysku bezposrednim? jesli tak to faktycznie spalanie stukowe może wystąpić.
Chyba raczej lucasa. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2011-11-01 09:40:27 Da sięzałożyć ale nie będzi to jeździć. Taki projekt był robiony już na forum i nie jeździło to. Szkoda czasu.
Kolega(nie pamiętam który) zrobił to by pokazać że da się i od razu napisał że nie daje to nic. Poza efektem wizualnym. |
![]() MaRRecki Sympatyk FEFK Escort Siemiatycze/Ząbki | 2011-11-01 09:45:17
Ale jednak kolega ministerq uturbił wolnossące 1.8d które z tego co pamiętam przed modami miało 54 hp, a po uturbieniu, podkręceniu dawek wyhamowało na 94 hp i ponad 200nm momentu. Są na to wykresy, więc jednak coś tam się da zrobić. |
ministerq nie ma | 2011-11-01 10:25:42
Widocznie zrobił to ktoś, kto średnio wiedział co robi. Ta konstrukcja jest tak prosta, że po spełnieniu pewnych oczywistych warunków (więcej powietrza z turbo + więcej dawki paliwa) to po prostu musi lepiej działać. [ wiadomość edytowana przez: ministerq dnia 2011-11-01 10:27:20 ] |
ministerq nie ma | 2011-11-01 10:33:07
![]() A tak wygląda obecnie: ![]() Wyszło 94.1KM przy 3892 obr/min, maks moment - 215Nm. Na seryjnej pompie z wolnossaka. Są dwa pomiary, które miały sprawdzić "działanie" wlotu powietrza - na drugim została trochę przestawiona dmuchawa. Tu są filmiki z pomiaru: film 1 film 2 Na drugim widać podkręcone dawki na pompie w początkowym zakresie obrotów jeszcze zanim się turbina załącza. Silnik jeździ od około maja, przeżył kilka wypadów nad morze ze śląska i z powrotem, codziennie dojeżdża do Olkusza z Dąbrowy Górniczej (dojazdy do pracy) - trasa nr. 94. Nie oszczędzam go. Jedyne co średnio daje radę to sprzęgło, ale do tego w dużym stopniu się ja przyczyniłem. Auto zostało shamowane jakiś miesiąc temu, po kilku miesiącach intensywnej eksploatacji, by wykluczyć efekt "świeżej krwi", zaraz po dołożeniu nowego osprzętu. [ wiadomość edytowana przez: ministerq dnia 2011-11-01 10:58:03 ] |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2011-11-01 12:59:08 Pisałem to dla osób które zakładają temat nie mając zielonego pojęcia, jest też osoba która wypluła ponad 100KM z td 90konnego. |
ministerq nie ma | 2011-11-02 18:03:16 Przyznasz jednak że stwierdzenie że po założeniu nie będzie to jeździć tylko wyglądać, na przykładzie mojej fordziny, to "lekkie" nadużycie. ![]() ![]() No i podkręcenie o 10 koników teoretycznie silniejszej jednostki to trochę nie to samo co uturbienie wolnossącej, i zyskanie w ten sposób dodatkowo 40 koni. ![]() [ wiadomość edytowana przez: ministerq dnia 2011-11-02 18:04:12 ] |
suhy4 Sympatyk FEFK opole lubelskie | 2011-11-05 09:48:58 sam naprawiam ...
http://peb.pl/search.php?searchid=201574354 |