MotoNews.pl
  

[Ogólne] pytanie pasek klinowy RS 2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam.

mam rsa od nie dawna.

jaki kupic pasek klinowy ( wielorowkowy ) do rs'a?

intersuje mnie firma i numery tego paska czy co to tam jest potrzebne.

czytalem rozne tematy ale nie znalazlem to co mnie interesuje ( chyba ze szukalem zle lub malo dokladnie ).

mam wspomaganie, nie mam klimy.

p.s. nie odsylajcie mnie do slawasa1 :p

[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-11-09 21:09:55 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu ]
  
 
W celu nabycia w.w paska należy spisać sobie numer VIN pojazdu i udać się do najbliższego sklepu sieci intercars,motorol,jc.
Tam poprostu powiedzieć jakie auto posiadasz jeśli niebędziesz miał pełnej wiedzy to na podstawie numeru VIN konsultanci zweryfikują jaki pasek jest potrzebny.
W przypadku gdyby pasek okazał się źle dobrany mozna go zwrócić lub wymienić bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
  
 
ale masz problem chłopie, czy to wazne jaka firma? a czemu u slawasa nie chcesz kupić , ja od niego brałem pasek i nie było żadnych problemów
  
 
Cytat:
2008-10-27 23:35:13, mss pisze:
ale masz problem chłopie, czy to wazne jaka firma? a czemu u slawasa nie chcesz kupić , ja od niego brałem pasek i nie było żadnych problemów



mniejsza o twoje pytanie. nie mozesz poprostu napisac jaki masz pasek? i uszanowac moja prozbe?

[ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2008-10-28 00:16:54 ]
  
 
Polecam Contitech Mam w XR3i rozrzad i wieloklinowca tej firmy i sporo juz przejezdzil ten zestaw i jest git

KILK

PS. Tu znajdziesz potrzebne dane
  
 
no atmosfera robi się ciężka jak zwykle.
Żeby nie pleśc bzdur i opowieści dziwnych treści.

Jeśli Contitech to model: 6PK 1352
Ewentualnie gdyby nie mieli takiego możesz też wziąść :
DAYCO 6PK 1352

Contitech jest o tyle lepszy że po zewnętrznej stronie nie jest gładki lecz ma powierzchnie zwiększającą przyczepność, a przydaje sie to jak napinacz jest już nie pierwszej młodości i lubi sobie czasem na zimno popiszczeć.
Pozdro
  
 
Cytat:
Contitech jest o tyle lepszy że po zewnętrznej stronie nie jest gładki lecz ma powierzchnie zwiększającą przyczepność



Dokladnie zapomnialem dodac...
  
 
o to mi chodzilo wyczerpujaca satysfakcjonujaca mnie wypowiedz. dzieki remarq no i sjepka tez temat do zamkniecia.
  
 
Cytat:
2008-10-27 23:44:17, smallsize pisze:
mniejsza o twoje pytanie. nie mozesz poprostu napisac jaki masz pasek? i uszanowac moja prozbe? [ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2008-10-28 00:16:54 ]



nie wiem jaki mam pasek, założyłem nowy i przestało piszczeć
  
 
Piszczący pasek

Odświeżę temat aby nie zakładać nowego.Żaden mechanik w moim mieście nie potrafił mi pomóc z moim problemem sam też nie mogę z nim się uporać mimo że wymieniłem już masę części i dużo kasy wydałem chodzi o pasek który niemiłosiernie piszczy np. zaraz po odpaleniu auta trzeba spory odcinek przejechać aby przestał.Paski wymieniłem chyba ze cztery różnych firm Contitech Gates w tym dwa oryginały, nie pomaga, nowy napinacz Motorcraft pomogło na krótką chwilę, kolega czyścił mi koła pasowe , nie pomaga, pompa wspomagania druga po regeneracji, pompa wody też kiedyś wymieniałem na Hepu nową i dupa.Kupiłem nawet jakiś specyfik do pryskania na pasek ale trzeba cały czas pryskać aby nie piszczało pomaga na dwa dni,brak mi pomysłów co może być przyczyną może spotkaliście się z czymś takim w RS-ie
  
 
ja wymienilem pasek i nastala cisza. potem wymienilem napinacz ( bo musialem i pompe wody ) i teraz wymieniam pompe wspomy, bo slychac.

szczerze powiem, ze nie slyszalem o czyms takim. dobrze masz to poskladane?


przy okazji odczytaj priva
  
 
Cytat:
2011-11-09 18:43:40, Tm255 pisze:
Piszczący pasek Odświeżę temat aby nie zakładać nowego.Żaden mechanik w moim mieście nie potrafił mi pomóc z moim problemem sam też nie mogę z nim się uporać mimo że wymieniłem już masę części i dużo kasy wydałem chodzi o pasek który niemiłosiernie piszczy np. zaraz po odpaleniu auta trzeba spory odcinek przejechać aby przestał.Paski wymieniłem chyba ze cztery różnych firm Contitech Gates w tym dwa oryginały, nie pomaga, nowy napinacz Motorcraft pomogło na krótką chwilę, kolega czyścił mi koła pasowe , nie pomaga, pompa wspomagania druga po regeneracji, pompa wody też kiedyś wymieniałem na Hepu nową i dupa.Kupiłem nawet jakiś specyfik do pryskania na pasek ale trzeba cały czas pryskać aby nie piszczało pomaga na dwa dni,brak mi pomysłów co może być przyczyną może spotkaliście się z czymś takim w RS-ie



też tak zmieniałem,dopiero pasek BOSCH załatwił sprawe.Wiem to od everlasta,bo on też miał taki problem i założył boscha
  
 
a czasem ci łożysko na alternatorze nie piszczy?
  
 
widzę że masz ten problem bardzo długo, twój pasek na moim RSie dobrze pracuje, żadnych pisków czyli wina gdzieś indziej.
  
 
Kola pasowe tez się zużywają ....
  
 
W lecie jeszcze jakoś w miarę było może dlatego że było ciepło i wilgotność inna teraz jak przyszły chłody i wilgoć to jest masakra doprowadza mnie to piszczenie do pasji.A te koła to można nowe jeszcze gdzieś kupić czy lepiej poszukać używanych
  
 
Cytat:
2011-11-09 20:45:06, Tm255 pisze:
W lecie jeszcze jakoś w miarę było może dlatego że było ciepło i wilgotność inna teraz jak przyszły chłody i wilgoć to jest masakra doprowadza mnie to piszczenie do pasji.A te koła to można nowe jeszcze gdzieś kupić czy lepiej poszukać używanych




pytaj slawas1'a