| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
piotr-ek | 2003-09-26 13:04:02 Co Ty będziesz dziada z Korei kupował. Masz (lub lubisz - co wynika z Twojego nicka) full bayer dresfurę i chcesz Espero |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-09-26 13:05:52 Do Nexii wsadzali.
Nexia 2.0 Turbo. Do Espero spokojnie wejdzie - więcej miejsca. Ale koszty to nie sam silnik, ale też hamulce, zawieszenie, wzmocnienie nadwozia... Pozdro. |
KeyJey Volvo C70 Cabrio Warszawa | 2003-09-26 18:22:57 W sumie pasuje bez wiekszych problemow... ale musisz kupic silnik razem ze skrzynia, komputerem, wiazka i polosiami Potem zmienic tarcze i kolocki na lepsze... zalozyc inne zawieszenie... Klocki + tarcze 500pln sie zmiescisz razem z robocizna... Sprezyny + amorki - 1500pln + robocizna Silnik (kupno) to w sumie ciezka sprawa bo taki silnik trudno dostac... ale licz sie z tym ze musisz odrazu zrobic remont takiego silnika... Uszczelki + pierscienie to koszt 500pln + robocizna... Samo przelozenie nie jest trudne... gorzej bo trzeba cala wiazke wypruc i wsadzic nowa... Nie znam nikogo kto by sie podjal tego... W sumie duzych problemow technicznych nie ma ... jedynie trzeba miec kesz Licz sie z tym ze w 5 tys sie napewno nie zmiescisz... chyba ze bedziesz w stanie sprzedac po dobrej cenie stary silnik... |
KeyJey Volvo C70 Cabrio Warszawa | 2003-09-26 18:23:53 W sumie pasuje bez wiekszych problemow... ale musisz kupic silnik razem ze skrzynia, komputerem, wiazka i polosiami Potem zmienic tarcze i kolocki na lepsze... zalozyc inne zawieszenie... Klocki + tarcze 500pln sie zmiescisz razem z robocizna... Sprezyny + amorki - 1500pln + robocizna Silnik (kupno) to w sumie ciezka sprawa bo taki silnik trudno dostac... ale licz sie z tym ze musisz odrazu zrobic remont takiego silnika... Uszczelki + pierscienie to koszt 500pln + robocizna... Samo przelozenie nie jest trudne... gorzej bo trzeba cala wiazke wypruc i wsadzic nowa... Nie znam nikogo kto by sie podjal tego... W sumie duzych problemow technicznych nie ma ... jedynie trzeba miec kesz Licz sie z tym ze w 5 tys sie napewno nie zmiescisz... chyba ze bedziesz w stanie sprzedac po dobrej cenie stary silnik... |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2003-09-26 21:45:52 Też interesowałem się tym tematem i tak jak mówi KeyJey sama przekładka jednostki to nie problem. Jednak największą trudność sprawi Ci dobranie kompletnej wiązki od tego silnika i następnie jej montaż zamiast seryjnej. Ciężka sprawa i długo by szukać kogoś, kto podją by się czegoś takiego i zrobił to solidnie. |
VIGGEN DU nexia 1,8 GT Zabki | 2003-09-27 09:25:39 Sprobuje sie wypowiedziec co do zamianay silnikow
no poczatek Irafal owszewm ma silnik 2.0 turbo Lecz jest to jednostka 2.0 8v z samodzielnie zalozona sprzezarka Nie mozna go mylic z silnikiem 2.0 TURBO (calibra vectra) Co do przerobienia 2,0 8v na 2,0 16v w przypadku mechaniczne polaczenia skrzyni biegow i zamocowania wkomorze silnikowej nie bedzie najmiejszego problemu z raci TEGO samego bloku (mocowania i rozmieszczenie srub) Duzym ulatwieniem bedzie zamocowanie tego samego rozrusznika rozmieszczenia przewodow paliwowych hydraulicznych itp. Duzy problemem moze okazac sie przelozenie zmiana osprzetu sterujacego w przypadku 2,0 16v (GM) konieczne bedzie wykorzystanie jednostki sterujace jak i wszytkich elemetow sterujacych jak i wykonawczych. Silnik GM wykorzystuje inna procedure sterowania niz silnik 2,0 Du Samo przelozenie silnika to wydatek rzedu 500 pln w wawrszawie i okolicach. Jestem przekonany ze konieczna bedzie zmiana poczatku ukladu wydechowego co pociaga za soba kolejne wydatki KOSZTY - silnik to wydatek ok 300- 400 EURO za silnik 2,0 16 V - silnik 2,0 16v TUROBO 0k 1300 EURO plus VAT i akcyza - elemety dopasowujace wszytko wychodzi w trakcjie czsami trzaba bedzie kombinowac jak polaczyc chlodnice czy podlaczyc wspomaganie ) - 49 pln za badanie tecniczne - 5 x X za kazdy papierek przy rejestracji pus 25 pln za wpisanie nowego silnika koszt samego wymiany silnika to koszt 2200 do 4000 pln z wymiana plynow itp W przypadku mocniejszego silnika koniecznie bedzie rowniez dopadowanie podwozia przez wzmocnienie amoartyzarow, dskuteczniejszych hamolcow (koszty ponizej) acha z tego co pamiatam to dla wersji GSI byly troche inaczej uksztaltowane kolumny McPersona no najwazniejsze nalezy sie uzbroic w duzzzzzo cierpliwosci i opanowania by wykonac taka operacje |
KeyJey Volvo C70 Cabrio Warszawa | 2003-09-27 10:10:02 E tam... ja Was nie rozumiem Skoro chcecie wsadzac do Daewoo silnik 2.0 16V to wymiencie poprostu GORE silnika wraz z osprzetem. Poruszalem juz ten temat na forum Vectry i da sie to zrobic. Numery zostaja te same !! zadnych operacji w dowodzie !! Bloki sa identyczne !! Stopien sprezania w Oplach jest uzyskiwany poprzez ksztalt komory spalania w glowicy... Sprawdzcie sobie dokladnie dane silnikow... wszedzie skok i srednica cylindrow jest 86x86 (w 2.0) i nie wazne czy to TURBO czy nie. Roznica tkwi w samych tlokach i korbowodach... blok ten sam. Nawet jak kupowalem pierscienie to na pudelku byly wypisane wszystkie silniki 2.0 GM ... nawet najnowsze EcoTeci. Pierscienie sa 1,5 / 1,5 / 3,0 dla wszystkich 2.0 Lepiej pojsc ta droga... Poruszalem juz ten temat na forum Vectry i da sie to zrobic. Numery zostaja te same !! zadnych operacji w dowodzie !! Proponuje scignac RAVa na forum Vectry Unlimited |