| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2012-01-07 14:04:51 to go pchnij
|
gibon12 PKW | 2012-01-07 18:45:20 ej ja sie na serio pyatm . a i jeszcze ta poł oska sie tak rusza (w lewo i w prawo ) |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2012-01-07 18:48:21
Może ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |
Piatka F&F MEMBER PF 125p in progress :) Kraków | 2012-01-07 19:04:24 albo nad morze ![]() |
shabat był niebieski Fiat 1 ... Wrocław | 2012-01-07 19:16:29 Szydercy
Sprawdź przegub metalowo-gumowy, zabierak. Jak nie wiesz o co chodzi to sobie poszukaj co to za elementy, bo mi się nie chce tłumaczyć - google Cię nie pogryzie w takim wypadku. Jak to nie to to ściągaj skrzynie i wtedy pisz. |
34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2012-01-07 19:54:17 Jeśli Twoja wiedza jest tak skromna jak wynika z Twojej wypowiedzi, to jedź do kogoś kto się na tym zna, bo na tym poziomie trudno Ci coś wytłumaczyć. |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2012-01-07 20:00:20 Dokładnie tak jak przedmówca mówi |
R1-E 126 Opole | 2012-01-09 09:09:25 Odkręć te 4 śruby z "patentu" którego nazwa to zabierak.
Odsuń całą półoś długą z zabierakiem od tego. Nie zgub przy tym sprężynki (o ile tam jest). Zdejmij pierścień segera z końca półosi długiej, aby wyjąć zabierak i gumkę. Odkręć nakrętkę półosi krótkiej. Zdejmij przegub. Teraz sprawdź co jest uszkodzone: przegub (wieloklin, guma), zabierak (pęknięcie, wieloklin), półoś (wieloklin). Jeśli uszkodzone jest przegub i/lub zabierak, to zakup nowe. Jeśli półoś to jest większy problem do rozwiązania. Złóż z powrotem wszystko tak jak odkręciłeś, pamiętając, że nakrętka na półosi krótkiej musi być dokręcona odpowiednim momentem (nie pamiętam jego wartości). I nie zgub sprężynki. Jeśli czegoś nie zrozumiałeś, to daj to komuś innemu do zrobienia. |