Pytanie kostrukcyjno-teoretyczne -drzwi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Po jaką cholerę wzdłuż drzwi od dołu jest zamocowana "uszczelka"
gumowa w kształcie odwróconej litery "L" !
Dlaczego pytam? Bo już drugi warsztat-magik-mechanik twierdzi,
że przez "... to polonezowskie gówno rdza żre drzwi, bo nie pozwala wypłynąć wodzie ...".
To jak to jest - magik wie lepiej niż pan konstruktor?
I jak to wygląda w Waszych bolidach .
Pozdrawiam.
  
 
ta dolna uszczelke wstawia sie w celu ograniczenia naplywu wody i innych swinstw wydostajacych sie z pod kol
Niestyty nie ma uniwersalnego rozwiazania by uszczlnic i zapobiec rdzy W sumie wystarczy by byla slabe zabezpieczenie i rdza szybko sie rozwinie
  
 
Tak samo.

Proponuje wyciąć uszczelkę - nacięcie przy otworach odpływowych


Pozdro.
  
 
A ja nie radzę usuwać uszczelki, ja tak mam i pełno syfu się zbiera szczególnie zimą , muszę zaadoptować jakąś gumę może od poldka.
  
 
Cytat:
2003-09-25 07:29:10, Origami pisze:
magik-mechanik twierdzi, że przez "... to polonezowskie gówno rdza żre drzwi, bo nie pozwala wypłynąć wodzie ...".


Nie usuwaj tej uszczelki, bo będziesz miał to, co opisał Tomek_L, czyli jeden wielki "syf" na progach. A rdza będzie jeszcze bardziej "żarła" szczególnie w zimie, jak Ci się na progi sól przedostanie.
Jedyna rada, to po prostu od czasu do czasu wymyć uszczelkę i drzwi pod uszczelką, i udrożnić otwory odpływowe drzwi.
  
 
Cytat:
2003-09-25 13:20:20, Tomek_L pisze:
A ja nie radzę usuwać uszczelki, ja tak mam i pełno syfu się zbiera szczególnie zimą , muszę zaadoptować jakąś gumę może od poldka.



Nie adoptuj od poldka bo ja tak zrobiłem i mam problem. Od poldka jest sztywniejsza i rysuje lakier.

Pozostaje tylko oryginał - słomczyn po 5 zł za sztukę.

Miras