Sprzęgło - finalna prośba o radę

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich

Poniewaz moja zona bedzie miala teraz ferie postanowilem skorzystac z okazji, ze nie bede musial jej wozic codziennie rano i zakonczyc sprawe z tym moim sprzeglem... Ustalilem ze slizganie sprzegla spowodowane jest po czesci przeciekajacym uszczelniaczem na wale i mam nastepujace opcje wymiany:

1). wymiana u zwyklego mechanika (nie mam niestety zaufanego), sprzeglo kompletne LUK (ok. 500 zl), nieoryginalny uszczelniacz (ok. 80 zl) i robocizna (szacuje na ok. 400 zl) - razem: 980 zl

2). sprzeglo Optifit w ASO Płock (1038 zl wymiana kompletnego sprzegla) plus oryginalny uszczelniacz ok 200 zl - razem: 1300 zl (w tym dojazd)

3). wymiana samej oryginalnej tarczy sprzegla (wydaje mi sie ze jest przypalona i stad slizganie, ogolnie sprzeglo dziala ok) - ok 850 zl plus oryginalny uszczelniacz ok 200 zl - razem: 1100 zl (w tym dojazd)

i teraz prosze o rade - co wybrac BIG czy nie moglbys sie podpytac mechanikow u siebie w pracy co mysla o tych Optifitach ? Mnie sie wydaje ze w sumie niewazne co bedzie sie dzialo z tym optifitem bo ASO na gwarancji bedzie musialo sobie z ewentualnymi problemami poradzic ?? Ciekawe jak jest z trwaloscia tych sprzegiel... Gdybym mial godnego zaufania mechanika pewnie wybralbym wariant 1 ale niestety tak nie jest i boje sie tym partaczom oddac auto do tak powaznej roboty Bede wdzieczny za opinie - pozdrawiam
  
 
Jak planujesz dłużej pojeździć tym autem, to niezależnie od opcji serwisowej weź oryginalny uszczelniacz.
Pozdro.
  
 
No i umowilem sie na piatek z ASO... szkoda ze BIG nie podpytal sie o te Optifity - jak bede to sprobuje sam sie dopytac kto im regeneruje te sprzegla i jak sie sprawuja i moze mi powiedza Razem z uszczelniaczem walu wycenili mi na ok. 1200 zl - zobaczymy jak to sie skonczy - pozdrawiam.
  
 
No i jestem juz po trwalo to prawie 7 godzin ale ogolnie jestem zadowolony - na pierwszy rzut oka wszystko porzadnie skrecone i zamontowane, sprzeglo wciska sie teraz bardzo lekko (czyli jednak standardowo ciezko dzialajace sprzeglo w t22 moze chodzic leciutko), zupelnie inaczej bierze niz wczesniej, ciezko je wyczuc ale mysle ze to kwestia przyzwyczajenia. Pytalem sie o to czy maja problemy z optifitami i powiedzieli, ze nie mieli na nie zadnych reklamacji i jakby polozylo sie dwa sprzegla obok siebie (nowe oryginalne i optifit) to ciezko byloby powiedziec ktore jest ktore... Zaplacilem 1192 zl (kompletne sprzeglo + uszczelniacz walu). Mam nadzieje ze bedzie dobrze i bezproblemowo smigac Po tej wizycie to jak na razie zachecilem sie do uslug ASO - wyglada na to ze stali sie bardziej otwarci na klientow, zgadzaja sie na czesci wlasne klienta (nawet np. na mix: oryginalny pasek rozrz i rolki + pompa wody klienta) no i chyba spuscili troszke z tonu z tymi swoimi cenami. Pozdrawiam wszystkich i dzieki za rady