Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
torino73 Fiat 127 Kraków | 2012-01-27 11:54:55 Jako ,że nie dawno nabyłem Fiata 127 z 73r szukam części gdyby ktoś coś miał proszę o kontakt. |
![]() Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2012-01-27 12:26:14 mam komplet nowych tylnych kloszy do 127mk 1, mam tez kompletne, ale uzywane przednie migacze i postojowki plus jakies dodatkowe klosze , chetnie sie tego pozbede ![]() |
![]() Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2012-01-27 13:43:17 wszystkie czesci ktore wymieniles poza tlumikiem i blachami nadwozia kupisz nowe w kazdym sklepie, przednie tarcze i klocki fiat 125p, tyl bebny szczeki cylinderki itp to fiat 126p, uszczelki do silnika z kazdego 903ccm fiata,
nowy tlumik bosala do 127mk1 kupilem jeszcze w 2005 roku od reki praktycznie , teraz nie wiem jak z dostepnoscia, mialem 5 fiatow 127mk1, tak ze jak masz pytania to pytaj ![]() Na wielickiej nie ma juz euro moto fana, firma nie istnieje, ale jest za to motorino, tez na wielickiej zaraz za wiaduktem przed stacja po prawej stronie, z tym, ze z czesciami do aut przed 90 rokiem to u nich tak samo jak w intercarsie focie itp.... mowia "nie ma" nawet nie chce im sie do katalogu zajrzec, zeby sprawdzic ze ta sama czesc z fiata 127 z 1973 roku jest nadal montowana w np seicento z 2001 itp.... motorino z chromow to mam tylko halogeny przednie okragle z mojej 127mk1 ![]() opony kup jakies wspolczesne, juz nie produkuja d124 w tym rozmiarze, poza tym moj 127mk1 z 74 roku wyjechal z montowni FSO na pirellkach P4 cinturato , twoj pewnie tez, o ile nie podmienili fryce na placu postojowym ![]() [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2012-01-27 13:54:04 ] |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2012-01-27 18:25:55 Tarcze Mikoda polskie, klocki/szczeki Ferodo premier albo TRW/Lucas. Zeby sie nie blokowaly to musisz zaciski zregenerowac i wymienic cylinderki z tylu (niech Ci poleca dobre do 126p). |
el_comendanto (M) F&F Sympatyk トヨタカムリ | 2012-01-27 20:48:25 Hej. Zaciski są jak w 125p.
Co do bębnów, uważaj, nie są identyczne jak w 126p. Nie pamiętam już o co tam chodziło ale jakiś myk był. Masz tu namiar do mojego przyjaciela, niedawno przywracał do życia 127. Na pewno będzie pamiętal co i jak ![]() autoservice@o2.pl |
![]() -TOMMY- Balice | 2012-01-27 20:55:12 Jak masz możliwość przysiądź TecDoca i poznajduj sobie numery. Później uderz np do AD albo motorolu i zamawiaj, Fiat to dość wdzięczna marka i jak masz numery części to wychodzą ciekawe rzeczy np okazuje się że części kupujesz do bieżących modeli a później montujesz do samochodu z przed 30 lat. |
el_comendanto (M) F&F Sympatyk トヨタカムリ | 2012-01-27 21:04:20 Hehe ![]() To jak z grupą VW i tylnymi bębnami hamulcowymi. Te były już w Audi 50 i są wkładane do dziś ![]() |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-01-27 22:48:40 bębny mają inny otwór centrujący, od maluch jest większy, ktoś kiedyś zastosował piastę od CC i wtedy będą pasować ale to by trzeba dokładnie oblukać. A pozostałe części klepali bardzo długo silniki robili w SC tylko że z wtryskiem, na allegro też jest kilka klamotów |
![]() Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2012-01-28 14:45:31 Z bebnami hamulcowymi od malucha bywa roznie, do 127 mk1 kupilem nowe ze 126p i przez ponad 5 lat eksploatacji nie bylo zadnego problemu, piasty mialem ze 127. Natomiast do 128 coupe z takimi samymi piastami jak w 127 takze zalozylem nowe bebny ze 126p i pojawilo sie momentalnie bicie hamulca wyczuwalne na pedale hamulca, a czasami nawet na nadwoziu, tak ze albo dokladnosc wykonania bebnow sie roznila{ nie pamietam producentow ale raczej te "z gornej polki"} albo moze w 127 "siadly" rowno przypadkiem, a w 128 nie. Na to bicie hamulca pomoglo roztoczenie otworu centrujacego w bebnie i dorobienie tulejki pasownej z otworem i z piasta.
Przednie zaciski w 127mk1 nie sa takie same jak w 125p, maja wspolna srednice tloczka 48mm, ale te ze 127 sa skladane z 2 elementow, aluminiowej obudowy tloczka i zeliwnej "szczeki" zacisku z okienkiem do sprawdzania stanu klockow, podobna budowa jak np tylne zaciski z delty/prismy.Ja do swojej 127 kupilem poprostu dwa nowe zaciski ze 125p, wtedy byly tak tanie, ze wychodzilo taniej i szybciej niz dlubac oryginaly z pourywanymi odpowietrznikami, no ale jesli chcesz miec oryginalne zaciski, to musisz niestety babrac sie w kupie ![]() |