MotoNews.pl
  

[k] części do Fiata 127 MkI 1973-74

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jako ,że nie dawno nabyłem Fiata 127 z 73r szukam części gdyby ktoś coś miał proszę o kontakt.
  
 
mam komplet nowych tylnych kloszy do 127mk 1, mam tez kompletne, ale uzywane przednie migacze i postojowki plus jakies dodatkowe klosze , chetnie sie tego pozbede
  
 
A gdzie w Krakowie zaopatrzę się części do MkI ? Potrzebuję zrobić kompleksowo hamulce, tarcze klocki , bębny szczęki cylinderki wymienić filtry pasek klinowy uszczelke pod dekiel zaworów , tłumiki itd. Wyczytałem na forum o sklepie na Wielickiej czy on nadal istnieje Euro-Moto-Fan ? Klosze mam akurat dobre ale nie szkodzi zakupić na zapas nowych do tyłu jaka cena? Szukam tylnych błotników lub reperaturek + galanteria chromowana zderzaki dekle bo u mnie są skorodowane, opon 135 R13 stomil D-124.

[ wiadomość edytowana przez: torino73 dnia 2012-01-27 13:17:58 ]
  
 
wszystkie czesci ktore wymieniles poza tlumikiem i blachami nadwozia kupisz nowe w kazdym sklepie, przednie tarcze i klocki fiat 125p, tyl bebny szczeki cylinderki itp to fiat 126p, uszczelki do silnika z kazdego 903ccm fiata,

nowy tlumik bosala do 127mk1 kupilem jeszcze w 2005 roku od reki praktycznie , teraz nie wiem jak z dostepnoscia,

mialem 5 fiatow 127mk1, tak ze jak masz pytania to pytaj

Na wielickiej nie ma juz euro moto fana, firma nie istnieje, ale jest za to motorino, tez na wielickiej zaraz za wiaduktem przed stacja po prawej stronie, z tym, ze z czesciami do aut przed 90 rokiem to u nich tak samo jak w intercarsie focie itp.... mowia "nie ma" nawet nie chce im sie do katalogu zajrzec, zeby sprawdzic ze ta sama czesc z fiata 127 z 1973 roku jest nadal montowana w np seicento z 2001 itp....

motorino


z chromow to mam tylko halogeny przednie okragle z mojej 127mk1 za klosze tylne i uzywane kompletne przednie lampy migacz/postoj plus jakis tam klosz dodatkowy chce 80zl. moze cios jeszcze znajde do mk1

opony kup jakies wspolczesne, juz nie produkuja d124 w tym rozmiarze, poza tym moj 127mk1 z 74 roku wyjechal z montowni FSO na pirellkach P4 cinturato , twoj pewnie tez, o ile nie podmienili fryce na placu postojowym






[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2012-01-27 13:54:04 ]
  
 
Dzięki za wskazówki. W takim razie polecasz jakiś konkretny sklep w Krakowie? Nie wiadomo jeszcze jak wygląda sprawa przewodów hamulcowym z nimi również nie ma problemu ? i od czego ewentualnie pasują? Na Słomianej jest sklep z częściami do 125p/126p może tam zobaczę... Polecasz części jakiś konkretnych firm? Chciałbym zrobić raz na zawsze te hamulce bo w tej chwili się blokują niestety auto stało 15 lat w garażu nieużywane. Zależy mi żeby wszystko było w oryginale.
  
 
Tarcze Mikoda polskie, klocki/szczeki Ferodo premier albo TRW/Lucas. Zeby sie nie blokowaly to musisz zaciski zregenerowac i wymienic cylinderki z tylu (niech Ci poleca dobre do 126p).
  
 
Cytat:
2012-01-27 18:25:55, yapko pisze:
Tarcze Mikoda polskie, klocki/szczeki Ferodo premier albo TRW/Lucas. Zeby sie nie blokowaly to musisz zaciski zregenerowac i wymienic cylinderki z tylu (niech Ci poleca dobre do 126p).


Ok dzięki a zaciski są takie same jak w 125p ?
  
 
Hej. Zaciski są jak w 125p.

Co do bębnów, uważaj, nie są identyczne jak w 126p. Nie pamiętam już o co tam chodziło ale jakiś myk był.

Masz tu namiar do mojego przyjaciela, niedawno przywracał do życia 127. Na pewno będzie pamiętal co i jak poza tym jest swietnym mechanikiem.

autoservice@o2.pl
  
 
Jak masz możliwość przysiądź TecDoca i poznajduj sobie numery. Później uderz np do AD albo motorolu i zamawiaj, Fiat to dość wdzięczna marka i jak masz numery części to wychodzą ciekawe rzeczy np okazuje się że części kupujesz do bieżących modeli a później montujesz do samochodu z przed 30 lat.
  
 
Hehe

To jak z grupą VW i tylnymi bębnami hamulcowymi. Te były już w Audi 50 i są wkładane do dziś
  
 
bębny mają inny otwór centrujący, od maluch jest większy, ktoś kiedyś zastosował piastę od CC i wtedy będą pasować ale to by trzeba dokładnie oblukać. A pozostałe części klepali bardzo długo silniki robili w SC tylko że z wtryskiem, na allegro też jest kilka klamotów
  
 
Z bebnami hamulcowymi od malucha bywa roznie, do 127 mk1 kupilem nowe ze 126p i przez ponad 5 lat eksploatacji nie bylo zadnego problemu, piasty mialem ze 127. Natomiast do 128 coupe z takimi samymi piastami jak w 127 takze zalozylem nowe bebny ze 126p i pojawilo sie momentalnie bicie hamulca wyczuwalne na pedale hamulca, a czasami nawet na nadwoziu, tak ze albo dokladnosc wykonania bebnow sie roznila{ nie pamietam producentow ale raczej te "z gornej polki"} albo moze w 127 "siadly" rowno przypadkiem, a w 128 nie. Na to bicie hamulca pomoglo roztoczenie otworu centrujacego w bebnie i dorobienie tulejki pasownej z otworem i z piasta.

Przednie zaciski w 127mk1 nie sa takie same jak w 125p, maja wspolna srednice tloczka 48mm, ale te ze 127 sa skladane z 2 elementow, aluminiowej obudowy tloczka i zeliwnej "szczeki" zacisku z okienkiem do sprawdzania stanu klockow, podobna budowa jak np tylne zaciski z delty/prismy.Ja do swojej 127 kupilem poprostu dwa nowe zaciski ze 125p, wtedy byly tak tanie, ze wychodzilo taniej i szybciej niz dlubac oryginaly z pourywanymi odpowietrznikami, no ale jesli chcesz miec oryginalne zaciski, to musisz niestety babrac sie w kupie takie zycie.