Fiat 127 900ccm problem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mam problem z silnikiem. Ma on duze przedmuchy w skrzyni korbowej, z odmy dymi jak by tam

byl drugi wydech (bialy dym),filtr zalany olejem. Cisnienie sprzezania jest nierowne 10,5

11 8,5 14 atm.
- Co to moze byc? pierscienie popekane?,
- czy pekniety pierscien moze uszkodzic gladz cylindra?
- czy na tlokach pisze ktory to jest nadwymiar?
- jakie pierscienie zalozyc (slyszalem ze z lodzi sa dobre),
- czy to sa takie same pierscienie i wymiary jak w cc ??
- gladz cylindra ma wyczowalny rowek, czy pierscienie dotra sie i sprzezanie bedzie ok (po

jakim przebiegu) ?
- jakie powinno byc prawidlowe cisnienie sprezania
- slyszalem ze mozna zalozyc pierscienie np na nominalny tlok pierscienie z pierwszego

nadwymiaru i zrobic troche mniejszy luz na zamku czy to prawda?
- pasuje uszczelka pod glowice z cc 900 ? czy trzeba szukac do 127, dostane ja na gieldzie

w gliwicach?

to tyle pytan, dzieki za odpowiedz
pozdrawiam
Rafal Geisler
  
 
miałem podobny problem u siebie w kancie co prawda inny silnik ale objawy te same. Biały dym i litry oleju z skrzyni korbowej.
Efekt to w moim przypadku pęknięty drugi tłok i uszkodzona gałdz cylindra..ale nie tylko na tym Mechesy mowily ze podobno sie zgrzał...
Podobno w Poznaniu jest zaklad co robi pierscienie do kazdego modelu samochodu ( chromowane ).

niestety w innych sprawach nie jestem wstanie ci pomoc.
pozdro
  
 
a Koniu wiesz gdzie w Poznaniu jest ten zaklad dorabiajacy pierscienie? albo ktos z klubowiczow wie? bo bede potrzebowal taki zaklad niedlooogo
  
 
co do silnika, to objawy rzeczywście takie, jakby pierścienie dość sporo przepuszcały (może silnik uszczelnił się już olejem a pierścieni brak ).
a co do chromowanych pierścieni, to ja mam u siebie olejowe chromowane, kupione były chyba w euro moto fan
  
 
Prima !
podobno tu robią, trzeba dokladnie zapytać. Bo robia rożne rzeczy nawet tłoki chromowane na specjalne zamowienia.
pozdro
  
 
i mają nawet swoją hurtownię w kraku /miodowa 53/
  
 
Ja też wiem Jak znajomemu w traktorku pieprznęła pompa oleju to tak się zapiekł że pierścienie MŁOTKIEM wybijałem(i na 5 pierścieni tylko 1 pękł, bo już był pęknięty) ale i tak były do niczego. Za dorobienie nowych dał coś 50 zł.
  
 
[quote]
2003-09-23 20:19:18, Rafal_Geisler pisze:
Witam

Mam problem z silnikiem. Ma on duze przedmuchy w skrzyni korbowej, z odmy dymi jak by tam

byl drugi wydech (bialy dym),filtr zalany olejem. Cisnienie sprzezania jest nierowne 10,5

11 8,5 14 atm.
>>> Hello!!!No to stary masz cholerny problem!!!Taki silnik to praktycznie rzecz biorac trup...Lepiej zdecyduj sie na SWAP,np z Yugo Koral...Ja tak zrobilem u siebie,kiedy strzelil mi walek rozrzadu...Wbrew pozorom yugolowskie silniki nie sa zle,moj chodzi nawet lepiej niz ten z Fiatowskiej fabryki i przy normalnej jezdzie po miescie pali mi 5.8-6 litrow benzyny na 100km!!! Koszt takiego pol-remontu w Twoim wypadku to bedzie okolo 500 zlotych...z tego co wiem,to troche sie roznia silniki ze 127 i CC900...Poszukaj dobrego silniczka z Yugola i go wstaw...Jedyny problem to przerobka mocowania do przegrody czolowej...Ale to godzina pracy...Jest jeden warunek...Najlepiej aby silnik byl z Yugola ''prawdziwego''a nie ''Damisowego''czyli montowanego w Polsce...koszt takiego silniczka to okolo 300-500PLN...
pozdrawiam!!!
Adr.javascript:%20x()

-----------------
http://plepleple.pl