[126p swap] Elektryczna pompa wody - z czego podpasowac ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesc

Z czego podpasowac elektryczna, przeplywowa pompe cieczy chlodzacej do swapa 126p ? Najlepsza by byla taka aby srednica zewnetrzna krocca wlot/wylot wynosiła 25-30mm.

Problem jest wlasnie z ta srednica - na ogol sa mniejsze. Chcialem kupic najpierw pompe z laguny III 2.0dci - ale tam srednica zew. kroccow to 19mm, potem tropiłem z bmw e39 540 v8 - tam srednica zew. kroccow to 21mm (tez mało, bo w srodku jest tylko 13mm).
pompy z vw sharana maja podobno takze tylko 20mm krocce (zew.).

Z czego podejdzie taka pompa ?

dzieki
pozdrawiam
Piotrek
  
 
a czemu uważasz że to będzie mało jak lata to w takich autach to może mają taką dużą wydajność że nie ma problemu z chłodzeniem
  
 
poszukaj pompy z Clio I 1.8 16v/2.0 16v
  
 
Cytat:
2012-08-23 09:05:52, Try3ek pisze:
a czemu uważasz że to będzie mało jak lata to w takich autach to może mają taką dużą wydajność że nie ma problemu z chłodzeniem



Bo w innych samochodach takie pompy montowane sa na "pomocniczych" wezach ukladu chlodzenia (nie tych glownych laczacych chlodnice z silnikiem). Stad mała srednica kroccow.
  
 
Piotres, to co pisze Try3ek jest zasadne. Sugerowanie się średnicą wlotów/wylotów pompy to tak jak w przypadku wywrotki sugerował byś się średnicą kół a nie ładownością.
  
 
w audi b4 klekocie takową widziałem,ale średnic nie znam

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
pewnie ciężko będzie znaleźć info o ich wydajności ale warto było by taką na szybko podłączyć i zobaczyć ile to przepompuje wody, plusem takie pompy też będzie to że nawet na wolnych masz ten samą prędkość w obiegu czyli np po przejechaniu odcinka gdzie auto staje i wtedy się najwięcej grzeje tutaj masz lepsze chłodzenie, w jeździe ciężej jest zagrzać.