| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-10-03 23:44:26 Silniczek krokowy Opcja szukaj Pozdro. |
bonzo Espero 1,8 CD Katowice | 2003-10-04 12:14:35 mam podobne objawy tylko ze nie mam gazu. do tego zauwazylem ze spalanie mi wzroslo. czy moze miec wplyw silniczek krokowy na spalanie?
pozdrawiam |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2003-10-04 12:53:09 Na obudowie przepustnicy jest silnik krokowy regulujący dopływ powietrza na wolnych obrotach i tym samym regulujący ich wysokość. Odkręć go i przeczyść w benzynie ekstrakcyjnej, bo po pewnym czasie jest on cały usyfiony wyziewami z odmy. Tylko nie próbuj wciskać jego iglicy, bo go nieodwracalnie zepsujesz. |
![]() Maestro Klubowy Weteran Toyota Avensis Rzeszów | 2003-10-04 21:58:08 Nosz cholera: zachciało się mi przeczyścić tenże silnik krokowy (1,5 DOHC). Poczytałem opisy na forum - trochę sie omotałem, ale w końcu coś tam odkręciłem z obudowy przepustnicy. No i nijak mi to na silnik krokowy nie wyglądało. Zdaje się że wyjąłem czujnik położenia przepustnicy - bo zamocowane było toto dokładnie na jej osi.
No to gdzież ten chol silnik? Jeśli to jest to coś pod osią przepustnicy od strony kabiny to chylę czoła przed tymi, którzy potrafili go stamtąd wydobyć w garażowych warunkach. A może jest jakiś prosty sposób? Np. wymontować coś tam i wtedy będzie łatwo? Pozdr. Wiesiek (Maestro) |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2003-10-04 22:14:50 Ja WAm powiem że moje wolne obroty był wyregulowane na 850obr/min. Po wymianie starego tylnego tłumika na nowy przelotowy obroty podskoczyły na 1200 i zaczęły pływać w przedziale 900-1300, jedynie na klimie trzymał równo 850 obr/min.
Ot taka ciekawostka.... Morał z tego taki że tylny tłumik ma spore znaczenie na przypchanie silnika, jest więc sens wymieniać go szybciej niż dopiero jak odpadnie... |
![]() Biznes OMEGA BFL Stary Sącz | 2003-10-04 22:25:33 próbowałeś po wymianie tłumnika resetować kompa
powinno się poprawić |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2003-10-04 23:08:43 podczas montaz€ tłumika komputer był odłaczony na ponad 3 godziny. A więc reset był.. i to nie raz.
Sprawę załatwiłem zmniejszając śrubką uchylenie przepustnicy. [ wiadomość edytowana przez: MaciekGT dnia 2003-10-04 23:09:56 ] |
VIGGEN DU nexia 1,8 GT Zabki | 2003-10-05 17:32:10 to podbny objaw byl w silniku 1,8 jako ze w tym tydodniu mailem chwile by zrobic przedni zderzak wyjety byl akmulator po trzech dniach nie chcial zaplic a jak juz to gasl cpoczatkow myslalem ze cos niechacy zle wpiolem jako ze przy zdjetym zderzaku chcialme wszytkie kabelki w pancez ochronny wloszyc( dodatkowe)
ale nie jest oki podlaczone po chwli nacisolem gaz i poszlo zaplail i chodzi ale nadal gasnie po rozgrzniu nicby poracuje ale obrtoty tak chodza ze az glowa boli szybka diagnoza silnik krokowy Nie byl brudny bo przy montazu zalozylem czysty Podmienilem na stray z nexii i chodzi jak gdyby nic okazalo ze sie sie zawiesil w polozeniu zamkniety czyli max wysuniety na tej podstawie stwerdzam ze klopoty z utrzymanie obrotow jalowych jak i schodzenia do ok 850 obr/min jest spowodowane zanieczyszczeniem lub zawieszeniem sie silnika krokowego |