MotoNews.pl
1 Jak zimny nie chce palić (27338/0) - NT
  

Jak zimny nie chce palić

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!
No i zaczynaja sie poamlu problemy, jeden z nich to tak ze malca mam palonego z chebla, no i jak jest zimny to
sa male problemy z jego otpaleniem, a mianowicie ciagne z chebla i nic, wiec kolek i z kolka pali, ale np. dzis rano ladnie zapalil z chebla a postal 3 godziny i nie moglem go otpalic ani z chebla ani z kolka docisniecie tego bajeru nic nie dalo zero odzewu, czy to wina rozrusznika???Bo gdy jest cieply nie ma problemu, jesli rozrusznik to jaka byla by cena jego regeneracji???
A drugi problemik to jak wpadam z predkoscia ja wiem 50kmh w zakret to wynosi mi dupe i czuc to niezle w srodku, czy w malcach tak wynosi??Z tylu sa dystanse od poloneza zas z przodu je zdjolem bo ocieralo kolo o nadkole, powiem szzcerze ze przesiadlem sie z golfa 3 wiec moze tylko to inna kultura jazdy.

Pozdrawiam i z gory dzieki

[ wiadomość edytowana przez: marexp18 dnia 2003-10-09 11:04:17 ]
  
 
przede wszystkim inna kultura jazdy

a może zapominasz o ssaniu jak odpalasz po dłuższym postoju

może pada rozrusznik bo nie piszesz czy kręci i nie odpala czy wogole reaguje ???
  
 
Ja łuki (ciasne) pokonuję z prędkościa dobrze ponad 50km/h i nie mam problemów. Podejrzewam i wiem że jest to zbieżność tylnych kół!! Odwiedziny w stacji regulującej zbieżność powinna usunąć ten dość niebezpieczny objaw. Co do rozrusznika, to nowy (używany w dobrym stanie) ciągany na sznurówkę kosztuje około 30zł!! Tak więc nie ma sensu bawić sie w regenerację. No chyba że przez regenerację rozumiesz wymianę szczotek i przeczyszczenie styków na wyłączniku.
Pozdrawiam i cze.
  
 
sprawdz czy masz dokręconą linke od ssania przy gaźniku, i sprawdz też linke rozrusznika przy okazji...
  
 
Cytat:
ciagne z chebla i nic, wiec kolek i z kolka pali


wartaloby przeczyscic co sie da w rozruszniku - to dziala cuda!
a jesli ci sie nie chce, to wykrec sam automat rozrusznika (2 srubki i oczysc styki. pozniej mozesz podciagnac troche linke, bo z tego co piszesz moze wynikac ze jest zbyt krotka.
  
 
jak rozrusznik to mozesz wymienic szczotki 1,5 zl sztuka bodajze, przeczyscic komutator, jak bedziesz mial rozkrecony rozrusznik to mozesz od razu wymienic tulejki. napewno sobie poradzisz 5 zeta i rozrusznik jak nowy

jesli nie rozrusznik to musisz pamietac o ssaniu, bo po 3 godzinach to norma ze trzeba podciagnac, maly silnik szybko stygnie

co do dupy: pamnietaj ze malacz to tylnio napedowy krotki samochod, zjawisko ktoro opisujesz to tzw. nadsterownosc, jak dodasz gazu na zakrecie to nie musisz klemy uzywac przedtem jezdziles przednio napedowym golfem....

napewno wiekszy ubaw bedziesz mial z jazdy malaczem (na szuterku rewelacja)

pozdrawiam