Vfts - info

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Słuchajcie, potrzebuję jakiegoś opisu o VFTS. Dwukrotnie pisałem priva w tej sprawie do Konrada, ale nie odpowiedział. A chodzi(ło) mi o jakieś skrótowe informacje typu:
- w jakim kraju robią vfts i jaka firma ją przygotowuje
- w jakich rajdach bierze udział (nie znam się na tym jakie są rajdy), szczególne osiągnięcia
- krótkie dane techniczne
Albo jak nikt z głowy nie walnie to może podajcie mi jakieś źródła z tymi informacjami. Interesują mnie jednak tylko źródła, które od razu mogę obejrzeć w przeglądarce, bez konieczności ściągania ich. Ludzie niech ktoś pomoże, oczywiście najbardziej by pomógł Konri, ale pisałem do niego i nie odpowiada. A przecież to nie stanowi chyba dużego problemu a jest to na potrzeby klubu. Bo nie mam na swoją stronkę nic o vfts, więc jakieś info bym potrzebował. Z góry dzięki za zrozumienie. Miły

Witam,
Z tego co wiem to obecnie VFTS-y juz nie są robione. Natomiast ponoć skrót VFTS pochodzi od Vilnius Fabrik Tuning Sport czy coś takiego (tak przynajmniej gdzieś wyczytałem). W każdym razie 2105 na VFTS-y przerabiał jakiś zakład w Wilnie, na Litwie. I jak juz napisałem wyżej to zakład ten juz nie istnieje.

No a więc jest już coś na początek - dzięki.

A co do danych technicznych o których mówiłem, to jeżeli ktoś wie, dobrze by też było oprócz osiągów itp. podać jakieś specyfikacje konstrukcyjne - czym pod względem mechanicznym różni się od zwykłej 2105 i na czym dokładnie polegały przeróbki 2105 n VFTS-kę właśnie.

Miły na stronie u węgrów była cała homologacja na VFTS.

Cytat:
2004-07-16 15:23:40, Leszek_Gdynia pisze:
Miły na stronie u węgrów była cała homologacja na VFTS.

To wiem, bo Konri mi mówił o tym przy okazji jakiegoś innego wątku, ale to właśnie trzeba ściągnąć i ściąganie by trwało z kilka godzin, nie?? A poza tym po jakiemu to jest? Bo po węgiersku no to nie bardzo.

Cytat:
2004-07-16 17:20:02, mily_byd pisze:
A poza tym po jakiemu to jest? Bo po węgiersku no to nie bardzo.