Ustawianie zapłonu lampą

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć

Uprzedzając fakty powiem od razu, że przeszukałem archiwum ale nic nie znalazłem, dlatego proszę o prostą instrukcję jak ustawić zapłon lampą, obracam aparatem do momentu w którym nacięcie na kole pasowym będzie się pokrywało ze znakiem na pokrywie rozrządu (bo to 2105) ? jeśli tak to z którym znakiem, ta najdłuższą kreską ? jeśli planowana była głowica to zapłon chyba należy wyprzedzić i wtedy na który znak najlepiej ustawić ? z góry dzięki za wszelkie rady.

pzdr
  
 
no koledzy, nikt nie pomoże
  
 
Powiem tak: z d... jest ustawianie z lampą. Ustaw na oko przy użyciu miernika/zwykłej żarówki a później "na ucho", czyli na rozgrzanym silniku luzujesz aparat i delikatnie lewo/prawo. Później lekka korekta po krótkiej przejażdżce. Żadne lampy. Taka jest moja opinia.
  
 
A chodzi ci o ustawianie z lampą czy z żarówką?

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
stroboskopem, na działającym silniku
  
 
Ustaw na pierwsza krotką kreskę. Druga od najdłuższej. Będzie to 10 stopni.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Zrób tak jak mówi Szoko a później dostrój na ucho
  
 
ok dzięki za pomoc, powiedzcie mi jeszcze tylko, przy regulacji, ta rurka od podciśnieniowego sterowania zapłonem powinna być odłączona ?

pozdro
  
 
Tak, bez wężyka.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 


teoria:
1. http://automn.ru/vaz-2107/vaz-34012-10.m_id-4326.m_id2-4336.html
2. http://automn.ru/vaz-2101/autocategory-4134-10.m_id-4133.m_id2-.html

wideo:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=89Hg7D92zk8#at=111