Fiat 128 Rally

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, szukam osób na forum którzy posiadają takie auto, informacji na temat tego właśnie modelu, tj historii,wyników w sporcie, wprowadzane modyfikacje itd...znajduje tylko suche dane techniczne.
  
 
8-ek w wersji rally tu raczej nie znajdziesz we Włoszech lub u Niemca prędzej się trafi.
W naszym kraju nie miały zbyt łatwo ich delikatna konstrukcja przegrywała z czasem lub były wykorzystywane jako "dawca" do kolejnych "nowszych" modeli: coupe, 3p, zastava, ritmo...
"Nowsze" modele 8-ek czasem się uchowały, ale oryginalnego rally w kraju można ze świecą szukać
W polskim sporcie 128 rally 128 rally
Na forum zastavy powinno być trochę więcej informacji.
  
 
Trochę fotek jest na naszym profilu FB

F&F on fb
  
 
Dzięki za odpowiedz, kupiłem Rally w oryginalnym stanie-, ma 68km czyli nie cierpi na nadmiar mocy, silnik 128AR 4286926 - zwykły 128 sport był 7 km mocniejszy...Jak je odzyskać?
  
 
Wydaje mi sie, ze rally w przeciwienstwie do coupe mial wydech 4w1 kolektor zeliwny taki jak w zwyklym 128 1.3.Nie mial dwururki i ukladu 4w2w1 jak 75 konny 1.3s coupe. Zerknij pod maske poprostu czy masz dwurure czy pojedyncza rure, i bedzie jasne...
  
 
Masz racje oryginalnie ma 4w1 i już kupiłem 4w2w1 z dwururką. Co dalej? Ma gaznik DMTR 32 zmienić na DMTR 34?
  
 
sport coupe mial 32/32 dmtr, jak masz 34/34 czy tam 32/34 dmtr to zakladaj, z tym, ze jak ja zalozylem do 1300 coupe seryjnego 34 dmtr z ritmo 125tc bez zmiany/korekty dysz to nie dalo sie jezdzic, experymentalnie, majac dysze i rurki emulsyjne z kilku weberow od 30 do 36 dmtr ustawilem pi razy drzwi mieszanke tak, ze troszke przydymial na czarno przy ostrym depnieciu w gaz i zaraz przestawal, szedl jak szalony dokrecal sie w mig do 7000rpm na 4 biegu, bez proszenia i czekania Kwestia czy Ci sie chce bawic dyszami i czy masz zapas tychze do testow. Najpierw zrob sobie dobry wydech.




[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2013-11-19 15:20:10 ]
  
 
Cytat:
2013-11-19 06:13:22, maciek2000 pisze:
...kupiłem Rally w oryginalnym stanie...

Pokaż foty!
  
 
  
 
fajny!
  
 
elegancko - jak igła w stogu siana
pod maską powinno być jak w 128 coupe
  
 
Oj tam! Taką samą Zastawę ostatnio za 300 pln widziałem tylko zaszpachlować dziury i pomalować trzeba było.
-----
Czy felgi były oferowane do 128?

Zmień lusterka, do tego silnik ze 128 coupe z poprawkami po fabryce i będzie git.
  
 
zajebista ósema - tylko wieśniackie wesemy wywalić i bajkowy... ja bym pod machę upakował rasowane 1,3
  
 
Czy ktoś z Was posiada informacje jakie osiągniecia w latach 70tych miał ten model w rajdach?
  
 
mam chyba poszycia drzwi do tego sprzęta.
wspomaganie hamulców i nową maglownice
  
 

  
 
To żółte to fiacik mojego kolegi Bojana z Rijeki.
  
 
128 podczas 18 Rajdu Barbórka 1975r . Kierowca Janusz Szajng .
www.barborka.pl/2002/galeria/archiwalne/75/756.jpg
www.barborka.pl/2002/galeria/archiwalne/75/7557.jpg
www.barborka.pl/2002/galeria/archiwalne/75/7528.jpg
www.barborka.pl/2002/galeria/archiwalne/75/7519.jpg
www.barborka.pl/2002/galeria/archiwalne/75/7515.jpg

[ wiadomość edytowana przez: Besslein dnia 2013-12-25 17:58:26 ]
  
 




Zobaczcie prawy przedni błotnik - czy to nie łapka w stylu "hayah"