| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2003-10-10 14:31:45 Boogi nie rob tego masz omege 3000 nie zajechaną, czemu chcesz tak spartolic auto zakladaja jakis paskudny perfum, Jezdzij mniej a zobaczysz, że sie auto sie odwdzieczy.
Jesli zalozszy gaz nie bede sie do Ciebie odzywal, pewnie Ci to zwisa ale mnie nie. Taki silnik udaj sie zgazowac 1 na 10 sztuk z sukcesem. Wiem to i to bardzo dobrze. W tej chwili jest jeszcze jedna omega 3000 do sprzedania. Gosc chce 17 tys jest czarna ma tempomat i ma silnik c30se taki jaki powinie byc i ma gaz. Ty masz skladak i nie masz pewnosci, ze jest wszystko ok. Wiecej miales fart ze trafiles ta sztuke i chcesz puscic do niej gaz? Wspomnisz moje słowa ale wtedy bedzie za pózno. Zastanow się. [ wiadomość edytowana przez: piotrs dnia 2003-10-10 14:35:19 ] |
boogie LOB SYMPATYK M6 warszawa | 2003-10-10 17:00:24 Sorry, ale nie mam składaka
Zreszta, nie wiem co rozumiesz pod tym pojeciem - moze fakt ze silnik mialby wystepowac tylko w karawanach. |
Drus HONOROWY WETERAN OMA A 2.6 Piaseczno | 2003-10-10 17:43:34 znam goscia kolo wawy kory ma omege taka jak twoja ( tylko ze caravana) i zaklada gaz u siebie w aucie tez ma
ja u siebie mam zwykla instalke gazowa w 2.6 ale u mnie jest tylko 12 zaworkow no i narazie dziala u niego zakladalem ale tobie do twojego motoru proponowalbym jakis wtrysk gazu co do tego to niemam zbytnio pojecia jaki bo tez sa rozne rozwiazania ale mozna do niego podjechac lub zadzwonić i sie zorjetowac |
Drus HONOROWY WETERAN OMA A 2.6 Piaseczno | 2003-10-10 22:56:35 znam goscia kolo wawy kory ma omege taka jak twoja ( tylko ze caravana) i zaklada gaz u siebie w aucie tez ma
ja u siebie mam zwykla instalke gazowa w 2.6 ale u mnie jest tylko 12 zaworkow no i narazie dziala u niego zakladalem ale tobie do twojego motoru proponowalbym jakis wtrysk gazu co do tego to niemam zbytnio pojecia jaki bo tez sa rozne rozwiazania ale mozna do niego podjechac lub zadzwonić i sie zorjetowac |
Conrad_V6 Signum 3.0 V6 CDTI S ... Białystok | 2003-10-10 23:45:14 Zakladaj, zakladaj do 3000 najlepszym rozwiazaniem bedzie sekwencyjny wtrysk. We wrzesniu pojawil sie w Polsce nowej generacji wtrysk OMVL. Znam kilka osób, które na tym jeżdżą i bardzo sobie chwalą. Więcej na ten temat mozesz sobie poczytac tu: DREAM XXI Pozdrawiam i zapraszam do grona gazowników Konrad |
dARTi LOB WETERAN czarna mamba Radomsko | 2003-10-11 10:22:59 niema to jak kwaśny przełącznik gaz/bena w rasowym kokpicie przyjdzie moment, kiedy dojdziesz do wniosku, że źle zrobiłeś zakładając gaz a będzie to wtedy, kiedy twoje auto dojdzie do wniosku, że woli jeździć na gazie, a na pasie obok ustawi się podobna bestia (niezagazowana) i nie będzie na co przełączyć |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2003-10-11 19:51:54 Sekewencyjny wtrysk gazu roznie sie od zwyklej instalki,
tylko cena. Lepszym rozwiazaniem jest wtrysk gazuy polaczony bezposrednie z kompem pokladowym (glupi komp mysli, ze wtryskuje benzynę) Ale w tym momencie musisz wydac na taki wtrysk 7-8 tys, co mija sie z celem. Darti napsal Ci dlaczego nie powinienes zakladc instalki Oprocze tego w niedalekij przyszlosci moze Ci byc potrzebny drewniany klocek. Boogi w sedanach były tylko silniki C30se, spojrz do papierów celnych, moze nawet do brifu(chyba sie to nie tak pisze).Tam bedziesz mial informacje na ten temat. Jesli tam bedzie napisane C30sej to masz u mnie IR, oprocz wersji z gazem. |
disel Gliwice | 2003-10-11 20:07:23 a moze tak obadac "na oko" uklad wydechowy!!! powinny byc roznice miedzy se i sej |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2003-10-11 20:26:51 różnicy nie ma
jeśli to tylko w sterownikach wtrysku. temat zamknięty |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2003-10-13 09:18:28 Stawiam IM, słowo się rzekło. |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2003-10-13 16:03:28 Tu masz nieco
"Wtrysk bez miksera Chociaż wspomniane urządzenia są już bardzo nowoczesne, to jednak nie zawsze właściwie współpracują z niektórymi silnikami wyposażonymi w system EOBD (ang. European On Board Diagnostic), które np. montuje się w Volvo, Peugeocie, czy Alfie Romeo. Instalacje IV generacji to urządzenia, które opierają się na gazowym wtrysku sekwencyjnym (system wtrysku gazu w fazie lotnej z oddzielnymi wtryskiwaczami do każdego cylindra, bez miksera, z nowoczesną elektroniką), np. SGI Elpigaz, Sequent BRC, Mistral Autronic, VSI Prins LTA Polonia, czy Omegas Landi Renzo. W odróżnieniu od instalacji III generacji, które najczęściej podają paliwo w cyklu ciągłym, wtrysk sekwencyjny z oddzielnymi wtryskiwaczami gazu działa niemal identycznie jak "wtryski" elektromagnetyczne benzyny. Mieszanka paliwowo-gazowa trafia do komory spalania pod ciśnieniem 1.3 - 2 barów, co korzystnie wpływa na moc i moment obrotowy silnika. "Moj dopisek, nieprawda gaz nie nie trafia do komory spalania lecz do kolektora dolotowego co wiecej nie jest to zintegrowane z tym co podaje komp, i trafia poatrzac od strony zaworów w silniku wczesniej niż benzyna czyli ma dłuższą droge do przebycia niz paliwo, pozostaje jeszcze kat nawiercenia wtryskiwacza, nie wiem jak im się to udaje zmierzyc gdy czesto o gesto nie wyjmuje kolektora dolotowego z samochodu i pan mechenik robi to na oko" Najciekawsze urządzenia Do najnowocześniejszych systemów instalacji wtrysku gazu należy zaliczyć wtrysk w fazie ciekłej, który obsługują urządzenia V generacji (system sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie ciekłej LPi - Liquefied Petrolum of injection). Są to urządzenia holenderskiej firmy Vialle montowane w Polsce dopiero od niedawna (Toyota, Peugeot, Honda). Z technicznego punktu widzenia są to optymalne instalacje dla każdego silnika, jednak szczególnie poleca się je użytkownikom aut z turbodoładowaniem. Niestety, na razie są to wciąż bardzo drogie urządzenia, zatem nie na każdą kieszeń (kosztują ponad 9 tys. zł.) "moj dopisek No to jest to, teraz jest to tańsze lecz jeszcze nie wiedziałem żdnego auta z tym cudem. No i robią to holendrzy a nie włosi co to tylko sjesta i balangi jakośc zadna. Większość wymienionych wcześniej instalacji III i IV generacji to urządzenia włoskie, sprawdzone przez kierowców podczas codziennej eksploatacji. Jedynie system VSI Prins (Vapour Sequentional Injection) i Vialle, najnowsze holenderskie produkcje, to nowość. Nie jesteśmy w stanie opisać wszystkich instalacji dostępnych na rynku, dlatego prezentujemy najciekawsze: Sequent firmy BRC - to jedna z najnowocześniejszych konstrukcji wtrysku gazu w fazie lotnej. Zalecane zestawy (do każdego samochodu oddzielnie - to duży plus), z punktu widzenia pełnionych funkcji i uzyskiwanych osiągów, całkowicie spełniają wszystkie wymogi stawiane systemom z wtryskiem paliwa. Instalacja ta charakteryzuje się: minimalną utratą mocy, brakiem mieszalnika (miksera), reduktorem-parownikiem o znacznie zmniejszonych gabarytach i całkowitym wyeliminowaniem cofania płomienia w kolektorze ssącym. I SIE PLOMIEN NIE COFA CZYLI NIE MA BUUM, UHM A SWISTAK SIEDZI I ZAWIJA JE W SREBERKA. System ten nie ingeruje też - co bywa istotne - w sieć elektryczną samochodu i komputera OBD lub EOBD, pracuje niezawodnie i nie wymaga żmudnych regulacji. I OTO CHODZI ZEBY NIE BYŁO W związku z tym, iż system Sequent oferowany jest w zestawach przeznaczonych do konkretnego silnika, mapy sieci wtrysku benzyny są odpowiednio zsynchronizowane z czasami wtrysku gazu, a ponadto wykorzystują całkowicie wszystkie funkcje zaprogramowane w pamięci EPROM komputera pokładowego ECU. Ten rodzaj instalacji doskonale sprawdza się również w silnikach doładowanych 4- i 6-cylindrowych (np. w Nissanie Biturbo, Oplu Calibrze, Omedze V6, Audi Quattro, Alfie Romeo V6). System ten spełnia normy emisji spalin Euro 3 i 4. TO JEST TO !? NO W OMEDZE V6 !!!!! Tylko cos takiego wchodzi w grę, CHOC GAZ DALEJ JEST W FAZIE LOTNEJ CO MOZE SPOWODOWAĆ MAŁE NIEPOTRZEBNE BUM MYSL I DZIAŁAJ ZEBY TO CO WLOZYSZ BYL LEPSZE OD TEGO CO CHCESZ ZROBIC [ wiadomość edytowana przez: piotrs dnia 2003-10-13 16:20:13 ] |
DrA ![]() eS ... | 2003-10-13 16:15:32 Mowisz Piotr... wroga trzeba znac ?? Zajebiste opracowanie. Jesli juz to skusze sie na wtrysk cieklego gazu. Ale cena powala jak na razie... |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2003-10-13 16:24:54 Moj brat zwsze powiadał "jezyk wroga trzeba znać" a ja glupi sie nie nauczyłem rosyjskiego, tyle lat i nic.
To prawd te instalki sa bardzo drogie (wtrysk ciekły) i chyba sie oplaca tylko w przypadku jak ktos bardzo duzo jezdzi i nie chce stracic na mocy. Gdzies czytałem, że nawet dochodzi do podwyższenia mocy samochodu. Paliwo ma niską temperature i schladza troche powietrze, stąd wyższa moc. |