Fiat poleciał do nowego właściciela, reszta gratów również. Został silnik do sprzedania
specyfikacja:
filmik z hamowni VTG:
https://www.youtube.com/watch?v=PHU2cKhNC_c&list=UUcovnkppXAIPxtBGeWdippw
wyszło 166km
Obecnie:
https://www.youtube.com/watch?v=nq23ZdskrWE
Bazą był silnik z rovera k-series 1.8 VVC. Silnik nie był wcześniej remontowany w Polsce.
Został poddany częściowemu remontowi. Wymieniona została pompa wody, paski, filtry, świece, olej, płyn chłodniczy i inne eksploatacyjne części.
Silnik zasilany jest ITB zaadaptowanym z motocykla Suzuki GSX 650,900, trąbki, filtry.
Sterowany jest seryjnym komputerem + Ecu masterem DET3 (podłączenie pod USB), VVC działa.
Odelżone koło zamachowe, sprzęgło 200, adapter do czujników pod filtrem, nierdzewne rury chłodzenia, płaski wiatrak chłodzenia, zregenerowany alternator, rozrusznik, nowe poduszki, pomalowana w czarny proszek pokrywa, skręcane przewody paliwowe i odmy, adapter do czujników pod filtrem oleju, regenerowany rozrusznik, alternator, nowy zbiorniczek płynu chłodniczego.
W komplecie również wydech (pasuje do Fiata 125p, po niewielkich modyfikacjach do Poloneza):
Policzony pod silnik. Zmodyfikowany stalowy baranek w oplocie + flansza, rury z nierdzewki i dwie puszki z nierdzewki.
Cena 6.800
Gratis mogę jeszcze dodać sportowy wałek do tego silnika.
kontakt:
503 152 329
konrad.bozek@yahoo.pl
[ wiadomość edytowana przez: majki_vw dnia 2014-11-06 15:27:19 ]