Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2012-01-21 09:57:16 fajnie się zapowiada powodzenia w pracach a jaki silnik tam będzie siedział skrzynia 4 czy 5?? Będziesz tym gdzieś startować??? |
rallyfilip (M) Furious Moderator Fiat CCS x 2 Tychy | 2012-01-21 10:52:19 Extra sprawa, że buduje się kolejna historyczna rajdówka na naszym forum Od razu pochwale za fajną klatkę, pasuje do niej. Czy są jakieś fotki pierwowzoru?
Dołączam się do pytania. |
ironman Dobre | 2012-01-21 11:13:21 Koniecznie fotorelacja musi być ze wszystkiego , ta Warszawa w tle też Twoja? |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2012-01-21 12:07:25 Fajnie to działasz... |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-01-21 12:34:05 fajnie że coś się takiego buduje, ale mam takie pytanie czy ta klatka ma coś wogólę wspólnego z załącznikiem J?? bo coś mi się wydaje że pałąk główny powinien być z 45 a tutaj wszystkie chyba ok 40mm mają, no i coś słabo z podstawami pod klatkę, tylko z tyłu widać że są takie jak potrzeba. Oczywiście się mogę mylić ale to tylko takie spostrzeżenia.
Masz jakieś zdjęcia jak ma docelowo wyglądać |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2012-01-21 13:38:38 |
gurden Polski Fiat 125p Kęty | 2012-01-21 14:13:43 budujesz go w siedzibie AKB? |
Szym127 F&F MEMBER Fiat 128 3p, 127, Tr ... Bielsko-Biała | 2012-01-21 14:17:28 Dokładnie tak, jest to pomieszczenie Automobilklubu Beskidzkiego |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2012-01-21 14:41:01 Jak chcesz zgodnie z grupa 2 to pokrotce:
1. W silniku ma zostac seryjny blok, wal, korby, odlew glowicy, naped rozrzadu. Reszta w zasadzie dowolna, skrzynia musi byc zlozona z przelozen w homologacji (mozna mieszac warianty). Zalacznik K od 2009 roku dopuszcza zaplon na cewkach dwubiegunowych. 2. Zawias - z tylu musi zostac resor ale chyba mozna dolozyc sprezyny dodatkowo, wahacze fabryczne ale tuleje dowolne. Staba mozesz usunac lub zostawic. 3. Wnetrze - ma zostac oryginalna deska i boczki drzwi, moga byc lzejsze byle byly. 4.Hamulce - musza byc seryjne zaciski z przodu i bebny z tylu, w praktyce mikoda + ferodo + sprawne zaciski i bedzie git. Nie musisz sie tak bardzo trzymac przepisow w kwestii skrzyni, jezeli tanio podejdzie np. przelozenie glowne z mkI 903 a nie jest homologowane to olac homologacje Powodzenia! |
-maly- F&F Sympatyk Fiat 126p Kraków | 2012-01-21 18:28:57 co jak co, ale dzięki temu dachowi masz rzadko spotykaną okazję zobaczenia fotki oryginalu od spodu pomysł pierwszorzędny, powodzenia w modach |
MAD_DOGG F&F Sympatyk Ferrari killer & 100 ... Łódź | 2012-01-22 09:45:05 Będą oryginalne Cromodory 9X ? |
Szym127 F&F MEMBER Fiat 128 3p, 127, Tr ... Bielsko-Biała | 2012-01-22 11:51:02 CD 92 od niedawna są w moim posiadaniu, przygotowane już do malowania! |
Szym127 F&F MEMBER Fiat 128 3p, 127, Tr ... Bielsko-Biała | 2012-01-26 22:53:21 Kilka zdjęć:
[ wiadomość edytowana przez: Szym127 dnia 2012-01-26 23:03:22 ] |
FortenZ Cieciułów | 2012-01-26 23:26:48 Czym ściągałeś ten materiał ? widać że sporo gram zeszło |
Szym127 F&F MEMBER Fiat 128 3p, 127, Tr ... Bielsko-Biała | 2012-01-26 23:32:37 Tokarka i obróbka ręczna, troszeczkę zabawy było! |
malyglod Fiat 126p sosnowiec | 2012-01-27 00:04:39 Można jeszcze było z wagi zejść.
A ile ważą teraz korby ? |
Szym127 F&F MEMBER Fiat 128 3p, 127, Tr ... Bielsko-Biała | 2012-01-27 00:14:58 Wiem, że można było jeszcze, ale jest dobrze. 490g |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2012-01-27 11:12:31 w jaką moc celujesz??? I jaką dysponował oryginał? Rozumiem że obrabiasz korby pewnie koło zamachowe i wyważasz wał do ilu to się będzie kręcić?? Pytam bo gdzieś mi się obiło o uszy że 128 sie kręciły coś w granicach 10000rpm tylko nie wiem czy to silniki 1,3 czy 1.0 |