| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2003-12-16 12:45:31 1. moze sa luzy na zawiasach ?
2. nie ma mowy o tym " że omega tak ma" - bzdury niesamowite. u mnie było nastepująco: wymienione opony, wyważone koła a po napompowaniu do 2.2 ( przód) i 3.0 ( tył ) - - pełne obciążenie. nie dało sie jechać powyzej 120 - drgania przenosiły sie na cały samochód ( efektowne swoją drogą bo przy 60 jeździła mi dupa w fotelu, ale tylko do 65. przy 80 zaczynała latac kierownica ale przy 85 do 120 byl spokój a 120 to lunapark. Sprawe załatwiła wymiana drążka kierowniczego. Drązki są 4. po 2 na każde koło ( wew.+zewn.) , zbieżność i teraz ponownie przy 160 mozna puścic kierownicę |
urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2003-12-16 12:46:17 1. moze sa luzy na zawiasach ?
2. nie ma mowy o tym " że omega tak ma" - bzdury niesamowite. u mnie było nastepująco: wymienione opony, wyważone koła a po napompowaniu do 2.2 ( przód) i 3.0 ( tył ) - - pełne obciążenie. nie dało sie jechać powyzej 120 - drgania przenosiły sie na cały samochód ( efektowne swoją drogą bo przy 60 jeździła mi dupa w fotelu, ale tylko do 65. przy 80 zaczynała latac kierownica ale przy 85 do 120 byl spokój a 120 to lunapark. Sprawe załatwiła wymiana drążka kierowniczego. Drązki są 4. po 2 na każde koło ( wew.+zewn.) , zbieżność i teraz ponownie przy 160 mozna puścic kierownicę |
JanuszGnitecki OMEGA B FL COMBI Warszawa | 2003-12-16 23:27:20 Popieram Urg-a, sprawdź drążki. Co do drzwi, wydaje mi się, że wystarczy sprawdzić czy rygiel na słupku opiera się o zatrzask zamka i odpowiednio ustawić, tak, aby po zamknięciu był podparty |
urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2003-12-17 06:07:38 końcówki ofkoz. i nie popierać mnie tak bo na technice znam sie jak świnia na gwiazdach |
zipp Omega A Caravan Kielce | 2003-12-17 14:04:18 Dzięki wielkie za rady. A tak ogólnie to szlag trafia jak sie słyszy że "Omega tak ma" - i z tego co widze nie tylko mnie |
WoSiU DEADSOUL Opel Omega B MV6 Wrocław | 2003-12-18 12:46:08 Witam
Doloze cos od siebie Mianowicie po wymianie koncowek drazkow i tulej przod tyl dalej telepalo. Przyczyne znalazlem byl to drazek srodkowy jak to woli drazek glowny. Po jego wymiane i ustawieni zbierznosci jak to Urg napisal mozna sobie pusci kierownice przy 160 i wlczyc auto pilota Pozdrawiam serdecznie |
JanuszGnitecki OMEGA B FL COMBI Warszawa | 2003-12-20 22:37:11 Reasumując, omegi tak mają, że przy 160 puszcza się kierownicę i włącza autopilata.
Kto twierdzi inaczej jest ciemniak i gamoń |
Skee Vel Satis Jaworzno | 2003-12-20 23:05:57 Można wtedy przejść na tylną kanapę, otworzyć barek i delektować się rejsem bo Omesie raczej płyną po asfalcie niż jadą |
Nav DEADSOUL Honda CR V Szczecin | 2003-12-20 23:09:26
Pierwsza rzecz, ktora mi sie rozpieprzyla to owy rygiel. Nie jeb...lem sie z tym ani chwili. WYMIANA calego zamka bez wkladki to skromne 295 PLN. Natomiast reszte metalowych podporek, na ktore nachodza rygle owinalem tasma izolacyjna-mowie wam efekt zaskakujacy-juz nie slychac zadnych gluchych odglosow, nawet jak przejezdzam przez torowisko |
kobartek Omega A 2,6i Caravan bydgoszcz | 2003-12-21 00:21:12 Koledzy, a tak a`propos ogranicznika do drzwi:
mialem wymieniane sworznie czy jak im tam bo obwiesily sie drzwi ale po tej wymianie ogranicznik robi taki halas, ze na parkingu ludzie mysla, ze obijam drzwi aut sasiednich Mozna to jakos poprawic czy czekac az sie samo wyrobi ? pzdr. |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2003-12-21 00:22:54 Ja samruję smarami |