| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Krzaq escort xr3i mk 4 Opole | 2003-10-21 01:17:28 Gdzie można dostać reperaturki i wogóle części blacharskie do 128 sport 3p. Pomóżcir bo przed zimą muszę trochę porobić. |
![]() Qba Czili-Czili-Bang-Bang łili-łonka | 2003-10-22 14:28:08 ..hmm...kolega widze ma pierwszy raz do czynienia z tym samochodem..a juz napewno jego remontem....
..Zmartwie cie i to powaznie...blach do 128 3p, ani tym bardziej Coupe nie kupisz juz w Polsce..a jesli sa ....to bierz bo to rarytasy!...niestety nasz kraj nigdy nie był zaopatrywany w blacharskie "podzespoły" do tego modelu..tak jak mialo to miejsce przy innych fiatach... ...nowe blachy sa..owszem..ale we włoszech i niemczech a ich ceny...hmmm...co powiesz o 400 euro za jeden błotnik..hmm... ..jedynym wyjsciem to dorabianie blach na podstawie twojego samochodu, przez blacharza który kiedys miał juz do czynienia z takimi samochodami...a nie jest to tanie....pożądny remont blacharski to kwota ok 5000- 8000 tysiecy w zaleznosci jaki jest materiał wyjsciowy, jakie masz znajomosci w branzy..i w jakiej czesci Polski mieszkasz;] najlepszym i najtanszym rozwiazaniem jest zakup 2 3 sztuk dodatkowo...i złozenie z nich jednego porzadnego 3p`ka;] ja do remontu swojego "zużyłem" sztuk 3 aby powstał ten jeden!..koszt samej blacharki zamkna sie kwota ok 4000 tys....a i tak robota był robiona u dobrego znajomego..wiec conajmniej 20% miałem taniej;] Jesli potrzebne ci beda jakiekolwiek wskazówki co do 3p`ka..wal smiało do mnie;] ...i powodznia..moze gdzies jeszcze znajdziesz nowe blachy do Twojego wozu...;] ..o reperaturkach zapomnij!....ale zdradze ci sekret..bardzo podobne sa w Golfie I 3d, sa szersze ale maja podobny łuk..smiało mozesz je podpasowac;] ..ja tak zrobiłem..efekt...załaczam fote;] ![]() |
Lukasz128 F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 128 3p Tarnowskie Góry | 2003-10-23 00:30:11 witam
to prawda nie kupisz reperaturek do 128 w moim tez wszystkie blachy byly klepane recznie najgorzej jest z nadkolami, moje byly bardzo zgnite doslownie jak papier, ale jeszcze sie trzymaly, ale nadawaly sie tylko do wyciecia, zrobilem na nich forme z wlukna szklanego no i mialem reperaturke tylko ze z wlukna, kumpel blacharz na jej podstawie zrobil z blachy nadkole zajelo mu to tydzien, klepal to z normalnej blachy 0,8mm, wspawal przekitowal i jak nowe, kolejnem problemem moga byc dzwi, jak masz zgnite, chodzi mi o platy czyli ta blache zewnetrzna, najlepiej ja wyciac na gornej kancie cala zeby zostala gola rama i wspawac nowa zwylky arkusz, na poczatku spawasz w paru miejscach na gorze, oczywiscie blacha musi byc wycieta troche wieksza po okolo 1 cm z prawej lewej stroni i z dolu bo trzeba ja zawinac pod konstrukcje, zawijasz ja po bokach a potem sie dopiero zajmujesz dolem na samym koncu, latanie starego plata to glupota bedziesz robil laty co 2cm blacha sie pozawija i pofalduje od spawania i bedziesz musial wyrzucic na te dzwi puszke kitu, pare razy zamkniesz i kit zacznie pekac, z reszta bolida nie ma juz wiekszych problemow jak masz pytania pisz Pozdrawiam Lukasz |