Czy mozna kupić nową samarę?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
przeglądając forum Autołady natknąłem sięna wątek Gryzliego, który znalazł stronę Salonu ŁAdy w Nysie.
Według informacji na tej stronie możliwe jest kupienie nowej samary. Koszt tego autka to jedyne 25tyś. pln.
Autor strony podaje że stan jest aktualny na dzień 26.02.2003.
  
 
No muszę przyznać, że oferta jest dość atrakcyjna zważywszy na cenę np. Seiciento Gość powinien zainwestować w reklamę, a potem liczyć kasiorkę
Mam niestety w miarę nową Ładę, więc nie zostane jego klientem, ale chętnie kupiłbym sobie Samarę z kufrem (taką jak Górala).
Większy bagażnik, ładniejsza deska czysta, tylna szyba
  
 
No pieknie!
Nareszcie coś konkretnego:)jak tylko będe w tamtych rejonach -musze odwiedzić ten salon.Może czas pomyśleć o ew. sponsorach, którzy w zamian za reklamę na stronce i zlotach partycypowaliby w kosztach np. wynajecia jakiegoś parkingu czy pasa na wyscigi???
Tak swoja drogą to przydaałaby nam sie jakaś flaga z logo ŁADA . Widziałem takie w krakowskim salonie i pytałem nawet o mozliwość wypozyczenia czy załatwienia , ale nie było własciciela a pracownik sie nie mógł wiąząco wypowiedzieć.
A wracając do samarki to faktycznie - cena jest jak dla dla mnie bardzo zachęcająca. To chyba jedyny słuszny wybór nowego samochodu tej wielkości za taka kasę.
Tylko zeby jeszce ludzie przejrzeli na oczy:)
Paweł
 
 
Tylko ze za 29 tys mozna juz kupić ladę 110:) a za 30.900(jakoś tak) z 16V 94KM,więc bym sie zastanawiał nad ta samarą:)
  
 
Piotr, w nowych samarach deska jest taka jak u mnie.

Grześ, ja raczej już bym myślał na 111-ą
  
 
Czy 110 czy 111 to już kwestia potrzeb i wyboru,różnica w cenie jakies 1 tys zł na korzyść sedana:)
  
 
Wiem wiem...
Kurczę byłbym w stanie wyżyłować się z kasy na taka deske Góralu jak twoja...
Alternatywą jest montaz obrotomierza, ale to nie to samo...
Najpierw C.zamek, potem felgi - albo deska ...
  
 
Cytat:
2003-02-27 20:49:36, Góral pisze:
Piotr, w nowych samarach deska jest taka jak u mnie.


Dokładnie to samo chciałem powiedzieć, ale Ty Góral byłeś szybszy: w 1990 roku, wraz z wprowadzeniem modelu 21099, modele 2109 i 2108 przeszły wewnętrzny lifting, gdzie ulepszono tablicę (dodano obrotomierz, lepiej dopasowano zegary do wysokości deski), zmieniono fotele. Z resztą zdjęcia tych desek wkleiłem na tym forum w jednym z wątków.
Cytat:
2003-02-27 21:40:43 Piotr_Kraków pisze:
Wiem wiem...
Kurczę byłbym w stanie wyżyłować się z kasy na taka deske Góralu jak twoja...
Alternatywą jest montaz obrotomierza, ale to nie to samo...
Najpierw C.zamek, potem felgi - albo deska ...


Piotr, czegoś tu nie rozumię. Ty masz samarę 1996 rocznik, a masz starą deskę, bez obrotomierza? Jak to możliwe?
  
 
Miły, bo tej deski nie montowano w wersjach HB, tylko w sedanach. a i w tych ostatnich nie od razu. Widziałem ostatnio sedana ze starą deską bez obrotomierza.
Stegienny ma fińską wersję HB z rocznika 1992 i też ma starą deskę. Nawet Bałtyki mają starą deskę z nakładką.
  
 
Bo te nowe deski rozdzielcze z obrotomierzem są montowane w ładach 21099 , przynajmniej w rocznikach takich jak ma Piotr.Teraz pewnie już montuja we wszystkich .Ale obrotomierz montowany na desce w oddzielnej obudowie wygląda super.Można trafić taki na szrocie z Zastawy, ale nie trzeba szukać
 
 
Góral, ale po jakimś czasie ona też weszła do HB. Zobacz sobie na stronie VAZ-a, podaję dokładny adres: www.vaz.ru/v2109.htm; www.vaz.ru/v2108.htm. No chyba że zmiana deski w hb nastąpiła bardzo późno, po 96 roku. Ja myślałem że wcześniej - wtedy kiedy w sedanie to niedługo potem w hatcbacku.
Co do sedana faktycznie były różne wersje, jakieś tam przejściówki (nie wiem czy dobrego słowa użyłem) i inne pierdoły. W tekście czytam, że największą popularnością cieszy się wersja ze zmodyfikowanym wnętrzem i tapicerką, ale chyba rzeczywiście przez krótki okres robili go ze starym wnetrzem. A z hatcbackiem jak było, to już nie mam pojęcia. Poważnie przeszedł on lifting tak późno?!
Ps. co do tekstów i stronki - jutro weekend i będę wgrywał do sieci obrazki:)
  
 
Pawelku Zastav byly dwa rodzaje:

3-drzwiowa Mediterian
i
5-drzwiowa

3-drzwiowa roznial sie od 5-drzwioawej nie tlyko liczba drzwi, ale rowniez deksa rozdzielcza i silnikiem.

3-drzwiowa byla wersja "pseudosportowa", a mianowicie miala obrotomierz zespolony normlanie w desce rozdzielczej obok predkosciomierza, sportowe fotele, mala kierownice (bez charakterystycznego czerwonego klaksona) i radio w standardzie.

5-drzwiowa okrawala bardziej o limuzyne: duza kierownica, no i brak obrotomierza. Kolo predkosciomierza poprostu widnialo puste miejsce, taka zwykla tarcza, bez wskazowki. Pamietam, ze byly na niej jakies tam okregi. Stad twoje przypuszczenia, ze w Zastawach byly jakies tam obrotomierze montowane na desce rozdzielczej (grzybki). Zdecydowanie byly to indywidualne przerobki wlascicieli 5-drzwiowych Zastav.

Ciekawostka jest rowniez to ze chociaz silnik ten sam w obu modelach (1100), ale w wersji 3-drzwiowej charakteryzowal sie wieksza dynamika.
  
 
Cytat:
2003-02-27 22:08:43, mily_byd pisze:
Z resztą zdjęcia tych desek wkleiłem na tym forum w jednym z wątków.



Miły zapodaj no jeszcze raz te zdjęcia tych desek (jeśli to nie jest problem) -> chciałbym zobaczyć szczególnie tą słynną bałtycką nakładkę (nadal nie za bardzo umiem sobie toto wyobrazić) i porównać z nową wersją, o którą zabijają się koledzy.
  
 
Miły, a zauważyłes że 2108 i 21099 są te same zdjęcia zamieszczone... :)
Poza tym to są aktualne fotki, a wcześniej były deski bez oborotomierza.

przypominam też że były wersje z wyświetlaczem komputera w miejscu centralnym pod kieszenią radia, oraz wersje z elektoroniczną konsolą zegarów na wzór np. fiata tempry.

TUTAJ, Mario zobaczysz, jak wygląda deska w Balticu. (troszkę upiększona... )



pozdrawiam, GÓRAL

[ wiadomość edytowana przez: Góral dnia 2003-02-28 15:50:20 ]
  
 
Cytat:
2003-02-28 15:34:01, Góral pisze:
Miły, a zauważyłes że 2108 i 21099 są te same zdjęcia zamieszczone... :)
Poza tym to są aktualne fotki, a wcześniej były deski bez oborotomierza.

Właśnie o to mi chodziło, że to są te same zdjęcia. Podałem stronę WAZ-a, żeby było wiadomo o co chodzi.
Cytat:
Miły zapodaj no jeszcze raz te zdjęcia tych desek (jeśli to nie jest problem) -> chciałbym zobaczyć szczególnie tą słynną bałtycką nakładkę (nadal nie za bardzo umiem sobie toto wyobrazić)

. Ja wstawiałem tylko zdjęcia standardowych desek, zdjęć balticzki nie pokazywałem na forum. A te zdjęcia, które ja kiedyś wrzuciłem są w wątku
spotkanie w Sadyba Best Mall 06.02.03 a potem o kierownicach.

Ps. A ma ktoś jakieś dane kiedy nowe deski (z obrotomierzem)weszły na stałe do wszystkich samar?
  
 
Łeee... na zdjęciu ta deska z Baltika nie wygląda już tak fajnie jak w czasie zaglądania przez okienko w czasie jazdy. Osobiście ta nowa z sedena (jak u Mojego Kolegi z Warszawskich Gór) mi sie chyba bardziej podoba i jest chyba też bardziej funkcjonalna (ma wyżej radio ).

Mariuszzz Esteta
  
 
Baltik ma za to bardzo fajną kierownicę (z poduszką?).
Ciekawe, czy można taką gdzieś kupić i ile kosztuje (Łaciata by się ucieszyłą).
  
 
Mariusz, a znalazłeś gdzieś w sieci zdjęcia kokpitu w "bałtykach"? Jeżeli tak to podrzuć adres, to sobie obejrzę.
  
 
Góral podał,spójrz stronę wcześniej:)
Pzdr
  
 
Qrczę, znalazłem strone której tak długo szukałem... i gdzie? oczywiście u nas

Zastanawiające że samara ciągle w ofercie, a patrząc na fotkę na głównej, to i fizycznie w salonie... (za 110)