| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Borysek Miłośnik FSO Polonez CARO 1.4 GLI ... Warszawa | 2003-03-17 07:48:18 Witam
Mam małe pytanko kolega ma poloneza atu 1,6 na jednym z tłoków ma o 50% mniejsze ciśnienie niż na pozostałych, czy powinien coś z tym zrobić czy można tak jeżdzić. Jakie mogą być konsekwencje w razie dalszej jazdy. |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-03-17 08:40:43 Bedzie się dławił, dusił i nierówno pracował.
Winne są albo pierścienie albo zawory. Polecam wykonać tzw.próbę olejową która dokładnie wykaże co jest uszkodzone. Wykręcasz świecę z podejrzanego cylindra. Mierzysz ciśnienie sprężania. Wlewasz do wnętrza cylindra przez otwór świecy około 5ml oleju z silnika (najlepsza jest strzykawka) i znów mierzysz ciśnienie sprężania. Jeżeli wzrosło po wlaniu oleju to walnęły pierścienie, jeżeli się nie zmieniło to zawory(uszczelniacze) albo uszczelka pod głowicą (przedmuch). |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2003-10-18 17:53:34 Ile powinno wynosić ciśnienie sprężania w silniku 1500 AB? |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-10-18 22:45:57 Najważniejsze,żeby na wszystkich cylindrach było w miarę równe...A ciśnienie powinno wynosić wg.fabryki 1.13MPa w pełnosprawnym silniczku. |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-10-19 18:59:15 Czy w Trójmieście ma ktoś możliwość sprawdzenia ciśnienia?
Chętnie bym popatrzył jak się kształtuje ciśnienie w chwili obecnej |
BARRY zalezy od dnia Stalowa Wola | 2003-10-20 11:40:47 a gdzie tam nie rowno chodzil czy sie ksztusil ja mam kompresje oplakana w 1.10 ;2.9,5 ;3.9 ;4. kolo 5-6 na jalowym rowno pracuje z rozpalaniem nie mam problemu moze troche wiecej sobie lubi spalic i nie ma sily ponizej 2 tys jezdze zwykle od 2,5 tys wtedy dostaje niezlego kopa aczkolweik to i tak padlinka tymi autami powinno sie jezdzic nie schadzac z 2 tys aczkolwiek powinien dac rade przyspieszyc troszke ponizej 2 tys |