Rajdowe 128 3p/ Copue i Limo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Szukam wszelkich zdjec, artykułów i opisów rajdowych, wyscigowych i wswzelkich innych "sportowych" Fiatów spod LOGO "128"
Zalezy mi równiez na wszelkich danych 128 starujacych kiedys w Rajdach w polsce..napewno były dwie w wyscigach płaskich..ma ktos cos o nich?


Jesli macie jakies foty prosze umiescie je tutaj lub dajcie lnki;]

//P>S>.....nie wklejajcie zdjec 128 Giovaniego de Genaro;]

Pozdr i thx

  
 
czyżbyś szykował się do napisania artykułu o wyścigowych i rajdowych 128 ?!
a kiedy bedzie o 125 abarth ( nie abarth ).... ?
  
 
Qba, znalazlem w moich papierach xero z typami walkow do silnika ohc 1100-1500:

1.walek 300 wznios:10.35 czasy 40.80.80.40 zalecany stopien powyzej 8:1- dobry dol i moment

2.walek 286 wznios 9.4 czasy33.73.73.33 zalecany stopien powyzej 8:1- to walek touring czyli chyba seria.

3.walek 306 wznios 10 czasy 43.83.83.43 zalecany stopien powyzej 9:1- dobry srodek i gora obrotow

4.walek 304 wznios 10.6 czasy 42.82.82.42 zalecany stopien powyzej 9:1- tak jak poprzedni

5.walek 310 wznios 10 czasy 45.85.85.45 zalecany stopien powyzej 9.5:1- dol gorszy gora dosc poprawiona, jedziesz obrotami.

6.walek 298 wznios 11.3 czasy 50.70.70.50 zalecany stopien minimum okolo 10:1 i konieczne zamontowanie 4 gaznikow{dla walkow od 3 do 5 zalecana zmiana gaznikow} - walek rajdowy.

niestety to xero wyglada jakby go krowa zezarla i wyplula tak ze nie moge odczytac z kad ja te dane zciagnalem... moze ci sie przydadza.