MotoNews.pl
  

Niepokojące stuki w układzie kierowniczym

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!

Od jakiegoś czasu (ok. 6 miesiecy) przy skręcaniu kierownicą nieraz słychać stuki (a dokładnie to jeden stuk). To sie dzieje gdzieś raz na 50 obrotów kierownicą... co to może być???? Przypomne że to nie są stuki tylko jeden "puk"

Dzieki, nara

ps. czy Mc Pharson do tyłu pasuje od avesisa do cariny E???
  
 

Prawdopodobnie masz uszkodzone lozysko na MacPhersonie ... Znajduje sie na gorze kolumny ... A nie zauwazyles jakich delkiatnych stukow jak jedziesz po nierownosciach ??


[ wiadomość edytowana przez: jaro dnia 2003-10-27 21:11:12 ]
  
 
Stuki na dziurach są!!! Myśle ze zrobie na tym łożysku jeszcze z 20 tyś??? trudno wymienić takie łożysko???

  
 
to moje rozwalone łożysko.



  
 
a u mnie lozysko jest strasznie smieszne ... bo to niczego sobie wygladajace dwa kawalki jakiego teflonu czy cus ... wazy ze 40 gram no moze 50...

a w Toyotach takie duze sa ??


Skuter... nie jest to trudno wymienic, jak bedziesz jezdzil na takim lozysku to wczesniej czy pozniej zacznie CI sie wiecej problemow ... szybciej sie generalnie zuzyje cala zawiecha ... a i bezpieczenistwo zmaleje ...
  
 
Szanowni Forumowicze)

Ja od jakiego miesiaca slysze pukanie na nierownosciach w obu przednich kolach, czy to oznacza wlasnie to samo???
Tzn lozysko czy stabilizator????

Pozdrawiam Serdecznie


Bluevander
  
 
Nie może być:
1. Łączniki drążka stabilizatora
2. Gumy łącznika stabilizatora.
3 Albo wybite gumy w gniazdach wahaczy.

A odnośnie łożyska kolumny Macpersona to kosztuje 360 zł.
Używaną całą kolumnę można wyrwać za 150 zł.
  
 
Ja takie miałem stuki w swojej corolli i okazała sie że to był sworzeń przy zwrotnicy 70 PLN w Japan Cars i robocizna 40 PLN w Warszawie wiec zobacz czy to nie to. Szczególnie objawiało się to wtedy gdy jechało się po nierównościach. Sprawdzenie jest bardzo proste i każdy warsztat ci to zrobi za free.