Problemy z zapalaniem

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Mam problem - moja omesia ma czasmi problem z zapaleniem - chwilami po prostu milczy, rozrusznik nie daje w tym momencie znaku życia Problem mija po kilkunastu minutach - nagle wszystko jest ok. Nie zdaża się to często, ale potrafi być uciążliwe zwłasza jeśli akurat gdzieś się spieszę.
Dodam, że autko to omesia A silnik 2l r. 1991

pozdro
Muzzy

Wygląda na elektr. - może być stacyjka- jej styki bywają zawodne. Sprawdź czy na rozruszniku jest prąd.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec

stacyjka jest ok - niedawno byla wymieniana.

przekaźnik rozrusznika ?

niestety nie znam się za bardzo na mechanice - mam jeszcze jedno pytanie - czy mogą to być oznaki walniętej cewki?

A dlaczego cewki ?
Podjedz do dobrego elektryka niech Ci sprawdzi rozruszniki i kable
które do niego dochodzą.
Jesli rozrusznik nie kreci to masz problem z połaczeniem od akumulatora (poprzez stacyjke) do rozrusznika. Cewka jest wtorna i jakby rozrusznik krecił a auto nie paliło to wtedy inna bajka.

jak rozrusznik "milczy tzn wcale nie kreci silnikiem to moze byc cos z rozrusznikiem raczej (szczotki,) chyba ze rozrusznik kreci normalnie a silnik nie daje sie uruchomic jak jest zimny to moze byc wiele przyczyn w tym rowniez moze to byc cewka

pozdr.

no faktycznie jedna sekunda

[ wiadomość edytowana przez: gepard1 dnia 2003-10-28 17:26:10 ]

Gepard byłem szybszy o 1 sekundę.

[ wiadomość edytowana przez: piotrs dnia 2003-10-28 15:49:35 ]

zdecydowanie rozrusznik nie kręci - zauważyłem, że im cieplej tym dłużej muszę czekać - w momencie kiedy jest zimno wystarczy 5-10 minut w słoneczne dni ponad pół godziny

Witam!!

Zdecydowanie postawiłbym w tym przypadku na szczotki. Miałem kiedyś taki sam problem.

Pozdrawiam

Robert

Wracam do tematu.