Więcej Mocy!!!!!!!!!!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siema!Chłopaki co zrobic zeby moja zastava miala jeszcze wiecej mocy??Mam juz sportowy wałek(chyba 290st.)wieksze zawory,gaznik dwugardzielowy weber,filtr stozkowy,obróbke głowicy,planowanie głowicy,odelżone koło zamachowe,wydech 50mm,strumiennice michael'a,tlumik koncowy od malona,swiece brisk,A co zrobic zeby mocy było jeszcze wiecej???Moze nitro ale to chyba drogo wyjdzie??!!Choc po tych przeróbkach Fiat 125p(serja)i tak zostaje ostro w tyle ale dla mnie to za mało!!! help
  
 
wyrzucić świece brisk, tłumik malona i strumienicę michaela..
założyć dwa webery dcoe i jakiś policzony wydech..
  
 
spoko ale:
1.To nie rajdówka
2.Narazie pali 10l/100km(czyt.pelen sandał)
3.Nie lubie jezdzic z zatyczkami w uszach.
Ale ogień z rury zajeb..ta sprawa
zastanowie sie czekam dalej!!!
  
 
a moze by tak silnik inny dac , taki 1,7 od alfy
  
 
Cytat:
2003-10-18 12:30:30, schwepes pisze:
wyrzucić świece brisk, tłumik malona i strumienicę michaela..
założyć dwa webery dcoe i jakiś policzony wydech..


Zgadzam się ze schwepesem!!!! Wywal brisk i te badziewia!!! Hm skoro jeszcze więcej povera chcesz zrób jeszcze bardziej w środku, wał, korby panwie, odelżyj co się da i gazior jak schwepes pisze. Pozdro
  
 
moja rada , kup silnik 1500 od ritmo{300 zeta}, zasadz glowice od zastawy z calym osprzetem ktory juz masz , bedzie napewno 90 koni, wystarczy? nie? to poslochaj schwepesa i DaymoNa zamontuj webery , barana, zrob dol silnika, bedzie 120-130 jak nic , wystarczy? nie? to moze ci tylko pomoc silnik 1400 turbo z uno turbo{ja juz taki mam w 128 coupe }
  
 
Albo nawet 1.6 z Tipo lub Tempry, jednak to już będzie nieco drożej. Ale polecam, sam tak zrobiłem z moim CC.
  
 
Yaninnya pochwal się jak to śmiga. bo kiedyś pisałeś, że jeszcze nie jest skończona twoja maszyna, a ja jestem ciekaw bardzo
  
 
Dopiero na początku listopada kolega z Centomani.pl przywiezie mi wałek z Anglii. Dopiero wtedy będę składał na nowo silnik. A przed rozbiurką jeżdził nieżle, kiedyś się sciąłem z Imprezą, no i się okazało, że Imprezka to jest wolniejsza od Cienkiego 700...(moje auto jest zrobione z 700).
  
 
o kurde, to nieźle. coś sie stało z motorem, czy po prostu tuning?? niezła upalara. szkoda, że tak daleko mieszkasz, bo bysmy się ścignęli
  
 
Moim mazeniem jest 1.6V-TEC z HONDY CIVIC ale to plany czaso i kaso chłonne......optymalnym rozwiązaniem(w moim przypadku) możesie stac silnik 900cm3+ ostatnio zakwitnietym pomysłem NITRO!!!hehe qrde MUSZE sprzedac SIMSONA to bede miał kase i bede myślał narazie....czekam na gwiazdek:/...może dostane KUBEŁKI albo cus:/hehe dziwnie by wyglądal silnik 900cm w salonie pod choinką..heheheh...moi rodzice są nieobliczalni w zeszłym roku dostałem zdezaki...trzymajcie za mnie kciuki mam urodziny za tydzień może dostane kaski troche i se odłoże na silniczek......... DZIEKI i pozdro dla wszystkich...
  
 
Był po prostu za wolny...
  
 
Cytat:
2003-10-18 20:46:33, Yaninnya pisze:
Albo nawet 1.6 z Tipo lub Tempry, jednak to już będzie nieco drożej. Ale polecam, sam tak zrobiłem z moim CC.



jak to sie tam zmiescilo ze skrzynia?? ali mial jesli dobrze pamietam problemy z 1,6 w zosce (zbyt szerokie to juz bylo i pomiedzy nadkola nie chcialo wejsc
  
 
www,126fan.pl<---------tam są wymiary silników...
i od tipo sie ponoć miesci...ale od sieny już nie bo głowica przeszkadza:/....zobacz sobie tam..co i jak....
  
 
Cytat:
2003-10-18 12:40:27, alex16 pisze:
spoko ale:
1.To nie rajdówka
2.Narazie pali 10l/100km(czyt.pelen sandał)
3.Nie lubie jezdzic z zatyczkami w uszach.
Ale ogień z rury zajeb..ta sprawa
zastanowie sie czekam dalej!!!



Jak chcesz cos naprawde dobrego zrobić to wyrzuć po pierwsze tłumik Malona, było wiele artykułów na temat tych wydechów, które mają jakieś zaślepki w środku, blokując spaliny tylko po to żeby wydawały ładny pomruk. Już lepiej kupić w sklepie przelotowy wydech z kanta a przed nim tylko strumienice.
Co do robienia silnika to masz już pewne koncepcje podane przez forumowiczów. Musisz sie zdecydować co byś chciał zrobić czy tuningować dalej seryjną jednostkę czy zrobić jakiegoś swapa. Ali miał wkladac 1600DOHC do Zośki ale nie wiem czy już to wykonał.
  
 
W któryms GT wyczytałem że do seryjnego silnika "KANTA"koles załozył gaznik od FAVORITKI.....jak myslicie to cos daje:/...??
  
 
A z jakiej Favorit'ki? Z tego co wiem to w 1200 były gaźniki Ecotronic.
  
 
czy wałek od punto 75 pasuje? do zastawy 1116 ???? jesli nie pasi to co trza przerabiac??mam taki silniczek w kaszlu a mój wałek sie juz dawno skonczył i zastanawiam sie czy wałek od chainricha czy wałek od punto bo własnie przeczyatłem ze ty taki masz?? a co do przerubek to słyszałek o kolesiu ktury sam załozył nitro do zastawki ale 1.3 był taki model . masz tu adresik http://zastawac.2000.pl jest tam opisik i namiary na kolesia.

jakie masz osiagi tym autkiem??jaki masz gaznik bo ja mma do załozenia deloorto dlra 36, i nie wim jak rozwiazac kolektor myslałem zeby pociac ten od alfy i dospawac go do tego od zastawy albo zrobic nowe przeloty o wiekszej srednicy.
i jeszcze jedno jakie masz zawory i ile cie to kosztowało bo moim zdaniem tam nie bardzo jest jak załozyc wieksze bo miejsca mało i moze głowica pekac. jak masz jakies zdjecia głowicy to podeslij i napisz mi co to znaczy obrubka głowicy???ile splanowana itd..do ilu rpm go krecisz??na tym wałku i jak to ciagnie jaki jest d€ł i gura??

wiem ze troche tego duzo ale bede wdziecvzny za info.

co do mocy to wiem ze korbowody pasuja z fiata 128 sport 1.1 i chyba sa mocniejsze. włąsnie sie dowiedziałem ze korbowody sa takei same i nawet w tej 1.3 sa takie same tak ze samo wywazenie załatwi temat.bardzo moze to pomudz jak i wywazenie całego układu tłokowo korbowego, wału koła zamachopwego i sprzegła z dociskiem co do grama. i wywal te swiece ja mam ngk i jest git tłumik nie wiem ale moze jest do bani jak chłopaki pisza. ja mam michaela przelot od sc 1.1 i jestem zadowolony ale chałas jest na max.przy 3.5 rpm 93 dbna zewnatrz na postoju ale jak go krece to ciezko sie rozmawia

dzikei jeszcze raz


[ wiadomość edytowana przez: black_panther dnia 2003-10-20 08:02:03 ]
  
 
nie sadze zeby jakikolwiek walek od punto pasowal do silnika zastawy a to z tego powodu ze punto ma zupelnie inny silnik niz zastawa. silnik w punto to typ"fire" czyli fully integrated robotized engine, jest to silnik ktory w 2 polowie lat 80-tych zastapil u fiata wlasnie silnik identyczny jak w zastawie,silnik fire wystepuje w pojemnosciach 1.0 1.1 1.2 ,,, mimo tych samych pojemnosci 1.1 {zastawa 1116 a fire 1108} silniki fire i z zastawy roznia sie znacznie rozwiazaniami technicznymi.
  
 
http://www.mirafiori.com/~ulix/X19/BigBlockRuss/index.html


tu jest kilka zdjec glowicy od silnika typu 110013001500zastawa z wielkimi zaworami itp...