LADA PRIORA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No no no i już w maju Link
  
 
Witam
Priora wygląda na mocno zmodernizowaną 110 tkę, szczrególnie wnetrze się zmieniło... ciekawe jak mechanicznie?..
Tak poza tym widzę wpływy GM
  
 
łeeee... zmiany ala deawoo nubira... nie wiem czy mi się podoba.
chociaż wnętrze ciekawe...
ciekawe, skoro widać wpływ GM, to może wrócili do wtrysku tej formy, bo bosh jest bardziej awaryjny.
  
 
mnie bardziej przypomina hundaya liane (no tego co w top ger robia te okrazenia na czas aktorzy)
  
 
Cytat:
2006-05-09 01:03:33, sheriffnt pisze:
Witam Priora wygląda na mocno zmodernizowaną 110 tkę,



zgadzam sie, z tym, ze wycialbym "mocno"
Jak dla mnie, to po prostu face-lifting 110
Podejrzewam, ze procz przodu, tylu i kokpitu - to JEST 110

Szkoda, ze nie poprawili tego, co najmniej mi sie w 110 podoba - zbyt masywnego boku, szczegolnie w okolicach tylnego blotnika.
a deska, owszem, ciekawa. Miejmy nadzieje, ze wykonana z lepszych materialow niz w 110
  
 
Cytat:
2006-05-09 08:52:50, Weider pisze:
mnie bardziej przypomina hundaya liane (no tego co w top ger robia te okrazenia na czas aktorzy)



a nie suzuki?
  
 
moze ja sie tam nie znam jezdze lada
  
 
No wreszcie ktoś się uderzył w pacynkę i poprawił tę koszmarną deskę rozdzielcza w 110 . Miś się teraz nawet podoba (ciekawe jak z jakością materiałów i montazu... . Całkiem zgrabnie to się prezentuje .
I ma nawigację satelitarną; pewnie z czołgu
  
 
Jeśli chodzi o wpływy GM, to tylne lampy pochodzą chyba z Astry II Podobnie jak panel kryjący radio i klimę - też Opel. Ale ogólnie fajne autko. I cieszy,że jest to nadal oryginalny projekt, a nie jakiś zakamuflowany Opel czy Daewoo
  
 
hmm, a nie mialo toto byc napedzane zadnio ?
bo chyba takie kumbi bylo podobne kiedys
  
 
Jeżeli chcecie coś poczytać to zapraszam tutaj:
Lada Priora
Dodam, że ma to być następca grupy 110, a silnik to nie do końca to samo co 110, bo pojemność będzie 1,6 a nie 1,5.

Jak dla mnie nieważne, że coś to przypomina, ważne, że wyprodukowane spod znaku łady. A to że przy udziale GM - dla mnie to dobrze, udziały GM to jakaś szansa dla VAZ, nawet jeśli już nie będzie nazwy łada. Jak dla mnie nazwa nie jeździ. Dla mnie ważna jest niska cena i koszty eksploatacji.

Fleszer, kombi z napędem tylnim to inne auto - łada 2151 nazywane też Nową Klasyką, mające zastąpić 2104. No i chyba coś się posuwa do przodu, bo z tego co wiem, to na dzień dzisiejszy 2104 już się nie robi.
  
 
ta Lada była pokazywana jako model 2170.
Jasiu
  
 
Cytat:
2006-05-11 21:25:13, mily_byd pisze:
Dodam, że ma to być następca grupy 110, a silnik to nie do końca to samo co 110, bo pojemność będzie 1,6 a nie 1,5.



Miły, nowe 110 mają silniki 1.6 aby spełniać normy spalania eur4.
oficjalnie dostępne są w tej wersji od połowy 2005 roku.
  
 
Cytat:
2006-05-11 22:23:02, Góral pisze:
Miły, nowe 110 mają silniki 1.6 aby spełniać normy spalania eur4. oficjalnie dostępne są w tej wersji od połowy 2005 roku.


Coś słyszałem o 1,6 w 110, aczkolwiek po prostu myślalem że to jest jako jedna z modyfikacji silnikowych.
A przy okazji: jaki wpływ na czystość spalin ma zwiększenie pojemności?
  
 
Cytat:
2006-05-11 23:09:39, mily_byd pisze:
Coś słyszałem o 1,6 w 110, aczkolwiek po prostu myślalem że to jest jako jedna z modyfikacji silnikowych.



bo to jest modyfikacja. na jej bazie wraz z Kolibrem planujemy zrobienie ze swoich silników własnie 1600.
  
 
Strona o Ladzie Priora
  
 
Cytat:
2006-05-12 16:21:32, Góral pisze:
bo to jest modyfikacja. na jej bazie wraz z Kolibrem planujemy zrobienie ze swoich silników własnie 1600.


Zmiana wału ,czy rozwiert ?? Jk rozwiert to nie za bogato jest miecha w silniku 1500 ,żeby go rozwiercać ...
  
 
hmm.. ale według mojej wiedzy silniki 1600 w wersji cywilnej mają właśnie zmienioną średnicę tłoka. wersje sportowe robią zmieniając jego skok.
  
 
Test w ruskiej TV.....

DEx
  
 
no prosze w jakim terenie sie testuje auta tej klasy
nie jakies autostrady

ciekawe co wyrosnie z tej "wypasionej" elektroniki i euro4