[2103] Cieglo przepustnicy - AWARIA ;-)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!
Przy zanabywaniu mojej Ladzianki dowiedzialem, sie o awarii ciegla, ktore steruja druga gardziela w gazniku. Wlasciciel poinformowal mnie,ze przez to spalanie bedzie dosc wysokie...niezrazony tym faktem stwierdzilem,ze podolam, ale sie przeliczylem i spalanie rzedu 12 l/100 km przerasta moj portfel [przy naprawde emeryckiej jezdzie] Mam wobec tego pytanko: Z jakiego modelu Lady mozna podpasowac tenze element???W warszawie ni cholery nie moge tego dostac,choc juz szukalem....BTW-jakei powinno byc srednie spalanko po miescie,przy jezdzie tak do 3-3.5 tys obr???
pozdraiwm!!!
el_
Szczesliwy posiadacz "Bielajej Rozy"

-----------------
http://plepleple.pl
  
 
Przy "emeryckiej jeździe" moja 1300 łyka 7 do 7,5 litrów etylinki.

A takie ciegna nie znajduja sie w zestawach naprawczych gaźników??? A próbowałeś znaleźć jakiś sprawny gaźnik na szrocie?
  
 
Witam!!!
Wlasnie kwesti ajest tego typu,ze gosc powiedzial mi ze 2103 ma inne gaznik np 2105 i to ciegielko nie bedzie pasowac....Nie znam sie na tyle ale na moje pytania na roznych szrotach mowia mi ze gaznikow nie ma ani tym bardziej elementow :/
BTW.....Tego elementu nie ma w zestawie naprawczym.....

-----------------
http://plepleple.pl
  
 
To się może zgadzać, bo ty masz gaźnik w pełni mechaniczny, a nowsze modele mają układy pneumatyczne. Ale bez prblemu możesz do siebie założyć taki pneumatyczny i spalanie powinno spaść. Co ty na to?

Przewertuj nasze forum to może znajdziesz coś ciekawego na ten temat. Pozatym pasuje tez do twojego auta gaźnik od poldasa. jest w czym wybierać.



[ wiadomość edytowana przez: Leszek_Gdynia dnia 2004-09-08 15:12:06 ]
  
 
Cytat:
2004-09-08 14:59:26, el_comendanto pisze:
Witam!!!
Wlasnie kwesti ajest tego typu,ze gosc powiedzial mi ze 2103 ma inne gaznik np 2105 i to ciegielko nie bedzie pasowac....Nie znam sie na tyle ale na moje pytania na roznych szrotach mowia mi ze gaznikow nie ma ani tym bardziej elementow :/
BTW.....Tego elementu nie ma w zestawie naprawczym.....



Eeeeejjj... cosik mi się widzi że gaźniki starego typu dla 1500 i 1300 różniły się tylko średnicą gardzieli i rozmiarami dysz, ale zewnętrzna budowa chyba była identyczna.
Pozdro.
  
 
Hejka ponownie.....dzieki wszystkim za porady,bede walczyl
Mam jeszcze jedno pytanko....wczoraj zalalem 5 litrow benki,bo mi zabraklo [nihil novi ] No i zrobilem na nich az...............26 km!!!!
wychodzi z tego ze ladzianka spalila mi 19.6/100 czy w Ladzie paliwo wypala sie do konca i suchosci w baku czy zostaje jak np w Zastavie okolo 2 litrow???wtedy wychodziloby na to ze opedzlowala mi 11.5 a 2 zostaly wiec nie mialbym sie czego bac

-----------------
http://plepleple.pl
  
 
Spalanie możesz mieć duże, bo silnik po prostu wymaga regulacji...Jeśli np. ma źle ustawiony rozrząd, zapłon , niedomykające się zawory...i masę innych możliwych w starym aucie problemów , to będzie paliłą ponad 15 litrów i nic w tym dziwnego, sam gaźnik nie musi być za to wszystko odpowiedzialny...
  
 
a paliwo? a wiele zalezy tez od stylu jazdy... np. ja jestem typowym kapelusznikiem-zawalidroga i pali mi raczej malo, bo trzymam obroty na zielonym.
a jak sie podcisnie, to widac, jak wskazowka opada... ladzianka potrafi lykac potwornie duzo.
cegla w bucie, brak regulacji plus gowniane paliwo i juz nasz 20 na setke
  
 
Commendanto pisał, że nie przesadza z obrotami...

A co do spalania na wysokich obr. to Adasco masz rację . Widziałem taki wykres spalania w zależności od obr. dla silników 1300 i 1500. Przy prędkościach pow. 1300km/h przy silniku 1300 krzywa wspinała się prawie pionowo.... Silnik 1500 zużywa za to więcej przy prędkościach typowych dla miasta i tych dozwolonych przepisami na większości polskich dróg, ale jednak mniej przy tych submaksymalnych.
  
 
Cytat:
Spalanie możesz mieć duże, bo silnik po prostu wymaga regulacji...Jeśli np. ma źle ustawiony rozrząd, zapłon , niedomykające się zawory..


Hmmmm....Powiem Ci tak: na autkach znam sie troszeczke
i jak dla mnie ten silniczek chodzi elegancko....jest cichutki, nie telepie sie nie brzeczy pali z pierwszego....generalnie pelna kultura....A autem jezdzi raczej spokojnie chociaz dwa razy zdarzylo mi sie przycisnac ja do okolo 4.5 tys....Ale doslownie 2 razy...No i wtedy auto iiiiiiiidzie z` tym,ze niestety chyba dymi troszke z rury....

-----------------
http://plepleple.pl
  
 
Cytat:
Widziałem taki wykres spalania w zależności od obr. dla silników 1300 i 1500. Przy prędkościach pow. 1300km/h przy silniku 1300 krzywa wspinała się prawie pionowo.... Silnik 1500 zużywa za to więcej przy prędkościach typowych dla miasta i tych dozwolonych przepisami na większości polskich dróg, ale jednak mniej przy tych submaksymalnych.


W sumie logiczne - auta miejskie maja zazwyczaj mniejsze silniki, a 1500 to bardziej juz na trase. Ale coz zrobic - ja u siebie nie narzekam Obnizylem spalanie troszke kosztem mocy, ale za to jezdze taniej niz maluchem - serio, mialem kiedys PF 126 i mam porownanie Pozdrawiam i malego spalania wszystkim zycze !
  
 
Cytat:
2004-09-09 00:17:48, Grzegorz2107 pisze:
Widziałem taki wykres spalania w zależności od obr. dla silników 1300 i 1500. Przy prędkościach pow. 1300km/h przy silniku 1300 krzywa wspinała się prawie pionowo....



No Grzegorz, przy tej prędkości to musi palić sporo
  
 
Hej - mam już dwa gaźniki mechaniczne do swojej trójki więc pewne elementy z jednego mogę Ci odstąpić-na przykłada takie cięgna.
Jesli chcesz daj znac - też mam trójkę i ardzo często ostatnio jestem w Warszawie wic moge CI to podwieć
Paweł
  
 
Uderz na priva
Na pewno sie dogadamy


-----------------
http://plepleple.pl