| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Przemol 126p Poznań | 2003-08-22 22:54:25 Ciśnienie oleju - moj stały problem .
Cześć wszystkim. Napoczątek chciałem wszystkim powiedzieć że obecnie się zdenerwowałem. Dziś zaczęło się palić ciśnienie oleju ,a przy wyższych obrotach gaśnie(pełen stan oleju-nowy olej). robiłem remont silnika w zeszle wakacje (ale nie kapitalny )wymieniłem wał - nowy (włoski) panewki -(polskie) główne i środkowe, łancuszek , uszczelki , cylindry tłoki , wszystko nowe, to co możę być przyczyną zapalajćego sie ciśnienia oleju, radze nie stawiać na pompe oleju też noowa. tylko reszta stara Z góry dziekuje za odpowiedzi |
Chopper F&F Wolny Słuchacz :) VW Passat Combi Krakow | 2003-08-22 23:00:36 U mnie tez sie zawswieca jak sie troszke nagrzeje. Ale szczerze mowiac olewam to gadalem z kilkoma osobami i mowia ze tez tak maja i sie nic nie dzieje. Taki urok maluszka |
BARRY F&F Sympatyk zalezy od dnia Stalowa Wola | 2003-08-22 23:10:26 moze ucieka Ci cisnienie przez "walek rozrzadu" |
Gadzio Nissan Micra A5 / k ... Krzeszowice | 2003-08-22 23:12:30 też mam ten problem od stycznia i jak narazie wszystko gra jak powinno |
Przemol 126p Poznań | 2003-08-22 23:16:58 jak cieknie przez wałek to jak to sprawdzić i co w tym celu zrobić oddać wałek do regeneracji, czy może kupić jakiś ekstra sportowy
??????????? |
Przemol 126p Poznań | 2003-08-22 23:30:03 Jeśli tuleja w bloku jest wyrobiona , to wymiana na nowy wałek nic nie pomoże? |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-08-23 00:29:04 Dokładnie tak!! Nowy wałek nic nie da!! Jedyna możliwościąjest wytulejowanie otworów (pseudo panwi) wałka rozrządu i wstawienie nowych dorobionych aluminiowych "panewek". Ja natrafiłem podczas wielu remontów na taki blok!! Co sie okazalo poprzedni właściciel był ślusarzem i sobie coś takiego zrobił. Do kompletu dał kumplowi jeszcze dwa komplety takich panwi!! Tak więc on problemu nie bedzie miał |
Simon_126 F&F Sympatyk /F/I/A/T/ CCS Nowy Sącz | 2003-08-23 09:27:38 Ja tak miałem na poprzednim silniku a do tego to jeszcze się cholernie grzał, nie dało się przejechać kilkunastu kilometrów. Ale ten silnik był z 1980 po drugim remoncie miał 97 tys. to co się dziwić. Cholernie to było denerwujące - jak się tylko zagrzał to momentalnie się przegrzewał i zaświecała się kontrolka od oleju. Teraz mam spokój bo mam silniczek z '85 i po remoncie ma 3000 tys.
|
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-08-23 20:26:40 Ja stawiam na wyjeżdzone mocowania (panwie) wałka rozrządu!! To na pewno to!! Wymieńblok na nowy i po kłopocie |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-08-24 10:19:19 Eeee, no to nieźle!! Podobno kto nie smaruje ten nie jedzie!! |
Przemol 126p Poznań | 2003-08-25 22:23:16 Topił się smar na uszczelkach ,a gumki to się pewno palily |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-08-26 17:11:20 Ja przez to samo przeszedłem!! Brak chłodzenia spowodował "palenie" sie oleju!! Dlatego też dymiło sie spod każdej uszczelki!! Głównie spod uszczelek popychaczy, pokrywy klawiatury i wlewu oleju. A jak tam spalanie stukowe?? Bo moj wtedy rozgrzal sie tak, że zabrakło skali na czujniku, chodził jak traktor a gdy go wyłaczyłem to posdkakiwal jeszcze przez prawie dwia minuty(samozapłon)!! Potem był już tylko remont!! Remont z własnej woli bo już mu sie należało!! |