Co usprawnić w poldku na gaz??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie , co można by poprawić w poldku 1,6GLE z instalką gazową by lepiej chodził imniej palił?

Przy okazji spytam czy ktoś może wie jak zrobić tłumik końcowy??


  
 
Tłumik sportowy najlepiej jest nie robić, a kupić nowy oryginalny lub sportowy ( polecam Remusa ma naprawde piękny dźwięk i kosztuje jedyne 650zł). Co do gazu to nie propnuje kombinacji przy samym osprzęcie od gazu bo auto nigdy mniej nie spali, a pojawią się problemy przy normalnej eksploatacji (po takich przeróbkach auto pracuje tylko na wysokich obrotach i są ogromne problemy z jego uruchomieniem). Szczerze to proponuje pojechać do fachowców od tuningu bo jak powszechnie wiadomo temperatura pracy na gazie jest większa i przeróbki mogą zaszkodzić silnikowi (w pierwszej kolejności pójdą uszczelniacze)
  
 
Ja jak mialem ochote pojezdzic szybciej podkrecalem
troszke gaz smigal jak dziki ale palil 23l gazu na 100km
hmm moze ten gaz nowej generacji wtrysk gazu czy jakos
tak z tym ze jest to dosc kosztowne i z tego co slyszalem
jeszcze awaryjne

pozdr
  
 
NIE WIEM JAK MOŻNA SAMEMU ZROBIĆ TŁUMIK KOŃCOWY, ALE MOŻNA KUPIĆ JUŻ ZA POWYŻEJ 100 ZŁ.GOTOWY FIRMY MICHAEL. TAŃSZY OD REMUSA BĘDZIE TŁUMIK INŻYNIERA MALONA. SĄDZĘ ŻE PRZY TAKICH CENACH NIE WARTO JEST ROBIĆ TŁUMIK WŁASNORĘCZNIE. POZA REMUSEM PROPONUJĘ JESZCZE TŁUMIKI ULTERA.
CO DO GAZU, TO PROPONUJĘ TEŻ W INSTALACJI NIE GRZEBAĆ, MOŻNA POPRÓBOWAĆ PRZY SILNIKU, NP. STRUMIENICA DOLOTU, WYDECHU, ŚWIECE SPECJALNE DO GAZU(NGK) I MAGNETYZERY. PODSTAWOWĄ SPRAWĄ JEST POLEROWANIE KANAŁÓW.
POZDRAWIAM.
  
 
gasl mi na niskich obrotach. Pojechalem do speca, a ten odkrecil rure od wlotu powietrza i skierowal ja do tylu mniej wiecej na korektor i po klopocie
 
 
a ja lubie lapki w srobki
  
 
Można zrobić to co w benzynie np. wyregulować zawory na 0,20 i 0,20 a nie to pomaga - jest troszkę głośniej ale nie dużo. Ja mam 0,25 na 0,25 ale w benzynie i nie wiem jak się to ma do gazu trzeba zapytać speca. A jest dużo lepiej.
  
 
Luzy po 0,25 przecież to musi nieziemsko klepać!!! Ja mam jak fabryka nakazała 0,15 i 0,20 i tak ciężko mi się przyzwyczaić do tego klekotu a swoją drogą to co ma dać taka zmiana luzów zaworowych???
  
 
No nie klepią. Nie jestem aż tak biegły w mechanice ale po ustawieniu 0,25 jest dużo lepiej - szybciej się wkręca na obroty. A doradził mi znajomy mechanik jak się z nim zobaczę to zapytam od strony technicznej jak to wygąda.
  
 
mozna kupic magnetyzery do LPG,do tego magnetyzery do powietrza(wymaga szczelnego dolotu)tyle ze nie nalezy sie spodziewac cudow zaraz po zalozeniu,wiadomo magnetyzer uklada sie na przestrzeni 1000-2000km,wiec na efekty trzeba poczekac
  
 
Cytat:
2003-11-12 21:38:50, Alan28 pisze:
mozna kupic magnetyzery do LPG,do tego magnetyzery do powietrza(wymaga szczelnego dolotu)tyle ze nie nalezy sie spodziewac cudow zaraz po zalozeniu,wiadomo magnetyzer uklada sie na przestrzeni 1000-2000km,wiec na efekty trzeba poczekac

IOle kosztują takie magnetyzery??
  
 
komplet tzn. na paliwo tu gaz i na powietrze chyba coś około200zl ale to zależy od firmy!
można natomiast samemu takie cudo zmajstrować,choć nie wygląda tak ładnie działa tak jak firmowe
  
 
No jeśli można takie coś zmontować samemu to ja bym prośił o przepis może bym w takie cudo usprawnił mojego Fiacika!!Z gógy dzięki!!
  
 
mam ciekawe materialy na temat magnetyzerow,wkrutce pojawia sie na stronie