MotoNews.pl
  

Problemy z biegami....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kiedyś mocno exploatowany topic...
Sam kierowałem z tym pytania, teraz już mogę o sprawie napisać z zupełnie innej strony.......z autopsji.

Dla wyjaśnienia dodam, że miałem problemy z wrzuceniem 1, potem dwa, a w ogóle z "wyrwaniem" dźwigni z jedynki......
Nie musiałem stosować żadnych Dextronów!!! Po prostu, jedna kwestia!!! Wymieniłem sprzęgło!!!

I nagle, biegi te pracują nie do poznania !!! Kto wie, może i w niektórych waszych tojkach niepotrzebnie odwracacie swą uwagę w stronę oleju w skrzyni ??
Nie zawsze, ale może wypadało by sprawdzić taką ewentualność w takich przypadkach??
  
 
U mnie nieidzie szybko wrzucić 2 biegu,bo jest zgrzyt,chyba za wolno te synchronizatory działają(3 bieg zresztą też).W każdym cientaku idzie biegi szybciej wrzucać(chodzi o wysokie obroty)Olej ja też mam wymieniony,ale przyczyna nie leży widocznie po tej stronie,a po stronie sprzęgła,które jest drogie
  
 
U mnie biegi wchodzą błyskawicznie ale.....
1 wchodzi już gożej gdy auto sie już szybciej kula....
3 wchodzi lekko jak powinna ale czasem czuję zęby skrzyni (mimo to zadnego najmniejszego zgrzytu)
czesto nie chce wejśc wsteczny do końca i wtedy pomaga wrzucenie 1 i podjechanie np 5 cm albo bardzo skuteczne w moim przypadku: dociśniete sprzegło do końca-lekko podnoszę nogę jakbym ruszał i wchodzi jak w masło....
Poza tym na nic nie moge narzekac
  
 
u mnie jedynka już niewchodzi jak jade około 30km/h,a to wielka strata,bo na dwójce przy tej prędkości to on ma może z 10-15
KM
  
 
Taki urok tych skrzyń, niestety 1 nie wchodzi jak sie szybciej jedzie a z 2 cienko wychodzi.